CM de fotbal: Argentina – Nigeria.

Babelor,

După ce am aruncat-o pe Veta într-un hotel, descoperind că nu îi place nici fotbalul, nici Africa de Sud şi nici măcar de mine, m-am dus să văd meciul Argentina – Nigeria.
Stăteam cuminte la tribuna oficială văzând cum argentinienii, deşi dezorganizaţi, jucau mai bine decât nigerienii (care însă erau şi ei dezorganizaţi, recunosc) şi cum Messi şi Higuain au decis meciul în numai douăzeci de minute, şi am început să mă gândesc la dragoste.

Pentru că la urma urmei ce este dragostea? Cum o putem defini? Sau cum o pot eu defini? Păi, să încerc.

În primul rând, în stomac sau pe-acolo apare un gol. Gol care nu se umple decât când apare persoana anume. Dar când persoana anume pleacă să-şi ia ţigări sau să mângâie o pisică, golul se iveşte din nou. Şi tot aşa.

Şi m-am mai gândit mai departe, căutând o definiţie mai bună, dar n-am găsit, chit că între timp Milito a mai băgat şi el două goluri, dar şi Yakubu unul pentru Nigeria.

Deci dragostea este absenţa şi prezenţa unui gol. Asta am aflat urmărind Argentina – Nigeria, scor final 4-1.

Tot e ceva.

7 comentarii

  1. Deci Argentina iubeste? Sau Nigeria?
    E prea complicat.

  2. Nu, Veutzule, s-ar părea că Rhetta s-a dus la meci flămândă şi nu s-a putut concentra decât asupra unui paradox gastric extrapolabil.

    Rhetta, când zici că ai „aruncat-o pe Veta într-un hotel”… Trăia, nu?

  3. Petronia, da’ tu ce crezi, că îi iau soră-mii pulsul de fiecare dată când mă despart de ea? Părea să trăiască, adică respira şi vorbea, dar mai mult nu ştiu să zic.

  4. Nu, nici măcar de verificarea vizuală nu întrebam, ci mai mult de cea a intenţiilor. A formulat ca şi cum ai fi scăpat mafioţeşte de un cadavru, de asta.

    Acum o să mă uit în spate toată ziua, ceea ce probabil o să rezulte în 298 de cucuie numai de la stâlpi.

  5. sa stii! 🙂

  6. Eu aş fi zis că dragostea este absenţa unui gol şi m-aş fi oprit aici, ca să nu stric bunătate de paradox. (Mă rog, poate mai puţin în sport, unde absenţa unui gol provoacă mai degrabă turbare furioasă decât iubire).
    Haide, babo, lasă vrăjeala şi zi-ne direct de cine te-ai îndrăgostit, că nu-ţi şade ţie în fire să te arunci în cugetări abisale fără coardă de siguranţă aşa, din senin. Ceva tre să fi provocat asta, aşa că povesteşte-ne toată nebunia, ca să murim de ciudă. (Era arbitrul, nu-i aşa? pantaloni scurţi, ţoale negre, fluier, figură de autoritate, mmm, întrevăd ceva potenţial!).
    Doamna Veta, vreo indiscreţie, ceva?

  7. Păi aşa şi zisesem, Jewel, dar am corectat, pentru că dragostea o simţi şi când omul ăla nu e unde eşti tu.
    Şi pentru că o ştiu pe Veta gură-spartă, o să vă spun chiar eu într-o postare viitoare ce şi cum.
    Nu, nu este un arbitru.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

