Declaratie de.

Dragele noastre,

Inaltul si gloriosul comandament al armatei Surorilor Marx, decide astazi, 300510, stabilirea unei aliante cu inca patru portaluri virtuale.  Acestea sunt:

jazzvonstill.wordpress.com/

si

bufonada.blogspot.com

In fine, se pare ca sunt numai doua, dar am spus patru pentru ca elemente rasfirate ale armatei Greciei incearca sa riposteze si astfel am aplicat tactica Cumplitei Induceri in Eroare.

Asadar, bucurati-va de ele, comunicati in pace si accesati-le din partea dreapta a paginii noastre. Le veti recunoaste usor sub numele de Jay Still si Bufonada.

Over and over and over and out.

52 comentarii

  1. Eu am votat de opt ori, si de fiecare data pentru.

  2. That’s bda that’s bda that’s all folks!
    Bine au venit, zic.

  3. Alexandre, despre orice vot ai vorbi în afară de Eurovision probabil că trebuia să fie secret.

  4. Pai am spus eu pentru ce am votat ?

    Ce e aia Eurovizion ? Ca va tot aud. E o blana ?

  5. Păi am întrebat?
    Nu ştiu, aflu şi eu că revine anual în modă. Noroc că-i scurt sezonul.

  6. a) Nu. Asa cum de fapt nici eu nu raspunsesem, pentru ca nu ma întrebase nimeni nimic.

    b) mersi. nu mai înteleg nimic, ba se scurteaza fustele, ba sezoanele.

  7. M-am trezit brusc din somnul de frumusete care il continua pe cel de aseara si pe cel de alaltaseara fara sa ajunga la efectul scontat, cu o imagine in farta ochilor care m-a facut sa ma impiedic in slapi. Se facea ca Petronia si Veta isi dedeau ambele amandoua cu parerea despre puiu’ de blog din cusca din spatele blocului. Am venit repede nici pasind, nici sarind, nici imbracata, nici dezbracata – ca de obicei, nici mirata, nici avizata, ca sa vad cu ce hranesc puiu’ si sa zic mersi ca m-am urcat in tramvaiul asta in seara aia si mai tii tu minte Veto, da’ tu Petronio ?… 🙂

  8. … si Musiu – unde e concursul ala de oameni care de care mai aparent echilibrati ?

  9. Eu una ţin minte că am dat o raită de vulpe la dietă prin curtea cu puiul de blog de când au venit prima dată în vizită nişte copănele cu jartiere, într-o seară chiar memorabilă.

  10. 🙂 serios – m-am trezit ca visam commenturi de-ale tale la mine pe blog si chiar pareau de dieta. mi-am zis visul asta chiar merita sa vad ce naiba se intampla in viata dintre vis si realitate. urasc cuvanntul copane. iar diminutivat mi-i se pare chiar un cuvant horror. seara ca seara, da’ probabil uimirea maxima a fost dimineata cand am revenit. nu esti singura. si eu am recitit conversatia… 🙂

  11. Jazz, probabil pentru prima dată am încercat şi eu să recunosc necesitatea unui diminutiv ca să fie cumva în acord cu poza. Atunci să zicem cum ziceam eu în copilărie, „pistol”. Pentru pulpa de pui. E bun pistolul în jartieră, practic la război, Mata Hari te numeşti de fapt.
    Cum de dietă? Slabe? Posibil.

  12. …nu slabe, concerning chiar 🙂 si tocmai mi-ai deconspirat personajul cu care voiam sa rezolv razboiu’ asta.

  13. Acum mă faci să mă întreb dacă n-oi fi putut să mă abţin şi până la urmă chiar oi fi comentat vreodată în curtea ta. Hm. Aşa că îmi pare bine că te-am făcut şi eu să-ţi găseşti altă acoperire. Ha! 😀

  14. Una in care jartiera ramane in discutie, controversa ramane in discutie, tacerea ramane in discutie, ea moare la urma nu se stie exact de ce…

  15. …dar rămâne în discuţie.

  16. … 🙂

  17. Venez à moi mon Bijou – votat, votat, dar de ce nu-ti asculti sfaturile dezechilibrante, nu prea inteleg eu. Sa se consemneze: Musiu c’est juste la bouche.

  18. Bijou tu nu ai voie sa mori in razboiul asta…

  19. Se cheama mise en bouche, Jazz…

  20. … se mai cheama cumva, tot cu gura, dar e urat din partea ta.

  21. Asta cu pisica m-a făcut să râd deşi chiar e cumva impresionant. Partea cu masajul cardiac e delirantă. De râs.

  22. Eu am plans.

  23. Jazz, uite, îmi pare rău. Ştiu că sunt un om îngrozitor, o bestie, şi că pisica aia chiar încerca să o învie pe cealaltă cum îi spunea instinctul. Nu mi se pare vesel. Dar ăia au deturnat chestia, zău, cu aşa o tâmpenie. Masaj cardiac… Dacă punea labele din faţă pe pisica moartă ce spuneau, că se crede defibrilator?

  24. … instinctul se pare ca e overrated. tre’ sa fim eficienti ca sa-i batem pe greci. si cu ochii pe tradatori. sa lasam mortii cu mortii.

  25. Jazz, cum adica e urât din partea mea ?
    Mise en bouche nu înseamna nimic vulgar… chiar nimic.

  26. Stiu ce inseamna Musiu, dar n-am cum sa te invii ca nu-s defribilator.

  27. Pai stiu, cum naiba ? Faci exact pe dos. Fibrilatoareo.

  28. Eu nu fac nimic pe dos. Sint perfecta. Si vie pe deasupra.

  29. Fulminanto, pe dos nu înseamna ca nu trebuie, da ?

  30. Nu trebuie decat sa mori.

  31. Rhetto,

    Sa observam si ca ai creat ceea ce va fi a patra cacofonie omologata, dupa tactica cavalereasca, biserica catolica si Ion Luca Caragiale.

  32. Jazzi, sa-nteleg ca asta e côté-ul tau Tanathos ?

  33. Nu pot sa nu ma minunez cum le intelegi tu pe toate, in rest e doar o manevra in sprijinul echilibrului.

  34. Atâta doar, ca nu sunt nascut din ultima ploaie.

  35. O sa inteleg din asta ca preferi echilibrul. Eu nici nu m-am nascut inca.

  36. Depinde de echilibru. Si tu-l preferi, dar într-un stil funambulesc. Si fara fileu dedesubt.

  37. Asta a fost ca gradele de comparatie ale lui adanc: adanc, foarte adanc si ioi. Preferinta pentru fileu denota dorinta de echilibru. Stilul prastie n-are de-astea.

  38. Pai asta ziceam si eu. Si nu uita ca dupa ioi e tulai.
    🙂

    Nu zicea cineva ca viata e ca o bicicleta si ca trebuie sa avansezi ca sa nu pierzi echilibrul ?

  39. Avanseaza atunci – cumpara cauza cea mai buna de exemplu.

  40. Heh. Mica ambuscada.

    Altfel nu sunt mercenar, iar cauza cere înflacarare.

    Il y a des mèches qui se vendent et des mèches qui s’allument, cum as spune eu.

  41. Clar am ajuns la tulai.

  42. Aprinde bricheta, scaparaa chibritul, ciocneste cremenea si amnarul.

  43. Devenise ‘cerea’.

  44. placerea ?

  45. So,

  46. Urgent trebuie sa ne lamurim cine si ce cerea de fapt si unde 🙂

  47. asta-i diversiune de razboi.e ca pe vrenea arcasilor, doi reali ,100 din paie.

  48. Ce vrei, de la Sun Tzu citire. Tu ce crezi ca citea Mihai Viteazu ?

  49. blogul babelor, tu cum crezi ca le citest SI Iliescu, a agsit inscrisurile lui Stefan in casa babei Vrancioaia. Rhetta era consilier pe probleme de ascuzatori prin tufisurile dese din muntii Vrancei.

  50. Da, si eu mâncam pateu de ficat la conserva dându-ma pe gheata pe Milcov, ca fraieru’.

  51. pai ce?! tu esti baba?

  52. Da. În felul meu.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

