Doo lucruri

Babelor,

Scrie sus că doo lucruri. Asta înseamnă că atâta am să vă spun.

Primul: mi-am turnat o cană de apă clocotită pe lăbuţă. Ustură ca naiba şi mă face să urăsc. Pe cine, e probabil clar.

Al doilea: sâmbătă am fost la o sindrofie simandicoasă. Plictis en gros, doar sindroful a scos nişte vinuri din pivniţă. Citez din memoria telefonului: Tămâioasă românească 1964, Pietroasele. Ăsta e unul. Celălalt: muscat ottonel 1967, Coteşti.
Chiar dacă nu sunt Musiu Alexandru, o să încerc să fac totuşi o scurtă critică. Aşadar:

Culoare: amândouă erau cam ca whiskyul.
Buchet: Tămâioasa, amăruie la sfârşit. Muscatul, ceva mai vesel.
Gust: Bun, bun.
Rezultat: de la un pahar de muscat nu te doare capul. De la un pahar de muscat şi o sticlă de tămâioasă, da.

Vă pup. Mă doare mâna.

Rhetta

20 comentarii

  1. Rhetta, tot două lucruri:
    1. nu mai lăsa pisicile să scrie postarea în locul tău nici dacă eşti invalidă de tot, nu pe jumate ca acum. („pe lăbuţă”…?!) Oximed spray, că bănuiesc că vremea pentru sare a trecut deja.
    2. aspirină şi multă apă. Şi data viitoare încearcă proporţia inversă.

  2. de ce si-ar turna un om apa clocotita pe labuta? eeeeh? uochio!!!

    te doare capu pentru ca erau facute din pastile. sindrofu a mintit.

  3. Ce pastile, pitice, ca-n ’64 era doar faringosept si piramidon. Sau tu d-aia crezi ca era tamâioasa amaruie la sfârsit si c-aveau amândoua culoarea uiski-ul i?

  4. ia si printeaza grasule.

  5. Auhh, Pitice.

    Epicurianistule.

  6. 1. albus de ou(se aplica local)”i-a cu mana” , cu aia de-o mai ai buna. 🙂
    2. doua vinuri cam dulci, erau inevitabile durerile de cap, vezi c-o sa te apuce si alea de burta.:)

  7. aha, va urez vinuri placute. pa pa.

  8. Dulcegarii suave, amarutze la sfarsit. Doar eu beau vin sec si manac sarat ?

  9. Nu, Jazz. Rhetta bea vinuri dulci numai când vrea dureri de cap şi degete opărite, ca să poată urî în pace. Şi pentru că mi-ai făcut foame la ora asta, mă duc să înfulec nişte urdă cu sare şi ceapă verde.

  10. Te urasc si-o sa-ti urmez exemplu’. azi nu ne mai pupam de noapte buna.

  11. Nu ceapa ar fi problema, serios. Şi babele ştiu să se spele pe dinţi şi să folosească apă de gură şi aţă dentară. Problema e că mă urăşti, ceea ce e excelent.

    Hm. Dar dieta asta cu ceapă pare să facă prozeliţi mai repede decât mă aşteptam. Musai cu urdă sau caş proaspăt, da?

  12. Stai un pic. Cum adică „nu ne MAI pupăm de noapte bună”?! Zburătorule maică, tu eşti??
    De asta mă urăşti, pentru mătura de aseară?

  13. Am incercat sa ma sinucid cu ceapa verde si cas. Am vidat frigideru’ cu ocazia incercarii de a-mi ineca tristetea pe care mi-au provocat-o vorbele tale. Din asta ori ramai prost, ori mori. Dupa cum se vede eu n-am murit. Se pare ca totusi sintem rude. Incusiv cu Pintea Haiducu’ : daraaa Pintea n-o murituuuu, numa-un chic s-o hodinituuuuu …. 🙂 ciac noris poate mai sa dea niste detalii asupra faptului ca sintem toti in viata in dimineata asta.

  14. Păi eu nu am zis să consumi o remorcă, Jazz. Vai de mine. Toate lucrurile bune se fac cu măsură, că altfel dăm în inflaţie, îţi mai aminteşti?
    Heheh… Chuck e de-a dreptul pui de vrabie.

  15. Da tu iti mai amintesti cand eu afirmam ca imi doresc o inflatie de lucruri bune ? nu mi-am pierdut speranta ca ciac noris ne va salva pe toti de noi insine. Doar ca am impresia ca momentan viseaza malai.

  16. Chuck Norris nu visează, îi comandă creierului ce vrea el să vadă, da? Deci dacă el vrea să vadă mălai, face mămăligă.
    Îmi menţin poziţia asupra inflaţiei: prea mult dintr-un lucru, oricât de bun ar fi, devine bleah. La fel cu prea multe lucruri bune. Entuziasmul egal este totuna cu apatia. (Evident, nu mai ştiu cine a zis asta. Eu nu, doar sunt de acord.)

  17. Intai inflatia de lucruri bune si dupa aia mofturile. Normal ca ciac noris az is-o pe asta cu entuziasmu’. Otrava e functie de doza. Cu ceapa verde si cas n-a mers. O fii fost doza prea mica. Deci propuneri sa-mi ies din starea de apatie egala care seamana a entuziasm si nu e ?

  18. Evident că există numeroase soluţii.
    1. lichide clocotite pe mână (la Rhetta a mers, uite ce activă e de ieri, ptiu să nu se deoache).
    2. alergat la 6.30 am, cu o haită de câini după tine (ieşire garantată din orice hal de apatie. Totodată, avantaj: înnoirea garderobei).
    3. metoda „Piticugras”: supradoză de Spirulină. Nu ştiu dacă are efect numai în combinaţie cu berea sau şi autonomă.
    4. o oră de vizionat tv / zi. Numai emisiuni româneşti, obligatoriu pentru reuşita tratamentului.
    5. Mialgin intravenos, juma’ de fiolă şi o să vezi numai minuni, n-o să te opreşti din vorbit şase ore şi o să râzi până şi de propriile degete.
    6. scos plasa împotriva insectelor de la geam şi vânătoare de ţânţari. Entomofobia e un atu.
    7. Condus în Bucureşti. Vindecă garantat apatia, o să vii la noi să te lecuim de isterie.
    8. Ardei iute. Mult. Aşa, vreo trei kile, făcute mâncare în care să nu uiţi să pui piper roşu, capere şi nucşoară. Boia nu mai pui, că ai pus ardei. Două farfurii pline pe zi, dimineaţa şi seara.

    Revino cu informaţii asupra evoluţiei problemei.

  19. Doamne, tante Petronia, ce m-as face fara tine 🙂

  20. Ai rămâne apatică. Noroc că m-ai ascultat, bag seamă.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

