Veta is going slightly mad.

Babelor!

Mirosind ceva, am intrat azi pe twitter să văd ce mai zice nebuna de Veta. Citez aici ultimele ei twitterituri:

Cum sa fac sa scap de sora mea, Rhetta?? Orice sfat e binevenit.
6:09 AM May 21st via web

Am decis sa o ucid pe sora mea fie crapandu-i capul cu o caramida, fie infigandu-i un compas in gat. Pareri?
4:01 AM May 22nd via web

Pana la urma, aseara i-am infipt sora-mii un stilet in gat. Ii bolborosea sangele ca la porc. Eks!
about 13 hours ago via web

În primul rând, vreau să vă liniştesc: mă simt foarte bine, n-am nici un stilet în gât, sângele îmi bolboreşte în continuare în interiorul, nu exteriorul corpului. Se pune totuşi problema ce a trezit în Veta aceste gânduri ucigaşe (nu singurele; mai devreme cerea capul unei cifre); se pune de asemenea problema de ce crede că m-a omorât, când de fapt sunt bine-mersi. Voi aţi vorbit cu ea în ultima vreme? Ştiţi ceva despre sănătatea ei mentală? Eu n-am mai văzut-o de alaltăieri, când i-am dat în glumă un brânci pe scări.

Vă pup,

Rhetta

12 comentarii

  1. Compasul ala de care vorbea Veta e unul de citit EKG-uri, adica la ambele capete are ace. Bun. Asta e arma crimei planuite. Ala cu IP-ul o curta pe Veta ca sa ajunga la carotida Rhettei, da ? Bun.
    Vecinul lui e complice.
    Veta a avut un moment de ezitare, orbita de atributele (nu de atributiile, da ?) faptasului.
    Asa ca Jazz si cu mine ne-am ocupat de ei. Unul e violet, spânzurat în cada mamzelei Jazz (sau madamei, dar de la distanta nu pot sa precizez), alalalt e mâncare pentru aricii mei.
    Viata e un lung fluviu linistit.

  2. Veta e sanatoasa tun, însa emisferele ei frontale necesita o mice revizie. Atâta tot.

  3. Păi aş zice că e posibil ca Veta să fi testat rezistenţa peretelui din faţa scărilor, dar nu din cauza gândurilor pe care le are (pentru că ştim că sunt împărtăşite, nu-i aşa Rhetta?), ci pentru că a decis brusc să le mărturisească încă şi mai public decât pe Twitter.

  4. poate: ai imbrancit-o pana in boxa si acum coace planuri de razbunare (atentie la voodoo, verifica daca lipseste vreo papusa de prin casa)
    sau: e somnambula si scrie in starea de REM
    ori: viseaza color si atunci totul e pierdut

  5. eu zic să vă înjunghiaţi cinstit.

  6. Cred că în sfârşit am înţeles discrepanţa dintre ciripelile Vetei şi afirmaţia ta că eşti întreagă şi nevătămată: e vorba despre ceea ce în engleză se cheamă (dacă ştie cineva un echivalent perfect în română rog să-mi dea cu Pruteanu de cap) wishful thinking.

  7. ar vrea ea ! fara violenta 🙂

  8. Jazz, te înţelegem. Nu te-ai obişnuit încă. Citeşte postări mai vechi, ca să vezi istoria manifestărilor de afecţiune de soră în familia Marx. Mitraliere, topoare, câte un scaun, perne pe faţă, cuţite – astea sunt doar torturile practice, nu mai amintesc de cele psihice.
    „Fără violenţă”. 😀 Asta înseamnă „fără surori Marx”. Pff….

  9. Stiu. Nu trebuie sa citesc. Si eu m-am nascut intr-o familia Adams. De-aia va iubesc.

  10. Clap-clap Petronia. Nici la mine nu ploua, dar am mereu umbrela la mine pentru orice eventualitate. Poate-s si eu o baba. Dar cand m-am nascut tineam o umbrela in mana ca Mary Poppins. Mi-a amortizat caderea in cap 🙂

  11. o fi descoperit curentul EMO si exerseaza printr-un colt. Rhetta cand ai pupat-o ultima data pe sor-ta? raspunsul al intrebare nu e irelevant asas ca nu-l ocoli. 🙂

  12. Asta miroase a compot, ups complot.
    Nu mai proiectati dorintele ascunse … pot scoate mostri :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

