Din viaţa particulară a surorilor Marx.

Babelor,

Faptul că nebuna vrea să mă ucidă îmi aminteşte de o întâmplare care s-a petrecut acum mulţi ani, prin 1964. La vremea aia, eram campioană europeană de raliuri, pe un Renault Gordini. Pe locul doi în campionat era cine alta decât Veta. Şi cum concuram noi aşa, săptămână de săptămână, pe tot felul de coclauri din Finlanda, Portugalia, Grecia, Monte Carlo etc., eu câştigând de fiecare dată, la un momentdat au început să mi se întâmple diverse nasoale: ba cădea o roată, ba exploda motorul, ba îmi ateriza un pian pe capotă, căzut din cine ştie ce avion cu ajutoare pentru Germania de Est.
Cum nu aveam nici cea mai mică îndoială asupra identităţii persoanei aflate în spatele acestor accidente, într-o bună zi am luat-o pe Veta de o aripă, am legat-o de un scaun, i-am injectat doi litri de ser de zis adevărul în cap şi am luat-o la întrebări.
– Ai vreo legătură cu accidentele care mi s-au întâmplat în ultima vreme?, am întrebat.
– Normal, a zis ea râzând cu capul pe spate şi lăsând să i se scurgă nişte scuipat prin colţurile gurii.
– Vrei să mă omori?, am continuat interogatoriul.
– Păi?, a zis ea.
– Păi de ce?, am spus. Doar eşti sora mea…
– Şi?
– Şi nu-i frumos! Nu poţi să mă omori!
– Ba pot, trebuie doar să am noroc, a zis începând să adoarmă.
Nu-mi convenea, deci i-am dat douăzeci de palme.
– De ce, am repetat, de ce vrei să mă omori?
– Aşa, a răspuns.
I-am mai dat doi litri de ser, ultimii doi litri.
– Zi, Veto, de ce vrei să mă omori?, am întrebat iarăşi.
– Aşa, a zis ea din nou.
– N-ai nici un motiv anume?, am spus.
– Nu, a zis ea.

În fine. N-a reuşit să mă omoare, şi v-am povestit asta ca să vedeţi ce fel de om este. Nu că n-ar reieşi oricum din scrierile ei nebuneşti.

Vă pup,

Rhetta

11 comentarii

  1. tu babo, i-ai dat ser „de zis” sau i-ai facut doza soc de distonocalm?

  2. De la atâta pentotal de sodiu, Anaid, aproape a euthanasiat-o.

  3. si atunci zi tu cine pe cine omoara? am inteles intentiile vetei ,dar faptele rhettei?

  4. Of, Anaid. Eşti de mult prin casa Marx, mă aşteptam să ştii. Fac cu rândul, ca două bune surori ce sunt. Rhetta nu face decât să recunoască voalat că şi ei îi place s-o tortureze pe Veta. Pentru a face pe cineva să-ţi spună şi câţi spermatozoizi a păcălit ca să ajungă primul ajung vreo 5 mg / kg. Patru litri, Anaid.

  5. Ah. Surori fratricide.

  6. Jazz von Still de Saddhen Masoch fiind numele meu intrreg si cu care n-am solicit memorria de lunga durrata, sfatul meu este ca ar fii bine sa apelati la scrripturile Marchizului – ilustrrul meu prredecesorr.Mi-a trransmis pprin Frrabato ca e atat de incantat incat s-a rrasucit in sfarrsit pe burrta.Vecinii din jur s-au bucurrat pentrru ca sforaia isterric in ultimul timp. Cu poluarrea asta in crrestere, nici capacitatea pulmonarra nu mai e aceeasi in zilele noastrre. Grijja marre cand cititi mesajul asta. Puneti o oglinda langa monitorr. Mi-i s-au arratat semne rele.

  7. crizaaa!criza e de vina si bineinteles boc ,basescu,udrea,ministerul de finante(de la portar pinla ministru).,FMI si FNI(adica tot trustul Irealitatea).Fuga la spital cat mai sunt paturi libere!

  8. Monitorul care ? Oficial ? Ala de schi ?

    When we were at school our games were simple
    I played the janitor you played a monitor
    Then you played with older boys and prefects
    What’s the attraction in what they’re doing?

    Hey Carrie Anne What’s your game now
    Can anybody play ?

  9. … with me 🙂 se vede tare ? bine. ma duc acasa.

  10. sigur nu monitorul de schi

  11. care monitor, atunci ? tu ce crezi ? si ce oglinda ? retrovizoare ?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

