Campania din Grecia: Sfârşit de partidă.

Babelor,

Războiul cu Grecia s-a terminat. L-am câştigat cu patru la unu. A fost cam aşa:

Minutul 4: Un atac pe partea stângă a Greciei, dreaptă a noastră, îi prinde pe greci dezvăluiţi. Centrarea Vetei, nu foarte precisă, este deviată de unul dintre fundaşii greci chiar la picioarele mele. Văd gaura din mijlocul apărării elene, împing mingea într-acolo, Bad Dragon sprinteză sprinten şi trimite mingea tare în colţul stâng al porţii. 1-0 pentru noi.

Minutul 11: Degajare lungă a lui Musiu Alexandru. Rechinroll aleargă după minge pe banda noastră stângă, pasează înapoi la Jazz, Jazz o vede pe Petronia, aceasta îmi trimite mingea mie, eu pătrund driblând în careu, am inspiraţia unui un-doi cu Rechinroll, care venise la învăluire pe stânga, reprimesc mingea, şutez dintr-un unghi ascuţit, portarul grecilor lasă mingea să-i treacă printre mâini, 2-0.

Minutul 45: Toată lumea aşteaptă sfârşitul primei reprize. Toată lumea? Nu. O babă care până acum nu s-a remarcat mai deloc se trezeşte nemarcată la vreo 25 de metri de poarta adversă, şutează năprasnic la vinclu, portarul n-are nici o şansă: 3-0. Baba respectivă este piticugras.

Minutul 59: Grecii atacă insistent dar haotic. O minge ajunge cum-necum în careul nostru. Petronia mimează un dribling, fraierindu-l pe atacantul grec care încearcă să-i şterpelească balonul. Îi pasează lui Musiu Alexandru. Acesta tocmai bea un păhărel de vin, nu observă cum mingea se strecoară încetişor în poartă. 3-1. Ridic ochii către cer, dar acolo nu-i nimic, doar nişte stele.

Minutul 88: Grecii au obosit. Şi noi. Totuşi Veta o ia la fugă pe banda dreaptă. Anaid (intrată în locul DulceDeei, care a făcut o partidă magistrală ca mijlocaşă de închidere) trimite o centrare lungă. Veta o opreşte aproape de fanionul de colţ, întoarce doi fundaşi, pasează înapoi către Livia, aceasta centrează destul de jos în careu. În careu sunt eu. Opresc mingea pe piept, punându-mi-o puţin în faţă, şi trimit un voleu necruţător la colţul drept. 4-1.

Meciul se termină cu nişte îmbrâncituri, grecii sunt nemulţumiţi de prestaţia arbitrului, eu sunt nemulţumită că mi s-a murdărit tricoul, în cele din urmă spiritele se liniştesc, se lasă cu strângeri de mână şi bătăi amicale pe spate.

Vă pup,

Rhetta

9 comentarii

  1. S-avem pardon. Eu şi Alexandru nu am colaborat la nici un autogol. Îl văzusem că savura un pahar de vin şi am pasat spre DulceDeea, numai că din păcate ea tocmai ieşise de pe teren şi între ea şi mine s-a pus poarta. Asta a fost din cauză că grecii au ştiut cât de greu mă orientez pe întuneric, ai uitat să pomeneşti pana de curent de 10 secunde.
    Acum ar trebui să le declarăm război pentru meciul pierdut de Rapid la masa verde în 2001. Aşa.

    De fapt nici Dulce Deei n-am vrut să-i pasez, ci să prind în foarfecă gâtul atacantului grec. Mingea s-a întâmplat să ia o traiectorie nemaivăzută (în formă de W, pentru numele lui Pele) din cauză că era udă. Dacă zic să jucăm pe teren acoperit nu mă ia nimeni în seamă, că nu avem la ce stele să ne uităm dacă primim gol sau dacă arbitrul fluieră fault la intrările noastre prin alunecare care desprind grecii de picioarele din dotare.

  2. VIDEO Bataie rupta din K1 la un meci de fotbal feminin! pe http://www.sport.ro
    si astea au fost bataile pe umar de care povestea Rhetta, doar ca ara putin cam obosita si n+a mai avut timp sa detalieze.

  3. Psssst… Nici o problemă, am aranjat eu link-ul ca să nu existe dovezi. Zău, Anaid. Nţ…

  4. Acest gol de onoare îi dezonoreaza pe greci. În primul rând, nu era mingea oficiala, ci una de cauciuc, aruncata pe teren de un spectator turbulent si rau intentionat. Asa sa stiti. Nu stiu de unde era, aud c-ar fi un cipriot, fost student la Constructii între 1985 si 1989 si care ^pisi luase ca suvenir o minge de treiscinci de lei de la i librarie de pe Mosilor. Na.

    Tipic. Francezii arunca cu cocosi, englezii intra-n curu gol pe teren, rusii arunca suluri de hârtie igienica, belgienii darâma tribune. Anti-joc. Petronia a zis: ascunde, ba, mingea asta în fundul portii undeva, c

  5. Ca ne-ncurca, si d-aia am lasat-o sa se prelinga pâna la manusile portarului. Nostru.
    Deci canci minge oficiala, canci gol.

    DOAR CA !! Arbitrii erau aia de la finala World Cup ’66, adica Dienst central si amatorul ala de Bakhramov tusier, aceiasi diletanti care i-au acordat lui Hurst un gol nemeritat.

    Hotie curata.

    Pentru ca eu am jucat cu numarul doi pe spinare si cu tricoul lui Gentile. A ma trecut câte o minge (spre aut de poarta), dar nici un atacant advers n-a trecut. Sa se scrie în fisa meciului.

  6. petronia, ma sabotezi?! cum AI putut sa faci asa ceva?????????!!!!!!!!!

  7. si io care speram ca i-atzi batut la table pa palikari!
    paliNkarii contra palikarii!
    😉

  8. Anaid, spunem „NU” violenţei în fotbal. Da? Probabil n-ai văzut cum arată mai nou inimă=minge de fotbal.

  9. A, eu eram portar ? Pai sa-mi fi spus înainte, sa ma fi prevenit cumva, sa-mi fi aratat tablita cu dispozitia jucatorilor, sa vezi ce scorpion kick-uri trageam, mai ceva ca El Loco, adica Jose Rene Higuita Zapata. Si bagam si goluri din propriul careu, foglia secca de nouazeci de metri.

    V-am spus ca luasem tricoul lui Gentile si jucam libero. Catenaccio ca al meu… Na, chiar si asa, am fost si bun portar. Crezând ca e poarta goala, le scoteam pe toate cu capul, sa nu fie hent careu, da ?

    Iar la treaba cu golul luat, am explicat cum era. Nu era gol valabil.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

