Live de pe front!

Babelor,

Vă salut dintr-un tanc care se plimbă în cerc printr-un sat părăsit. Se plimbă în cerc pentru că s-a blocat maneta şi eu m-am urcat să-l repar, dar mi-am dat seama că am wireless aici, în tanc, şi profit de moment ca să vă scriu.

Luptele merg bine, chiar foarte bine. Divizia 17 a Armatei numărul 4 de Pisoi Mici, pe care o însoţesc astăzi, a avut victorii babane, distrugând mai tot ce i-a stat în cale până acum. Ferocitatea, cruzimea şi bărbătismul cu care luptă aceşti pisoi mici m-au emoţionat enorm, aşa că le-am făcut o supă de pasăre (huhurez) şi le-am schimbat cristalele în veceu.

A, şi ţin să îi mulţumesc cu această ocazie lui BadDragon, care a incendiat vesel stadionul ălora de la Panathinaikos Atena. ce-i drept, îl rugasem să arunce în aer rezervoarele de kerozină de la aeroport, dar errare humanum est sau aşa ceva, deci nu-i nici o supărare, Dragoane.

Revin cu noutăţi. Şi vă pup. Ştiţi ce greu e să conduci o armată şi să repari un tanc cu o singură mână?

Rhetta

22 comentarii

  1. Stai tu sa vezi când intra-n lupta comando-ul de arici aeropurtati…

    Sa cer ceva-ntariri la frau Theresa pentru tancuri ?

  2. sunt arici sol-sol-ser-sol sau doar sol-aer-sol?

  3. Candy: din câte ştiu, sunt arici aer-sol-sol-aer, sau sol-aer-aer-sol. Sunt arici multicumva, în orice caz, aşa scrie pe cutie.

  4. Arici multirol, cum ar veni.

  5. Ia incercati voi sa maturati cu o mana. E la fel de greu, mi ales daca cu cealalata fumezi si te si uiti la ultimele stiri de pe front. Nu-mi vine sa cred ce vad din turnu’ asta. Greci. Cata frunza, cata iarba. Iarba… mai putina, da-s multi ! φυλασσόμενο ! deci cu aricii va ocupati de iarba si-or sa devina high dupa aia.

  6. Rhettaaaaaaaaaaaaaa, Candy, Musiu, Jazz… Nu mai pooooooooot, mă omorâţi cu zile, şi nu-i bine, că n-ar strica să supravieţuiesc crizelor tot mai dese şi mai intense de râs care mă lovesc citind ce scrieţi. N-ar strica să mai pun o vorba bună si la ceilalti zei un pic derbedei.

    Asta nu înseamnă să nu mai scrieţi cu acelaşi umor monumental, dar asiguraţi şi voi, Musiu? 🙂 Basile?:), o respiraţie, un masaj cardiac, zău aşa!

  7. Babo, ti-a intepenit vreun tanc in gaura?E din cauza tufisurilor netunse cam demult,paroasoooo!

  8. Bagaboante, ti-au întepenit tie falcile de la toate muile pe care ti le dau pâna si câinii. Macar de-ai avea ce s-arati, complexatu naibii, macar te-ai face exhibitionist lânga gardul azilului.

  9. bai musiucu vagin sau madam cu cuc,ce dracu oi fi,sa mapupi la intersectie.

  10. bai musiu cu vagin sau madam cu cuc,nici tu nu stii ce esti,sa ma pupi la intersectie!

  11. O se te pupe viermii rece, rahatule.

  12. Bagaboante, scoate pula din gură când vorbeşti cu oameni care nu merg în patru labe, şterge-te la nas că-ţi atârnă un rest de spermă de aseară, şi dă-ţi cu vaselină pe mânuţă când faci data viitoare laba la poza mea, că uite, ţi s-a cam luat pielea, e doar carne vie acolo…

  13. domnu vorbeste urat???Sau doamna are orgasm cu apa rece si viseaza la un rahat?Sariiiti,rheta ,veta petronia si cine o mai fi la subsol,salvati un MUSIU adica MUS-iu.Se scufunda corabia?

  14. Ba bagaboante, acu’ hai sa fim sinceri. Esti un puroi, o flegma, da ? O borâtura infecta, ma, împuti lumea, zau. Nici haznalele nu te suporta. Du-te, ma estropiatule, sa-si bata si altii joc de tine, ca p-aici ti-ai cam luat-o. ïndesat.

  15. Bagaboante, dacă n-ai fi lipsit de umor, te-aş mai îndura pe-aici, că e haios să ai un prostănac căruia să-i tragi şuturi în cur din când în când, sau să-l calci pe coadă şi să vezi cum îi ţâşnesc lacrimile din ochi.
    Dar aşa, mă tem că prietenia dintre noi se termină aici. Păcat că nu s-a consumat în întreaga ei splendoare.

  16. dar voi ii raspundeti mereu. e firesc sa scrie. e un fel de comunicare, nu?

  17. Gata, l-am banat. Sau l-am exclus.

  18. sa speram ca opreaza extinctzia speciei!

  19. sigur. vine un cutremur si cade doar casa lui. pe el.

  20. Cum v-am lasat singurei si de capul vostru ati dat-o pe poezie expresionista. Preotul de front sper ca-i pe faza pentru iertarea pacatelor. Fiti atenti ca se plateste din solda fiecare cuvintel 🙂 eu sint decorata, deci la mine cade. Pentru faptele voastre de vitejie am organizat niste destractie de front. Sper sa va placa.

  21. Ăla văd c-a fost neutralizat cu spray împotriva gândacilor, deci nu mai are rost să-l rog să crape.

    Rhetta, da’ ia spune tu: de ce s-a blocat direcţia tancului? De câte ori, of şi vai de mine, ţi-am zis să nu mai treci cu el peste inamici? Ha? Nu se poate aşa, să ne fie sabotat echipamentul de propriul lider. Ăsta e contraspionaj. Şi nu mai mânca clătite deasupra panoului de comandă al armamentului, babo.

  22. Grupul special antrenat de mine sa fraternizeze cu inamicul pentru obtinerea de informatii pretioase. Au fost capturati, dar se descurca bine pana acum. Victoria va fii a noastra !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

