Hostile Takeover.

Babelor,

Hahahaha!

Nu, staţi puţin. Mai ameninţător, mai diabolic:

Harharharharhar!

Ok. Deci ce răutate am mai făcut? Păi am făcut aşa: m-am uitat în portofel. Acolo, milioane de bani adevăraţi, străini. Şi m-am gândit: ia să dăm o raită prin lume să spargem concurenţa! Asta funcţionează aşa: mă uit în Zelist, văd cine e sus, îi cumpăr blogul şi îl las să se stingă. Adică angajez un fraier care să scrie numai tâmpenii, şi în şapte săptămâni, blogul respectiv e distrus. Azi am cumpărat Bookblog, pentru că mă plictiseşte de moarte, Bobby Voicu, pentru că săptămâna viitoare urma să bage un material despre noi, şi normal că vrem să fie bine scris şi să ne ridice în slăvi, şi Spunenudrogurilor, ca să bag mesaje subliminale din care să nu se înţeleagă absolut nimic.

A, şi blogul Alinei Gorghiu, vă las pe voi să ghiciţi de ce.

(Încă un hohot diabolic la sfârşit, da’ nu mai stau să-l scriu, că sunt cam răguşită.)

Vă pup,

Rhetta

11 comentarii

  1. Ţara arde şi baba cumpără bloguri. Investitoareo, mai bine le vinzi pe bucăţi. Cică se fac averi aşa. Investiţia trebuie recuperată, pentru asigurarea fondurilor necesare repetării procedeului.

  2. Petronia, n-ai înteles. Rhetta f a l i m e n t e a z a bloguri, cu investitii marunte. Peanuts. Un mic cal troian în blogul respectiv, platit cât sa-si cumpere un carton gol de oua si o hârtie de Eugenie.

    Blogul „termenat” va fi APOI rascumparat la pret de nimic.

    Doua avantaje: unul: pier niste dujmani. Al doilea, revândut, blogul aduce o marja frumusica, chiar grasa.

  3. Concurenta se piaptana, strategia arde.

  4. Alina Gorghiu – pentru că foloseşte prea multe puncte de suspensie? (pline de tîlcuri ascunse, bineînţeles) 🙂

    Merci că aţi cumpărat bookblog. De-acuma lumina o să fie mai strălucitoare, iarba mai verde …

  5. Si al meu nimic, nimic? 😦

  6. pfff, de-aş avea şi eu banii ăia străinezi… mi-aş face eu topul meu

  7. si la chirila pe blog a sosit timpul sa scrie cineva niste mascari

  8. m-am uitat pe la Alina G.Vax,pax ,lax.O politiciana frecangioaica cu multa aparitie pe sticla,ceea ce ma duce la ideea ca este „aprobata” de organele care este….bla,bla.Voi credeti ca PNL e in stare sa construiasca o societate solidara,asa cum ne cere Boc acum,disperat?

  9. VreauUltimulLoc, tu nu îndeplineşti partea cu „hostile” din procedură, la cum te oferi voluntar.
    Candyyshop zice bine. Rhetta, trece blogul ăla în fruntea listei. Şi de ce să angajezi un fraier care să scrie tâmpenii contra cost, dacă putem noi să facem asta gratuit? Bine, eu, dar nu vreau să recunosc.
    Vasile_no_5, la întrebarea ta: nu. Dar nici alţii. De data asta, vina nu e numai la ei. Dacă mie mi se rupe, de ce să pretind restului societăţii altceva? Şi mă tem că sunt mulţi ca mine, cumva.

  10. Voi chiar vă pricepeţi la afaceri, capitaliştilor fără de seamăn 🙂

  11. Şi la afaceri şi la lupta cea dreaptă din listul cel ză 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

