Semnal O.

Babelor,

Ceva de citit.

15 comentarii

  1. Fir’ar. Sunt în urmă cu atât de multe decenii încât nu mai am şanse să recuperez. Nu-mi rămâne decât să trăiesc până la şi mai adânci bătrâneţi, prin urmare. Dar planeta trebuie să recunoască, sunt un parazit civilizat şi uşor, chiar simbiotic cumva.

  2. Petronia, dacă fumezi şapte pachete pe zi, ai toate şansele să ne ajungi din urmă pe noi astea mai avansate.

  3. Heh, „Light up, breathe in, and help save Mother Earth” ? Asa rau am ajuns ? Ne-am aseptizat, ne-am civilzat, scleroza cheama a cumsecadenie environmental-friendly. Bravos. Adica halal !

    Ramân la „turn on, tune in, and drop out”. Timothy Leary, R.I.P.

  4. Să recuperez şase decenii, la două pachete pe zi înseamnă vreo 43800 de pachete (nu mai pun şi zilele în plus pentru anii bisecţi). La şapte pachete pe zi, îmi trebuie vreo 17 ani dacă voi staţi pe loc şi mă aşteptaţi, ceea ce nu văd să se întâmple. Ei, asta-i acum: trenul 1 pleacă din gara A spre gara B cu viteza de 7 pachete pe zi. Trenul 2 pleacă din punctul C spre gara B cu viteza de două pachete pe zi, punctul C aflându-se la 30 de ani mai aproape de punctul C decât gara A. Ce viteză îi trebuie trenului 1 să ajungă în gara B simultan cu trenul 2?

    Niciodată nu m-am priceput la genul ăsta de probleme. Dragoaneeeeeeeeeeeee avem nevoie de cineva bun la calcule! Nu de risc, de matematică.

    Şi de respirat când mai am timp? Şi de alergat? Şi de drumeţii pe munte? Nu, eu prefer să mă arate copiii cu degetul ca pe un model de depravare. Fiţi voi exemplele pozitive.
    Rhetta, ştii că nu sunt competitivă.

  5. Erată la problemă: punctul C se află cu 30 de ani mai aproape de gara B decât gara A.

  6. Petronia, încearca narghileaua. Se pune. Un fum de narghilea egal treizeci de tigari, într-un ritm de croaziera depasesti plutonul pâna se culege via si schimbi si mersul trenurilor.
    În pauze, câte un trabuc.

  7. Eşti nebun? Pe urmă tre’ să-mi fac harem! Allah fereşte!

  8. Nu, Petronia, nu e obligatoriu. Doar o cafenea, eventual.

  9. Sau macar un fumoar bourgeois.

  10. Cafenea chiar nu e indicat, Alexandre. Dau faliment înainte să apuc să închid uşa la depozit, deschiderea oficială chiar ar rămâne o utopie.

  11. Da’ ce, o deschizi pentru biznis ? Pentru scopuri bassement matériels ? Nuooo, ntz.
    Marcstopia – Café des Amis.

  12. Alexandre, nici să deschid Cafe des Amis, să-i invit pe numiţi la cafea şi s-o beau eu pe toată nu prea ar fi frumos. Adică n-ar fi frumos din partea mea, că pentru mine da.

  13. Deh. Invita pictori, tu pozezi bând cafea, ei te „zugravesc”. Sau îti zugravesc. Dar atunci firma nu se mai justifica. Mda. Dead end.

    Back to the drawing board.

  14. Alexandre, cred că cel mai sigur e să nu propunem ceva care să mă tenteze.
    Lapte. Laiterie des amis. (Că Cremerie ar cuprinde mai mult decât lapte şi celelalte lactate nu sunt rele.)
    Pictori nici nu-i nevoie să invit, o să răsară imediat. Cum să mă portretizeze pe mine? Nu vreau să pozez. O să trebuiască reglementate clar regulile, să nu mă prindă în sevraj că rămân în eternitate cu privirea aia goală din „Băutoarea de absint” de Degas.

  15. Pfff… „reglementate regulile”… Deja se manifestă efectele negative, nu ştiu exact dacă de la absint sau de la faptul că ultima cafea am băut-o acum vreo şase ore. Rău, oricum.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

