Campania din Grecia: Update.

Babelor,

După cum ştiţi, a început războiul dintre surorile Marx şi Grecia. Mai jos, imagini extraordinar de actuale ale luptelor de la Kavala şi Ionnanis, montate pe imnul oficial al campaniei:

Iar aici, atribuţiile pe timp de război ale surorilor Marx şi celorlalţi membri ai blogului:

Rhetta Marx: Înalta Comandantă Supremă, Şefă a Aerului, Apelor şi Pământului.

Veta Marx: Vice-înaltă Comandantă Supremă, Amiral de gradul I, însărcinată cu amenajarea spaţiilor verzi şi administrarea lichidelor neletale Şefă de propagandă.

Petronia Marcs: Prim-Duhovnic al Armatei Terestre, General cu patru stele, Înaltă Faţă Bisericească, responsabilă pentru livrarea poştei şi a muniţiei pe front.

Vasile Rechinroll: Spionaj, Contraspionaj, Mare Mareşal, Duce de Mangalia.

Musiu Alexandru: Cotropitor Suprem, Furnizor ai Casei Imperiale (specializat în arici, lână, conserve), Decapitator Şef.

29 comentarii

  1. Adică de ce sunt io confesor? Ce am putut să greşesc într-atât în vieţile mele încât să merit să vă ascult vouă spovedaniile? No way. „Înaltă faţă bisericească”???! Sunt cel puţin două cuvinte care n-au ce căuta acolo, şi „faţă” nu e unul din ele.
    Şi mai stau şi în spatele frontului, ca o babă din alea inutile. Posibilitatea de contrabandă deschisă de portofoliul de aprovizionare nu e suficientă ca să accept. Nu-mi place, demisionez. Păstrez gradele, totuşi.

  2. Rhetta, Rhetta, daca ii ofereai ceva de 40 de grade si cel putin 7 stele altfel se punea problema. Ai nevoie de un strateg, vaz ca nu prea te pricepi la mobilizarea subordonatilor.

  3. Lucrarea mea de dizertatie pe care trebuia sa o termin saptamana trecuta e un motiv destul de bun pentru care m-am hotarat sa dezertez. aceasta a fost scrisoarea mea de intentie. luati-o ca atare pentru ca altfel o sa ma vad la anu’ cu cine nu vreau sa ma vad nici anu’ asta.

  4. Vreau şi eu o funcţieeeeeeeee, vreau şi eu la greeeeeeeci :):)

  5. Deea, tu eşti zeiţă. Nu te ducem la greci că te sechestrază ăia ca să se roage la tine să iasă din criză sau să-i aperi împotriva noastră. Doar nu vrei să fii pusă în situaţia de a alege.

  6. Oh, nu, cum? Vai şi of! Nici prin gând nu mi-a trecut, Petronia. Sunt a voastră pe întreaga eternitate, căci mi-s fidea de felul mieu.

    Ştii însă că au şi zeii preferinţele lor :), grecii au păţit-o şi-n alte războaie 🙂

  7. Tocmai la asta mă refeream. La obiceiul zeilor lor de a alege tabere. Dar acum că ştiu că vei fi sigur de partea noastră (deci n-o să reuşească să-ţi spele creierul cu nectar sau să te mituiască cu vreun Adonis), stau liniştită. Chestie prin care înţeleg că ascut liniştită Kalashnikoave mai departe şi pun veninul de broască în cutiuţe de balsam chinezesc din ăla cu miros mentolat.

  8. Deea, debarcam în Corfu, da ? Facem o baza acolo.

  9. Deci sa nu ne uitam aliatii de nadejde, Noua Mica Antanta:

    DulceDeea: comandor, mai mare peste escadrilele de planoare si licurici si peste efectele optice: aurore, curcubee, abur colorat, centura de catifea la piruete stratosferice.

    BadBadDragon in BadBadMood: vârf de lance, avangarda motorizata, mai mare peste regimentul de aruncatoare de flacari, strateg în pârjolirea terenului înainte de debarcare

    PiticuGras: colonel de intendenta, responsabil cu popota si farmacia

    Jazz von Still: comandanta diviziei de contra-contra-spionaj, electronic jamming, dezinformarea inamicului prin nedescifrare

    Tocmai am recuperat o ghilotina (se mai gasesc pe-aici, nu le-au casat înca pe toate), e ca noua. Am încercat-o pe bagabont. Brici. Ah, si ca fournisseur officiel de la maison royale, furnizez si vin, sa nu se uite.

  10. Să-mi spele creierul cu nectaaaar, hihihihi, hihihihiiiiil… vezi, Petronia, de-aia te iubesc eu pe tine, joci cuvintele pe degete mai ceva decât un magician. Şi te descurci şi fără joben, ceea ce face totul mai provocator.

    La Adonis, spun cu mâna pe decolteu, aş fi avut poate vreo slăbiciune, aşaaaaa, la modul general (sau amiral). Dar câtă vreme există Basile şi Musiu Alexandriu cu noi…. eeeeee! nimeni nu-mi poate răpi inima.

    Alexandros, bun în Corfu, sunt şi vinuri dionisiace parcă 🙂 Mulţumesc de învestitura pe care mi-ai acordat-o. Îmi place până la leşin.

  11. hello, unde plecati fara zeita vanatorii?

  12. Corect, corect, Anaid. Welcome to the club of fight club 🙂

  13. թեթեւ մարդ deocamdata sint low-profile ca nu mi-am scris lucrarea de dezertatie. Si oricum imi sade mie bine la fonctzia asta. Terminat.

  14. Petronia pentru ca fara sprijinul tau nu functioneaza nici o armata, dar pe de alta parte gura ta spurcata si toanele tale inadmisibile imi cam ingreuneaza munca, iti mai dau o stea si doua posturi la libera alegere, adica oricare in afara de alea ocupate deja de mine.

  15. Si niste galoane de borangic cu multe stelute de matase pentru Deea, da, Rhetta ?

  16. Daca tot am ajuns la decoratiuni de front. Eu mi-am permis sa imi acord Ordinul Jartierei pentru tot ce-o sa fac in razboiul asta. Hon soit qui mal y pense ! ma duc sa vad ce panglici mai detin.

  17. Honni soit qui mai y pense, da in still spanzuratoarea 🙂 ramane valabil…

  18. si cand o sa scriu eu corect o sa insemne ca s-a terminat si razboiul asta si nu mai aveti nimic de decodificat 🙂

  19. Jazz, văd că ai prins ideea. Tot înainte!

  20. De fapt eu mananc de vreo ora. Voi acolo trebuie sa aveti doar 3 minute pentru asta. E buna munca de birou si pe timp de razboi. Nu degeba m-au tocat cu Invatati! Invatati! Invatati! Am scris introducerea pentru dezertare. Acuma ma inspir de la voi. Sa vad ce necesitati mai exista pe front. De-astea. Mai codific cate un mesaj mediumic de la Churchill. Pana acum zice ca va descurcati.

  21. Da, Rhetta, steluţe cu borangic din mustăţi de arici pitic. E bine? 🙂

    Mulţumesc, Alexandros, m-ai emoţionat. 🙂

  22. Asta e campanie de lesbiene .Pitzipoancelor,spre Lesbos.Sau Cipru ca sunt pline barurile de voi.

  23. Bagabontule, tomberoanele si galetile cu laturi dau pe dinafara de tine.

  24. Mircea cel Batran imi zice in romaneste: In tara asta raul ramul, mi-s prieteni numai mie, iara tie dusman ti-este ! nu va impacientati, zice ca ramane valabila oriunde pune romanul piciorul sau ma rog, tocul. Deci prin deductie logica si piticul este un personaj de baza ala carui sfaturi pot fii luate in considerarea ca si cum ar veni din turnul meu de control, unde mi-am pierdut busola asa ca nu pot sa va spun exact din ce directie vine un atac acum. mi-i se trransmite doar ca e nasol ! φύλαξη ο γάιδαρος !

  25. Rhetta, dacă îmi mai dai o stea vreau să nu fie verde.
    Cât despre posturi, îmi depun candidatura pentru poziţiile de Combatant Scutit la Cerere pe Motiv de Lene şi Colonel Cârcotaş. Sau nu am voie să cer posturi pe care le ocup deja?

    Atunci vreau General de Brigadă Arheologică şi de Patrimoniu, responsabilă cu ocrotirea monumentelor şi obiectelor de cultură. Cineva trebuie să se gândească şi la asta ca să nu se mai întâmple ca atunci în 1687 cu turcii şi veneţienii. Nu cred că Parthenonul mai rămâne în picioare a doua oară.
    Mooooaamă, să vedeţi voi ce imperiu fondăm aşa. Napoleon ştia ce face. O să facem un Luvru mai mare decât Louvre la Bucureşti.

  26. Al doilea post pe care mi-l cer, mirându-mă că nu ţi-a trecut prin minte după ce m-ai strigat să-ţi dau al doilea ajutor, este cel de medic de campanie. Rhetta, nu pot să cred că un strateg ca tine poate uita tocmai aşa ceva. Nţ… Nu că o să fie rănit vreunul din ai noştri, dar cineva trebuie să le dea scutiri, nu? Şi vitamine din alea cu gust de fructe. Şi reţete compensate de ţigări.

  27. Şi uite, Rhetta. În schimbul acestor numiri, fac o favoare: mă urc în copac să dirijez tirul. Cică se lasă cu mausoleu dacă iese prost. Bine, cam înghesuit ce-i drept. Eu vreau unul al meu, da? Ca Mausol. Aşa.

  28. Petronia, nu. Din copac dirijeaza tirul Ecaterina Teodoroiu. Tu vrei sa fii veterana, nu ?

  29. Măriuca era, bre. Ecaterina Teodoroiu-i Rhetta, ea conduce atacul. Asta când nu se împleticeşte conducând tancul în cerc.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

