VREAU CAPUL LUI 82.76.197.10

Babaciunilor, acum mai multe zile un profil tendentios care isi ascundea identitatea sub aceste cifre, a declansat un atac nemilos la adresa persoanei mele.

Nici o grija, am tendinta sa exagerez, dar acest profil a profitat totusi de bunatatea nemarginita a babelor si s-a insinuat samavolnic.

Prin urmare, am demarat operatiuni de identificare a persoanei fizice care a folosit acest ip. Cateva informatii primite dintr-o sursa recenta m-au pus pe o anumita pista, aflata acum sub observatie.

Alte informatii venite din partea oricaruia dintre voi vor fi de asemenea apreciate, ba chiar rasplatite. Din fericire pentru noi, mana lunga a babelor ajunge in multe locuri si suntem gata sa demonstram acest lucru.

31 comentarii

  1. bine scorpie nesuferita,am inteles, vanezi oameni care te ataca. cumva e logic, desi ar fi fost mai logic sa le crapi capul din prima secunda a atacului si asa mai departe.
    dar asta e treaba ta, ce-ai facut, ce n-ai facut…
    acum, intrebarea care se pune e: what’s in it for us? ce-i iese unei alte babe care te-ar putea ajuta? m?

  2. Orice 🙂

  3. Cine te-a necăjit, Veta, mon amour? Spune-mi, să-i turnăm sare şi piper în cafea, praf de strănutat în batistă şi dulceaţă în galoşi. Păi, cum? Să atace individul aşa o mândreţe de Vetă?

  4. Aux armes ! A l’abordage !

    Sa hacuim pe ticalos. Sa fie pus sa manânce cioburi, sa i se puna crabi în chiloti, sa i se toarne ulei fiert în urechi.

    Ce-a facut neffericitul ?

  5. Io mi’am verificat repede IPul cind am citit asta, sa nu fiu eu cumva 😀 Cine stie ce sensibilitati are coana Veta si cu ce ajungi sa o calci pe bombeu.

  6. Marius, ai citit Anjou-ul ala de ieri ? E croit anume pentru tine. Ala e.

  7. @ musiu – nefericitul a avut o tentativa ieftina de a ma seduce.

    @ dragon – pe tine am incercat sa te anihilam de cand ai aparut aici, dar solzii care iti tin loc de armura s-au dovedit benefici. Asa au ajuns doo babe sa aiba un dragon in casa 🙂

  8. @Alexandru Evident ca l’am citit. Cu incintare si orgoliu gidilat. Acu’ mai astept sa’l si beau 😀

    @Veta Madam, e de bun augur sa ai un dragon in casa. Ia gindeste putin matale, ce faci cind ramii fara bricheta si cribite? Calci dragonu’ pa coada si flacara e gata. Stiu, stiu, v’am ars Grigorescu’ ala de pe perete de vi’l facuse cadou dupa o orgie. Chestie de calibrare. Nu’ti mai baga si matale toacele cui in coada mea.

    Ah, si mai e ceva. Spre deosebire de pisici, eu nu’mi las solzii peste tot pe covoare si perne. Si nici bale ca Serban. Iar tavanul fumuriu ti l’ai dorit de cind erai frageda copilita.

  9. mana lunga a babelor sa ajunga pana la bar si sa aduca niste beri reci.

    Rumburakova pomsta! oh-he-he!

  10. Veta, tre’ să te transformi în văduvă neagră dacă ăştia fac probleme când îi eliberezi.
    În altă ordine de idei , ca să mă învinuiască iar Piticu de ADHD, în dreapta ce se vede-n zare? Ce să fie oare, ce să fie oare? Ciripeli. Ok. Să sperăm că i-ai şi dat primul ajutor Rhettei după micul experiment în dinamica fluidelor.

  11. Deci o sa ne cam iasa ochii daca dam mana aia de ajutor. Hormonii mei literarari va stau la dispozitie. Semnat: Ghe. Onoaia 🙂

  12. petronia, da-o naiba de treaba. cand am zis eu ca ai ADHD?
    si chiar daca ai, nu e mai bine sa ai ADHD decat tulburare bipolara?
    si stai locului! nu mai alerga prin blog, nu vezi ca noi vorbim aici?

  13. Schizofrenie e si mai cool – cine da mai mult ?

  14. sindrom obsesiv compulsiv. e misto ca borasti in tramvae.. poti sa cobori intre statii fix unde ai nevoie.

  15. ba prersonalitate multipla e si mai misto, intr-una dintre ele poti sa borasti elegant, cu bolta, in alta poti avea sexul cu care nu te-a dotat mama, in alta poti fii bipolar etc. etc.

  16. Voi acu’ ce faceţi, inventariaţi diagnostice care să-l scuze pe IP?

  17. tu ai inceput sa te plangi de boli… nu noi.

  18. Ba pardon. Eu am început să dau vina pe un diagnostic imaginat de tine pentru tendinţa mea de a sări de la un subiect la altul în funcţie de ce observ. La mine era pretext, voi aţi început pomelnicul.

  19. vezi!? vezi? ai ADHD.

  20. Ştiu cine e! E popa Vania care, profund rănit de eşecul spamării zelist, s-a transformat în rus kamikatze şi şi-a jurat că distruge blogosfera.

  21. Nu Petronia, era care da mai mult decat bipolar disorder chart, ne-am luat cu vorba ca niste babe.

  22. sunt vecina lui 82.76……..10 ,Atentie Veto la capul lui:sa nu te scuipe cu niste spermatozoizi!Ca nu se stie ,vei putea bate recordul mondial la babe gravide model Iliescu?Sa stii ca e foarte periculos,toate gerovitalele il solicita in weekend.Mai ales primavara, ca e sezon de insamantzare.

  23. Alt spânzurat în cada lui Jazz. Ce naiba, oamenii astia n-au scaparat niciodata un chibrit ?

  24. alexei? ce ai de esti suparat pe internet?

  25. Uah yea. Azi am sprâncene ca tufisul.

  26. se vede ca nu prea mergi pe noi2.

  27. Păi vecina lui 82.76.197.10, atunci cum de mai are timp, epuizat cum ar trebui să fie de atâtea solicitări, să dea palpitaţii unei babe nevinovate (de altceva în afară de atac la soră, dar există circumstanţe de compasiune pentru acest incident, precum şi o adevărată tradiţie)?!

  28. petronia, nu acordam circumstante atenuante. traditia e fermitate.

  29. Veto, în treacăt fie zis mi se pare că te-a enervat însăşi Banca Naţională.
    Alternativele sunt numeroase:
    1. acest personaj este unul din jandarmii care păzesc pe acolo să nu atenteze cineva la vistieria statului – nu de alta dar află că e goală. E bine, că ţie mereu ţi-au plăcut bărbaţii în uniformă.
    2. avem de-a face chiar cu un angajat al BNR, caz în care patriotic din partea ta ar fi să îi accepţi avansurile, să-l droghezi şi să scoţi de la el orice ne-ar putea folosi pentru când o să ne punem planul în aplicare. Cum care? Eiii…
    3. e o diversiune menită să facă surorile Marx să declare război BNR şi implicit finanţelor naţionale, de către cineva cu acces la reţeaua băncii.
    4. Mugur Isărescu tocmai s-a declarat fanul tău etern şi tu i-ai dat cu pantoful în cap. Frumos îţi şade.

  30. Păi Alexandre, m-am ferit de expresia „circumstanţe atenuante” ca de otravă. Ce, am înnebunit? Cum să afirm o asemenea enormitate? Alea sunt clar acuzaţii deghizate, de fiecare dată. E ca şi cum ai zice „e vinovat, sigur, dar ştiţi…” Deloc bine.

  31. Roger that, 827619711. Abia astept sa va intalnesc, pe tine si vecinul tau 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

