CM de fotbal: Coreea de Sud – Grecia.

Babelor,

Azi a venit şi Veta. Am luat-o de pe aeroportul din Capetown. În loc de bună-ziua mi-a pus valiza ei în braţe şi mi-a zis:
– E oribil aici. Vreau să mă întorc acasă. Sau să mă duc oriunde altundeva.
I-am explicat că e datoria noastră de babe să transmitem aceste mondiale, că nici un alt blog, ba chiar nici un post de televiziune n-a transmis până acum nimic, că noi suntem singura sursă de informaţii a omenirii civilizate, că…
Mi-a retezat-o scurt:
– Nu trasmite nimeni pentru că e urât. De ce se joacă fotbal aici? Uită-te şi tu ce ţară urâtă! Urâtă, urâtă, urâtă! Vreau acasă! Acum!
După câteva palme şi o îmbrânceală serioasă, s-a mai liniştit.
– Ce meci e următorul?, a întrebat.
Ştiam că răspunsul n-o să-i placă.
– Coreea de Sud – Grecia, am zis.
– Câţi Kim şi câţi Lee joacă la coreeni?, a întrebat vicleană.
– Şapti Kim şi şase Lee, am zis.
– Păi vezi?!?, a explodat ea. Ăsta-i fotbal?!? Să trimiţi o echipă formată cum ar veni numai din Ioneşti şi Popeşti? N-are nici un rost să ne uităm la căcatul ăsta! Hai să bem!
Am mers şi am băut, dar s-a dovedit că Veta n-avea dreptate. Coreea a câştigat cu 2-1, prin goluri înscrie de Jae-Sung Kim şi Young-Pyo Lee, respectiv Dong-Jin Kim (autogol) pentru Grecia.

5 comentarii

  1. Duamna Rhetta, de doua ori am fost in Africa de Sud si, din cate imi amintesc, trebuie ca se afla pe acelasi fus orar cu eterna si fascinanta noastra tara 😛 Asa matinali sunt organizatorii? Sau se joaca noaptea?

  2. Da’ pisicile? Pisicile cu cine au ramas?

  3. Rower, da’ cine-i mai înţelege pe ăştia? Toţi vorbesc olandeza (sau tuşesc, nu mi-e prea clar) şi internetul are un fel de delay. Meciurile au loc la ore normale, dar ajung la noi pe blog mai târziu. Să văd cum pot remedia situaţia, dar dacă costă prea mult nu merită, cinstit acum!

    A, iar pisicile au rămas cu Petronia, dar am uitat să-i spun şi ei asta. Auzi, Petronia? Pisicile au rămas cu tine! Să ai grijă de ele! Venim într-o lună! Te pup!

  4. Adică au şi ei Băneii lor. Şi voi aţi ratat ocazia de a face poze. Urât din partea voastră, egoist aşa. Măcar povesteşte ce-aţi băut, să votăm dacă a meritat.

    Prea târziu. Le-am mâncat.

  5. …Şi mi-au picat chiar bine, spre deosebirile de foile din calendar pe care a trebuit să le mănânc ca să ascund faptul că vedeam un „1” mai puţin la dată. Straniu, straniu.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

