Nişte nume la vreun vernisaj.

Babelor,

Tocmai citesc o ştire în Suplimentul de Cultură. Printre altele, ştirea ne zice aşa:

„La galeria Atelier 35 din Bucuresti va avea loc pe 8 iunie, de la ora 19.00, vernisajul expozitiei „10 / 1″, semnata Bogdan Girbovean si curatoriata de Sanda Watt si Igor Mocanu.”

Nimic rău în asta. Dacă aş avea cum, m-aş duce, dar i-am promis lui Kornel că altceva. Ce îmi bate însă la ochi în textul de mai sus sunt cele două nume ale curatorilor, Sanda Watt şi Igor Mocanu.

Babelor, ce să zic, poate că ceva nu este în regulă cu mine, dar după părerea mea aceşti doi oameni sunt predestinaţi să facă la un momentdat schimb de nume de familie. Corect fiind, desigur, „Igor Watt şi Sanda Mocanu”.

Vă pup,

Rhetta

20 comentarii

  1. Păi asta se poate rezolva destul de simplu cu un schimb de plăcuţe cu nume de pe uşile garsonierelor.

  2. Schimb de jumatati de placute, that is!

  3. Nu, că făceau schimb de plăcuţe şi pe urmă vedeau că nici aşa nu e bine şi abia pe urmă se mai întâlneau o dată ca să taie plăcuţele şi să facă rocadă. Să respectăm etapele.

  4. Petronia, stii cum e romanu’, arde etapele. Ce daca’si da si foc la palarie cu ocazia asta?

  5. baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    sa n-ajunga sa sa cheme sanda igor shi mocanu what!
    parerea mea!

  6. sau ma rog, mocanu watthefuck…

  7. ashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    shi acum intrebarea da rezistentza ( daca tot vorbim de watt ) :
    feldamresaRHETTTTTOOOO, ce cuvant e ala ” cur-atoriat”? ca te shtiam femeie cu cultura inca din secolu trecut!

  8. Tre’ să facă şi cur-atorii ceva, Cruela de Vila. Cur-atoriază.

  9. Ils se curent le nez, adica se scobesc în nas.

  10. io credeam ca se zice: cureaza!
    ( shi iar n-avetzi emotiocoane pa stoc!
    piticule, tu le-ai baut?)

  11. Cum n-avem? 🙂

  12. Piticul e cu bilet la cura. Nu de slabire, ci de bere. N-aduce de-acolo un emoticon în forma de capac. Rotund si cu zimti, ca un soare.

    Cura curarizanta.

  13. Heh. Eşti în urmă cu noutăţile, Alexandre. Mai nou, Piticu aduce şi emoticoane cilindrice din plută. În formă de dop de plută. De la vin.

    … Da, ştiu. Şi eu. Bea un pahar cu apă, trece.

  14. […] strada Sf. Vineri tot se varsă în Lipscani, hai şi pe-acolo. La expoziţia de care zicea Rhetta la un moment dat, 10/1, la Atelier 35. Ideea o ştiţi de atunci, o reiau pe scurt: […]

  15. @ restul numelor oligofrene de pe pagina asta, in afara de Rhetta, al carei text e chiar dragut – cit de varza & trista tre’ sa va fie miniviata ca sa aberati onomastic 24 de ore cit un jihad de lungi? acuma, pe bune, daca tot o ardeti cinefilopupu si stiti atitea despre, spuneti-mi si mie, cit fac 3 ori 3, 6 sau sase? pun pariu ca p-asta nu l-ati vazut. va dau eu caiete, cite un top pentru fiecare, plus pixuri, si scrieti acolo ce aveti de spus. ok, am aberat destul, ideea mea era ca sunteti toti, cum sa spun ca sa nu sune exact asa cum sunteti, wankeri, adica desktopari & laptopari, alde o dam anonima, cu alte cuvinte.

  16. Domnule Igor Mocanu,
    Vă mulţumim pentru vizită şi pentru aprecieri. Din păcate, demonstraţi un caz trist de ignorare binevoitoare a contextului pentru că celelalte nume din pagina asta făceau nişte glume interne care nu vă afectează iar unul din ele, adică eu, v-a vizitat expoziţia şi a descris impresia (fostă) pozitivă în postarea la care trimite pingback-ul de deasupra comentariului dvs. mustind de viaţă proprie satisfăcătoare. Vă mulţumim de asemenea şi pentru oferta de pixuri şi caiete, înţelegem din exprimarea dvs. furibundă că v-a rămas un stoc considerabil din şcoală, dar cred că puteţi accepta că aici sunt caietele şi pixurile noastre. Bună dimineaţa, în altă ordine de idei.

  17. Buna diminata! Vazusem insemnarea din pinback inca de cind a aparut, acesta e, de fapt, miracolul prin care am mai intrat din cind in cind pe acest blog. So, ca sa transam cestiunea, am spus mai sus „inafara de Rhetta”, asta se refera la ambele autoare ale blogului, deci n-am ignorat deloc contextul. In rest, ideea mea era simpla: faci bascalie dimboviteana de numele cuiva, atunci iti dai si tu numele, intreg, ca-n buletin. E neloial ce-ati facut voi aici. Vorbim, papa.

  18. Domnule Igor Mocanu,
    Suntem cinci autori pe blogul ăsta, nu două. Mă rog, complet recent suntem mult mai mulţi, dar asta e cu totul altă poveste. Ideea dvs. e într-adevăr simplă şi nici absurdă nu e deloc, numai că ignoraţi una din caracteristicile fundamentale ale internetului şi însăşi jumate din raţiunea de a exista a blogurilor. Adică cereţi respectarea unei reguli care nu există, pentru că sunt două feluri de bloguri: cele de persoană şi cele de personaj. Sunt sigură că nu e nevoie să vă explic diferenţele dintre ele, faptul că răspund unor nevoi diferite şi nici comportamentul diferit care decurge din aceste diferenţe. Asta pentru că înţeleg din precizarea dvs. că vă deranjează anonimatul sau măştile comentatorilor, nu identităţile noastre.
    În rest, îmi permit să nu fiu de acord cu buletinul de Bucureşti al băşcăliei, mi se pare o prejudecată negativă pe care chiar nu aş vrea s-o întâlnesc la oameni de o anumită calitate pe care altfel o respect.

    Vă mulţumim pentru vizitele ocazionale şi pentru schimbarea tonului. Excepţie face doar salutul final, pe care sensibilitatea bătăturilor mele se simte tentată să-l aşeze paradoxal exact în genul de atitudine care vă revoltă mai sus. Sau dacă e semnată e ok?

  19. Ok, daca sunteti cinci autori, atunci ati uitat sa updatati paginile „Despre noi”, „Regulament” si „Cum ne comportam in magazin”. Sa ne intelegem, nu ma deranjeaza anonimatul in sine, ci anonimatul iresponsabil, oricit de fictional & personajistic ar fi el, pentru ca e un fals anonimat, de fapt, nu e nimic. Nu exclud ca asta sa fie esenta netului, insa este esenta partii lui intunecate, in sensul cel mai banal al cuvintului. Adica: daca vreodata ma voi intilni fata in fata cu vreunul din autorii / autoarele acestui blog, nu voi avea nici o problema sa sustin aceleasi idei, dimpotriva, voi avea certitudinea ca au ajuns unde trebuie. In schimb, ma indoiesc un pic in ce va priveste, s-ar putea sa aveti alte opinii, voi sau „persona” voastra. „Dimbovitean” e un adejctiv, nu un toponim, pot fi dimbovitean si eu, de-aici din satul Tartaul, raionul Cantemir, Republica Moldova. Da, e ok daca e semnata, inseamna ca exista cineva acolo. Altfel, pot spune si eu despre blogul de personaj ce a spus taranul lui Preda despre zebra – asa ceva nu exista.

  20. Domnule Igor Mocanu,
    Dintre secţiunile enumerate de dvs. valabilă mi se pare reclamaţia pentru „Despre noi”, pentru că celelalte nu implică în nici un fel că ar fi vorba despre doar două babe. Iar secţiunea aia… Să vedeţi, e o poveste lungă pe care cititorii blogului oricum o ştiu deci cumva de asta nu ne preocupă updatarea: nucleul de babe este format din Rhetta şi Veta, surori după cum scrie acolo. Încă trei rude au fost descoperite sau adoptate între timp, dar fiindcă nu considerăm că buletinul contează locuim aşa, fără viză de flotant. Suntem parte din familie, dar fără alte acte decât cele ale validării de facto, dacă vreţi. Mă rog, şi dacă nu vreţi tot aşa, da’ mi-am zis să fiu conciliantă.

    Că tot fu vorba de buletine şi opinii, nu pot să mă refer la ale altora dar cel puţin al meu conţine şi alte nume, care susţin fără excepţie orice opinie îmi tună să exprim. Am senzaţia totuşi că indiferent cu care din persoanele noastre v-aţi întâlni o să observaţi că nu ne ascundem după persona.
    Cu alte cuvinte, hai să reducem la logică: noi aici spunem nişte chestii. Dvs. spuneţi că nu vă place că-s semnate cu un joc. Ei, acu’ problema e că cel puţin pe mine a început să mă alarmeze faptul că oamenii nu vor să se joace dar nici să-i lase pe alţii s-o facă. Dacă totuşi aveţi nevoie de certitudinea că există cineva aici pentru că e clar că o tastatură s-ar putea apuca de scris de capul ei şi vrem să eliminăm posibilitatea asta, atunci nu aveţi nici un motiv să mă credeţi pe cuvânt sau să continuaţi să ne vizitaţi. Mai ales dacă suntem un blog care nu există, adică aveţi toate şansele să vă îngrijoraţi cunoscuţii.
    Adică: după o grilă de criterii (a dvs.), aveţi perfectă dreptate. După alta (a noastră), aveţi numai parţial dar nu recunoaştem primatul părţii ăleia pe aceste meleaguri. Ce ne facem, ce ne facem? Nu ştiu. Eu ridic din umeri şi mai beau un pahar de vin.

    Iar în ceea ce priveşte „dâmboviţean” ca adjectiv, e încă mai nedrept decât toponimul.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

