HOROSCOP 24 – 30 mai

VĂRSĂTOR. Nimic nou sub soare până miercuri. Nimic nou sub soare până vineri. Şi tot aşa. Probleme cu piciorul stâng. Scrisoarea FMI nu vă găseşte acasă.

RAC. Foarte puţină înţelegere din partea familiei. Soţul, de exemplu, nu vrea şi nu vrea. Conjuncţie Jupiter cu Marte. Invitaţie la bordel, nu refuzaţi.

BALANŢĂ, SĂGETĂTOR, SCORPION, PEŞTE, MARTE, NICOLAE, FECIOARĂ. O inundaţie binevenită. Somn  greu noaptea, greu dimineaţa, greu la slujbă. Probleme cu femeile din bloc. Toate au pus ochii pe masculii din zodiile astea. Nu există un loc pentru sex, aşa că mergeţi la medicul de familie. Pe seară, înfloresc cireşii. De fapt, nu sunt flori, sunt macaroane mici cu care vă amăgiţi foamea. Sâmbăta faceţi copii. Mulţi. Fecioarele fac 50. Vin românii de la Cannes. Zarvă mare pentru nimic. Dumnezeu dă semne: Un cuţit, o bucată de cer, o stea cad în musacaua pe care v-a făcut-o nevasta duminică. Nicio cioară pe cer. Ba mai mult, milioane de berze aduc milioane de copii. Toţi se vor numi Ipingescu.

LEU. Începeţi un roman:” Tata a căzut de la geam. De la etajul 10. Lumea l-a văzut căzând şi a trecut mai departe. Se grăbea. Se duce la mall că băgase promoţionale”. Începutul e bun. Editura vă cere şi o fotografie măcar a promoţiilor de la mall dacă cu tatăl dvs zdrobit pe asfalt n-a făcut nimeni. Sămbătă succes monstruos la femei. De 19 ani.

CAPRICORN. Succes la femei, bani, sănătate, concerte, mâncare, caiete, cărţi, gume, eleve, diriginte, măcelari, sindicate, demonstraţii, copii, sex, vijelie, medicină, ochelari, telefoane, slujbe, nani nani, babe, munţi. Avansarea mult visată la slujbă. De bucurie mâncaţi mult spanac, cărbune şi aşa mai departe.

21 comentarii

  1. tot nu e bine. ceafa de porc e? pentru de dimineata?

    subtire la capricorn. nu ma bucur deloc. chiar daca e cu eleve.
    profa de chimie e? ce zice?

    ce horoscop mai e si asta!? de doi lei.

  2. E-te na. Muta-te la Leu, fa cerere. Ascendent breloc.

  3. Vasileus, crezusem că ai atins măiestria la întocmirea horoscopului marca rechinroll. Văd bine că m-am înşelat amarnic – se poate să scrii şi mai trăznit, şi mai savuros, şi mai inimitabil decât săptămânile trecute.

    Tu unde vrei să ajungi, Vasile dragă Vasile? Undeeeeeeee?

    (şi nu mai proroci atâte năpaste pentru Fecioară, uf!) (şi nici pentru Capricorn, desigur… că nici PitiDurdu nu merită rele tratamente din partea astrelor şi noi îl iubim, aşa-i?)

    Iar tu, MusiuAlexandriu, tu, ce zodie eeeeeeeşti? 🙂

  4. eu chiar am baut 3 beri de draci. nu e corect sa am asa horoscop.
    as vrea horoscop cu cand sunt vesel si am gagici si merg multumit spre frigider. ce e asa greu!? si sa scrie acolo ca am 8 gagici dar sunt nedumerit. si ca pot sa dau muzica la maxim in casa si ca curge bere la chiuveta.
    as mai scrie ca sunt destept si ca am suflet bun, fireste, si ca am 8 gagici am zis?
    as spune lucruri placute despre un capricorn… nu ca aici unde citim cu oroare! ca ochelari, spanac, macelari si alti carbune.

  5. Eu sunt din zodia re minor cu ascendent în cires, Deea.

  6. dat draq mihai si cel unspoken. absolut adictiv. am believe de 5 ani dar nu am fost in stare sa ascult asa kk de melodie. absolut geniala. mercic mihai.

  7. Iar Fecioarele … bre, urmatoarea vizita in capitala, berea eu o dau.
    Old friend Jack curge in sinapsele mele aproape subtiri.

  8. Vai, vai, Dulcedeea!!!

  9. Da la scorpion cee zice, maica ? ce zice ? nu-mi gasesc ochelarii…

  10. La Scorpion zice că o cobră o să vă facă geloşi, reuşind să omoare o turmă de ciorapi în patru secunde. Dar nu-i problemă, pentru că vă retrageţi la timp acţiunile din fabrica de ciorapi şi investiţi într-o crescătorie de pârşi dresaţi, care vor introduce un nou model de interjecţie de furişare: „pârş-pârş”, variantă upgradată a lui „pâş-pâş” a cărei succes vă va îmbogăţi instantaneu. Atenţie la Fisc, ei sunt adepţi fideli ai vechii forme.

  11. Aiurea, asta-i de anu’ trecut 🙂

  12. Păi deh, Jazz. Şi eu mi-am pierdut ochelarii pe undeva, n-am putut să mai citesc şi data. Nu pot decât să sper că avertizarea cu Fiscul nu a venit prea târziu. Nu ne citeşti de pe după nişte gratii, nu? Că rezolvăm noi.

  13. Ziceai ca n-am vin „din ala”, Jazz ? Heh. Eu, sa n-am ? Tocmai ti l-am postat. Premiu.

  14. Merci beaucoup. E mishteaux 🙂 Ti-am iertata o parte din pacate, da’ s linistita ca faci tu altele.

  15. Nu fac pacate, Jazz, sunt o alegorie de virtuti.

  16. Parca te rugasem sa nu ma dezamagesti.

  17. Depinde de virtuti.

  18. Petronia, chiar sint prisoneeeraaa, faceti ceva. Zidul de sud e cam subred.

  19. Mai grav e ca mai sint niste zile pana la salar si ca raman fara tigari. Vin vad ca este. Licoros, da’ merge. Boli nervoase cool este. Pitic de gradina este. Chiar pitic consistent. Gradina fac eu. Dau cu sapa si la voi si in Union Square pe la Statuia Libertatii. Jazz este. Fusion este. Musiu este. Unde naiba e motanu’ ? iar am lasat usile sa fluture sous le vent, bag sama.

  20. Jazz, fii pe pace, comando-ul se pregăteşte. Eu deja îmi ascut Kalashikov-ul, spre exemplu. În plus, dacă există boli nervoase se poate face rost şi de ţigări.

  21. Cocoarele sa se aliniere in pozitie delta de atac. Cod alfa si poola mea ca nu mai stiu ce. Bine ca nu-s turnu’ de control care dirijeaza. Io-s numa zazania – adica io ii enervez si voi ii bateti 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

