STUPOARE! RUSINE! GROAZA! INDIGNARE! MIZERIE! CALOMNIE!!!

Vroiati scandal intre mine si sor-mea? N-avem. Avem in schimb ceva mult, mult mai bun.

Gazeta concurenta Dilema Veche din 20-26 mai a.c. (asa e la mine, toate ziarele sunt mai vechi) da la iveala urmatoarea stire incarcata de venin la adresa noastra. Citez, desi poate veti crede ca e o gluma scornita in momente de ratacire a mintii, sau de betie scapata de sub control. Deci:

„Virsta 4. La capatul orasului Bucuresti locuieste cel mai batran blogger din Romania. Pompiliu Sterian are 90 de ani si scrie despre viata din caminul de seniori „Moses Rosen”, jocurile, amintirile si reflectiile unor oameni care au supravietuit dementului secol trecut. „Intelept este sa ne bucuram ca sintem batrani, ca sintam inca in viata si sa incercam sa ne facem aceasta viata cit mai frumoasa.” Virsta a patra este un proiect de arta comunitara desfasurat de Tanga-Project impreuna cu rezidentii caminului Moses Rosen: http://varstapatru.blogspot.com. (Constantin Vica)

Pauza. Liniste. Nepricepere. Cuvintele palesc in fata unui asemenea atac nimicitor la adresa a noastra, a Surorilor Marx.

Nu numai ca stimabilul Pompiliu Sterian este mai tanar decat noi, domnule Constantin Vica, dar faima noastra a devenit suficient de mare incat, daca nu traiesti intr-o grota, tu sau cineva din apropierea ta sa fi auzit de noi.

A doua la mana. Noi, domnule Vica si domnule Tanga Project DETINEM MONPOL PE BATRANETE in sfera online din Romania. Desi proiectul in sine este mai mult decat laudabil, se impunea o cercetare amanuntita a subiectului inainte sa va apucati sa scrieti asemenea ineptii. Asta nemaipunand ca inainte de a face asa ceva, ne cereati mai intai voie.

Altminteri, pericolul este urmatorul, si anume sa ai de-a face cu una din putinele insule de POLITICAL INCORRECTNESS care mai exista pe pamant.

Ce inseamna asta? E simplu: eu si sor-mea nu stim de vorba buna si nici nu tinem la academismele mieroase din gazeta Dilema Veche. Noi, daca stim cine e persoana care nu ne place, ii facem o vizita incaltate in frumosii nostri bocanci cu tinte. Sau daca cumva ni se pare suspect faptul ca promoveaza un stabiliment de batrani jidovi, cautam legaturi aparent fortate intre subiectul cu pricina si posibile sume de bani care se varsa inspre respectivii promotori.

Altfel fiind cunoscut faptul, daca ne cititi, ca eu si sora mea nu avem nimic impotriva evreilor. Ba dimpotriva. Ne plac, avem prieteni evrei si uneori jucam fotbal impreuna.

Asadar, ERATA. Sau renuntam si la bruma de vorba alese pe care-ati vazut-o aici si venim sa va calcam in picioare.

Pana una-alta, am o solutie inovatoare:  e p-aici din cand in cand un imbecil pe nume bagabontul. Ba! Bagabaontule! Ia latra ba la astia si fa-le blogu’ praf ca sa ma fac ca am uitat sa te caut in canal. Hai, fa asa: Ham! Ham! Baga coltii in semnataru’ articolului din DV si da cu el de pamant. Dup-aia poate te iau aici pe blog sa mai faci si la altii la fel. A, ce zici?

16 comentarii

  1. evreii sa zica ce e cu vaporu UE 2 spre ghaza. ca e cam disparut de pe radar.

    evreii? zice ceva evreii? alooo? evreii?

  2. de la labeunutv la labeeea,nu e misto? zic eu ex-bagabont.Rhetta ,Veta si Petronia sunt cam smochinite,recunosc si ele printre lacrimi si sughituri intre 2 pahare de „vin rouge” pe care l-au baut.Dar buletinul le cam da de gol,impreuna deabia se apropie de 94 de ani.Si acum va trebe avocat?Dati-i inainte cu aiureli si abureli pe teme sportive.Nu veniti si voi cu ceva mai incitant de genul nylongirl,femdom sau Phootodrom.?Da-le in ma-sa de carti ,nimic nu se vinde chiar si Diverta e in stare de faliment.Editura Nemira e tot pe acolo.Gasiti-va slujbe sigure ,casiere la mall,hipermarket..Ce sa mai zic de Dilema V,daca o lasa Patriciu din brate,cade direct in canal.O revista care nu-si justifica existenta.La fel de bine poate fi un supliment la ziarul Adevarul,tot un fel de Adev lit si artistic.

  3. bai, asta nu e prost deloc. bravo grasule.

  4. alooo! lasati scandalu de gradinita. am dat de un pedoflil care o linge pe elza.
    si-a dat si link. oare nu e bine sa il futem nitel?
    l-am incercat. mosu crede ca elza are 12 ani, ca nah, ea cam asa scrie…
    cine se baga?

  5. labeeea? foarte tare. asa sa ramai. si sa nu mai scrii cu mui aici. ca nu se stie cand ne vedem in fire si tre sa dai niste beri in plus.

  6. 😀 Uite c-am avut dreptate, ca de-obicei. Da’ prea decente opiniile tale, bagaboante. Prea corecte, prea nu stiu cum. Ti-ai pierdut vana. Poate fiinca o arzi zilnic pe un blog asa stafidit 😀 Hai, mai baga, ca se poate 😀

    @ restul lumii: iesiti bre, din ascunzis. E doar bagabontu’, vorbeam si noi ca oamenii 😀 I-a luat un pic mai mult pana sa se-mprieteneasca cu noi, atata tot.

  7. putem sa iesim? :-s

    nu ne injura? nu o sa zica iar ca pula?

    nu stiu ce sa zic… eu nu am incredere in bursucu asta…. parerea mea.

  8. sunt mari probleme cu RDS acum. le-a cam picat externu. sa il ia draq de net. iar au furat tziganii backbone-ul de la timisoara…. cred ca suntem rutati prin bugaria. ca merge infect tzeava. eu nu v-am vazut 2 ore.

  9. E de la azilu de batrani. sau dilema veche, ti-e clar.

  10. la azil? gardian sau ce? nu imi inspira incredere. eu zic sa il batem cu pumnii nostri mici. cat putem de tare.

  11. 😀 hahaha

  12. m-am trezit. ufff, nu radeti de ce am scris. asa patesc cand nu dorm mult. spun niste chestii fara legatura.
    e sambata seara. iar ati plecat toti la baute? fireste ca ati plecat…

  13. Bre Pitice, sâmbăta seara nu începe la ora 19, aşa că nu a plecat nimeni la nici o băută de sâmbătă seară. 19 e oră de dimineaţă în weekend, da? Deci lumea îşi bea cuminte ceaiul de dimineaţă şi îşi papă delicat tartinele.

    Labeeea, te-aş scuipa să nu te deochi da’ mi-e că cine ştie cum interpretezi gestul şi iar iese urât. Ei acum, după doar 2 pahare de „vin rouge” nu recunoaştem nici care a mâncat ultima clătită… Ai uitat un „0” după 2.

    Pitice, nu ne vedeai fiindcă nu eram aici. Io una plecasem la ştrand, abia când am ajuns mi-am dat seama că nu ştiu să înot şi era şi un soare malefic. Aşa că m-am întors acasă şi am reparat frigiderul.

    Veta, zi tu sincer că ceea ce te deranjează de fapt nu e că printre poveştile de oameni de al’dată de pe acolo nu-şi aminteşte unul de noi. Trebuie să îi înţelegi totuşi, încearcă să păstreze aparenţele de bătrânei simpatici şi inofensivi, nu poa’ să povestească aşa grozăvii.

  14. Surorilor, tot ce aveti voi nevoie este de reclama, de la un ziar sau o revista cum ar fi „Maxim” sau „FHM” – fotografii de-ale voastre din tinerete in costume de baie pe coperta; lasati omu’ ala batran in pace, nu-l mai priviti ca pe concurenta. De-abia scrie, cu mainile tremurand si afectat de Parkinson in ultimul hal. Si tinand cont de cardiograma lui, il putem pierde oricand. Pe cand voi, ehe… va tineti bine, o sa ne-ngropati pe toti astia de pe blog.

  15. Ogare, chestia asta cu îngropatul cititorilor era într-un memorandum de uz intern. De unde l-ai primit?

  16. De la Veta. A zis ca poa’ sa ne-ngroape pe toti acum, ca e coliva gata.
    Daca o fi sa mor, as vrea sa mor cum a murit tata: linistit, in somn, fara nici un fel de zgomot. Nu ca pasagerii lui din autobuz care au urlat si-au tipat in tot timpul caderii in prapastie.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

