Sondaj de opinie.

Babelor,

Hai, recunoasteti. Ne obisnuiseram sa rasfoim înfigurati zilnic presa, dis-de dimineata, ca sa aflam si noi de la IRSOP, CSOP, PROSOP, INSOMAR, SALVAMAR si altii cu cine votam, ce pantofi se poarta, ce masina o ne cumparam, câte rosii trebuie sa mâncam pe zi sau ce ne rezerva ziua de mâine.

În ultima vreme însa, s-au cam lasat pe tânjeala. Vorba francezului : « O saptamâna de groaza. Nici macar un sondaj de opinie, acolo… dar nu-i nimic, o sa-ncercam sa ne ghicim singuri propriile intentii ».

Ne-ar fi fost mila sa va lasam de izbeliste, asa ca voilà, am zis sa va facem o placere si sa va sondam putin. Stidiul a fost conceput de noi, cu jubilatia cinica a mercurului dintr-un termometru bine plasat si va fi analizat cu ajutorul sociologilor de la Polling University of Los Angeles. Deci :

1) Cum credeti ca ar trebui reajustate salariile si pensiile în conditiile crizei actuale ?

a) Sa fie marite cu 42 si respectiv 41 la suta.
b) Nu va suparati, aveti o tigara ?
c) Primim marfa.

2) Ce înseamna pensie nesimtita ?

a) O pensie care vine nepoftita si nu se sterge pe presul de la intrare.
b) Of, tinerii din ziua de azi…
c) Buei boule, unde naiba te bagi, buei, nu vezi ca ai cedează ?

3) Ce înseamna putere de cumparare ?

a) Ca ai daca ajungi la putere, poti sa cumperi orice si pe orisicine.
b) Ca daca-ti cumperi masina de spalat, poti s-o cari singur pâna acasa.
c) Noi nu ne vindem tara.

4) Ce scor va obtine partidul C.I.M.B.R.U. la urmatoarele alegeri anticipate ?

a) 96%.
b) 88%.
c) ambele raspunsuri sunt corecte.

5) Cine va câstiga razboiul surorilor Marx cu grecii ?

a) Anaid.
b) Facem echipa comuna si batem pe Inter Milano.
c) Ich bin ein Berliner.

6) Pe cine puneti nas la botezul copilului facut cu vecina de la opt, pe Basescu, pe ZZ Top sau pe Geoana ?

a) Pe amândoi, ca trebuie si nas, si nasa.
b) De la întâi iunie, se scumpeste gazul.
c) Cabernet Sauvignon de Dealu Mare.

Rezultatele o sa le gasiti într-una din postarile urmatoare, asa ca fiti pe faza. Or sa va schimbe viata în bine.

Onvuzambras.

66 comentarii

  1. 1). vin în cinci minute.
    2). urmăriţi TV România! Urmează în doi ani „ce înseamnă pensie?”
    3). înseamnă câţi poţi să cumperi ca să ai putere.
    4). nici una din variante, în compoziţia de mici electorali nu se pune CIMBRU.
    5). nu ştiu, dar cea mai câştigată din acest război va ieşi UE. Noi ne vom alege cu statui lângă cea a lui Suvorov, pe deal între Râmnicu Sărat şi Focşani, fiind astfel fondată Galeria Europeană a Generalilor Neînvinşi. Se va împlini visul vechi al Rhettei de a avea ecvestră.
    6). nu îmi recunosc paternitatea. Ar fi şi cam greu. Mă ofer însă să mă deghizez în Moş Crăciun pentru copil, citesc de la Vasile că cică anul ăsta Moşul are probleme logistice.

  2. Am notat. Faptul ca ai raspuns, Petronia, e deja un gaj de înalta semnificatie statistica.

  3. NASA lanseaza rachete nu boteaza copiii. vezi pe wikipedia.

    putere de cumparare e sa stii 4 cifre si sa dai enter. apoi zambesti si iti bati pula de chitanta. ca nu e hartia care iti trebuie.

    ich bin eine warsteiner.

    pensie nesimtita e a lu papa si maman, ca imi dau bani sa platesc renoul.

    sa nesimtim bine!

  4. 1.d. de tot
    2. d. pensia pe care o s-o ia urmasii mei, pentru ca eu n-o mai prind;
    3. d. simplu – ceea ce vand termo/atomo/hidrocentralele si cumpara Videanu/Voiculescu/Patriciu;
    4. d. depinde de fasole; daca nu e fiarta bine, cu C.I.M.B.R.U. se obtina o mare flatulatie;
    5.d. calu’
    6.d. pe ta’su…

  5. cred ca in astfel de sondaje de opinie a contat foarte mult si parerea unor oameni foarte putin educati

  6. Păi Ana, nefiind publicate încă rezultatele opinia ta poate fi suspectată de a se îndrepta mai mult spre realizatori. Ce ne facem cu această posibilitate? Nu de alta, dar de ea depind nişte chestii.

  7. ana, eu cred ca esti cam mandra!
    aici sunt numai oameni eleganti! nicidecum nu sunt francezi. adica ca care canta despre frumusetile africii.
    dar pentru ca ai scris coerent, nu am ce sa iti fac. draci.. sa stii ca „cred” se scrie cu C mare. ca e primu cuvant sau asa ceva.

  8. petronia! ti-am dat la fileu! da-i cu pumnu in burta lu ana! pac pac!

    ana tatoneaza aici pentru ca vrea sa puna clipuri de pe YT.

  9. Pitice, să nu greşesc ţinta dacă mă mai chirăi mult la cap cu clipurile tale.

  10. acu, zic doar asa, nu e rau daca as pune un clip cu safura. sa ne amintim de frumoasele nopti de la eurovision? zic si io.. un tribut asa…

  11. Ştiu eu tactica asta. Doar-doar căpiez şi încep să urlu „Pune ce vrei numai lasă-mă în paaaaaceeeeeeee!!!!”.
    Nu. Eu nu urlu. Te întreb foarte calm: în afară de încercarea de a mă enerva pe mine, mai există vreun motiv pe lumea asta pentru care ai pune videoclipul ăla? Unul.

  12. face cu mana misto la 0:57. asta chiar trebuie vazut! pun acu sa vezi cum face cu mana.

  13. Atunci să te întreb altceva: ce s-ar vedea aici şi nu se vede în clipul postat la tine? „Epic”, parcă, nu?

  14. Şi face cu mâna parcă ar dansa pe masă într-un loc cu manele, beată moartă, la limita echilibrului. Şi e neascutabilă, nici nu apuci să îţi dai seama ce lălăială e piesa sau ce apăraie sunt cuvintele, că te împiedici de accent. Vrei să mă omori, ştiu, da’ pretind metode mai umane. Nu mai ai topoare?

  15. *neascultabilă.

  16. asta cam asa e. lumea o sa fie nedumerita daca vede clipu in doo locuri.
    atunci sa punem un clip cu lena cand e kate nash?
    e amuzant asa. de duminica dupa-masa… naiv cumva. pui tu sau pun eu?

  17. Pun eu, mâna pe bardă.

  18. fata. tu nu ai suflet. muzica e cand ascultam vrajiti drip drop, drip drop. arunca o rochitza pe tine si iesi primavaratica in cismigiu! la un flashmob chiar! razi cu o bere in mana! haraneste porumbei!

  19. N-am. Nu ies să hrănesc nimic, eu nu apuc să fac ciulama toţi porumbeii care insistă să-şi trăiască viaţa la geamul meu şi acum să mă duc să alimentez alţii. Ce mă fac dacă ăia mă urmăresc pân’acasă de bucurie? Ha? Unde-i mai pun, unii peste alţii? Îmi deschid columbărie şi pe urmă le zic să descopere nişte continente noi? (Chiar, nu-i rea ideea).

    Care primăvăratică? Ai ieşit din casă săptămâna asta? A început iadul.

  20. Când ascult eu vrăjită „drip drop, drip drop” se cheamă că trebuie să repar robinetul la baie.

  21. io mereu ies din casa. sa iau bere de la butic.

  22. pitice, toaca toaca….
    Abia imi tin degetele sa nu linkez :):)

  23. Linkează omule. O să mă scalpeze Rhetta că îi cenzurez cititorii când eu nu fac decât să invit la temperanţă. Nţ…

  24. Simte-te liber si lincheaza. Tot Piticului i se deconteaza.

  25. Temperanta si ponderatiune, Petronia. Sa nu uitam.

  26. Aha, astept parola contului sa pot cara din ele. N-ar fi corect acum sa ii umplu banca.

  27. ti-o dau eu, ca mi-a spus-o aseara: nibirugras22122012

  28. nibirul 🙂 si pana la urma ne lovim in 2012 🙂

  29. Asta e la un cont. La alalalt a pus tuborg33cl

  30. drip drop. drip drop!

    pot sa pun acum?

  31. pliiiiz!

  32. Sa raspunda Petronia. Si tu sa te juri pe butonul de la lift ca nu mai dai vina pe mine.

  33. alexe, spune-i lu petronia ca am de pus un videoclip cu o gagica. e bine sa stie,
    sa nu ne auzim vorbe dupa aia. ma duc sa invart in ciorba. draq m-a pus sa fac ciorba azi….taNpenii….

  34. YES answer !

  35. Nu, nu ne auzim vorbe după aia. De altfel, nici nu o să ne vedem. Numai io o să te văd şi aud pe tine, tu o să fii în comă.

    Mihai, pune ce ai de pus. Nu vezi că Piticugras vrea să mă facă pe mine personajul negativ pe blogul ăsta? Sunt o victimă, o biată babă persecutată.

  36. in umele unui grup de cetateni europeni, o sa pun videoclipul celebrei safura din azerbaidjan.

    sa fim uniti! sa fim europeni! sa bem beri! sa avem gagici! sa bem beri! sa vedem acest videoclip!

  37. Ntz, Petronia. Piticu are un côté maternalist, ceea ce e minion. L’homme est une femme comme les autres. Gusta-i ciorba, da-i sfaturi, aproba-i sau nu ratacirile youtubesti, îndreapta-i nodul la cravata (când poarta). Are nevoie de o autoritate feminina. Asa ca nu esti deloc persecutata, nu te subestima si asuma-ti responsabilitatile.

  38. 1. Sa le marim..verbul a scadea sa fie scos din dictionar
    2. a
    3. Sa cumparam…tot
    4. 96% sau cat de mult
    5. Surorile…si sa-si faca conac la Lechinta aia cu vinuri bune
    6. Pe mine , dupa ce devin bogata…cand?

  39. Parca au iesit pe locul 3 ai nostri ca brazi.

    Muisiu, don’t we all need? 😛

  40. musiu, frumoase vorbe ai scris despre mine si ma simt flatat.
    ma simt ca balzac in cismigiu..
    dar sa nu uitam europenismul care ne uneste! sa o iertam chiar pe petronia care a dat cu servetele in noi!

    acest loc, blog, dacii sa il ia, ne uneste sufletele, descatuseaza in noi tot ce e mai bun, miile de kilometri ne apropie in loc sa ne desparta! esmeralda! bjork! safura! fa!
    si alte femei din europa, va iubesc.

    aici ziceti voi altele si chiar fetele zic despre baieti europeni. daca vor.

    sa fim buni! sa ne placa berea! sa mai pun iar clipul cu safura? am embedu in clipboard, de aia intreb…

    frumoasa e viata….

  41. Mihai,
    Aflai si eu. Vivat. Eu credeam ca eurovizionul e un animal cu blana.
    Just. Ca brazi, ca rafinaria. Englezii, plopi.

    O sa trebuiasca sa scot un vin bun. Îl pun asta-seara-n carafa si-l preling mâine pe internet. E o splendoare.

    Coramica,
    Deci mâine. Bogatie si vin.

  42. Nu mă subestimez, mă recuz din funcţia de Birou de Aprobare a Rătăcirilor Youtubeşti cât îmi caut bormaşina şi pistolul cu cuie. Dacă Piticu are o parte maternalistă numai autoritate feminină nu-i trebuie. Res-pon-sa-bi-li-tă-ţi-le?!

  43. Piticule sa ne unim in bere si vedem dupa cum ne tinem de mana si alte uniuni europene.

  44. frumos, elegant si european adevar graiesti mihaie… drip drop, drip drop.

  45. Pitice, de ce atâta dragoste europenească? Un fel de compensaţie? Eşti în urmă, de altfel: Europa iubeşte de mulţi ani femeile române.

  46. Nu vad unde e contradictia, Petronia.

    Con-di-tio-na-li-ta-ti-le ?

  47. Urmarirea stirilor si noutatilor europene sau locale este imposibila, ne fiind prezent un tembelizor de aproape 1,5 ani :))

    As putea adera la idea cu animalul fara blana si cornite de pene.

    Iar, am uitat sa iau destul vin rosu. Berea sa traiasca:)

  48. Con-ton-den-ţe-le dacă mai insişti.

  49. Petronia,

    Nu insist. Contondentele duc la dizabilitati si, în ultima instanta, la condoleante.
    Simt un parfum de nasty disposition cu baros stelar, mai garnisit decât epoletii.
    Sa recurgem la ceva mângâietor de chakre.

    Prune uscate, mieji de nuca & frisca, Petronia ?

    Cela ne rate jamais. Sa dizolvam constrângerile si sa ne fericim.

  50. eh? de acu se scrie cu liniute de alea mici?

    sa-fu-ra!

  51. s-o-fu-ra dacă zici tu, Pitice. Poate aşa nu mai apare pe aici.

    Alexandre, ai şi tu un côté feminin intuitiv. Accept oferta de pace deşi azi am descoperit un borcan cu jeleu de gutui şi am decis să încerc produsul în combinaţie cu aproape toate chestiile pe care le aveam în frigider şi în bucătărie. Cu peşte afumat m-am abţinut să probez, cea mai nefericită idee a fost telemeaua de capră (ştiam că argentinienii mănâncă o felie de brânză cu jeleu din ăsta, acum ştiu şi că nu are cum să fie brânză sărată.)

  52. Petronia, jeleu de gutui sau peltea e tot aia ?

    Nu de alta, dar stii cam un gutui în curte, si e prieten. Îmi face nu stiu câte ladite de gutui maaari si frumoase în fiecare toamna.

  53. Aaaaaaproape. Pelteaua e un pic mai curgătoare. Jeleul tre’ să stea şi să tremure, că de aia e jeleu. Dar amândouă sunt de poveste. Mai ales dacă nu au prea mult zahăr.

  54. Fac la toamna. Din cinspe kile de gutui, o iesi ceva. Si-am sa-mi cumpar toc, cerneala si hârtie frumoasa pentru etichete.

  55. Dacă eşti cuminte, ţi le scriu eu. De-ţi plac, îţi scriu şi etichete de vin şi le vindem la licitaţii ca fiind din 1900.

  56. Petronia,

    Sunt ca un îngeras.
    Ne trebuie si o stampila.

    Uite exemplu aici, de la vinul asta. Pe care fireste ca l-am baut. Unul din cele mai bune ever, dealtfel.

    Ce zici ?

  57. Nu-mi pune nici o problemă, deşi eu scriu mult mai frumos.

  58. Pai atunci o sa fac o peltea si-un jeleu, niste caligrafii.

  59. 25%-2010+ 50%-/2011, mai ramanem c-o pula.

  60. Da ? Si de unde bani s-o-ntretii ?

  61. pai raman 25% , nu-i suficient?

  62. Nu. Obrazul subtire si copacul gros cu cheltuieli mari se tin.

  63. musiu, obrazul in astfel de sincope crepusculare nu cred ca foloseste la nimic.cat despre copac, cu bani putini sunt bune si vreascurile.

  64. Ah, câta dreptate ai, Anaid…plezirurile simple…. le-am uitatara, nu ?
    Da’ totusi, decât vreascuri parca mai bine o nuielusa de alun, nu ?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

