Dedicaţie pentru Kornel.

5 comentarii

  1. Rhetta, tocmai mi s-a izbit de tocul geamului (chestie care demonstrează idioţenie absolută, de vreme ce toate geamurile sunt larg deschise) ceea ce bănuiam a fi unul din porumbeii cantonaţi aici şi care cu toate eforturile mele nu vor să plece. Am ieşit bineînţeles cu satârul în mână, decisă să-mi cunosc prânzul. M-am înşelat doar pe jumate. Era într-adevăr unul din porumbeii mei orătania care zăcea ameţită pe pervaz numărând stele verzi, dar avea ceva în plus: un bilet legat de picior.
    L-am desfăcut şi pentru că s-ar putea să te intereseze îl transcriu aici:
    „Drahy Rhettina, [?! Ok, nu ştie limba română prea bine, da’ totuşi… Mai umblă şi tu la diminutive.] primit dedicaţia ta, plâns de dor şi de dragoste arzătoare în exil. Doresc strâng în braţe [sper că pe tine Rhetta, că altfel nu văd să-l găsească Veta suficient de repede pentru binele lui] şi toate restul. Voiam să-ţi răspund cu una pentru tine, dar nu am internet. De asta folosesc porumbel bezmetic, aiurit. Sper să ajungă la tine sărutarea mea fierbinte [am verificat io, nu era nimic în hârtie decât o gaură arsă, aia o fi fost? Ştii tu mai bine, că-l cunoşti.] şi ştii că te iubesc. A propos, acum o oră am primit sms că sunt dorit la Real Madrid, aşa cum ai zis că o să facă sora ta în încercarea de a mă scoate ţopăind din ascunziş. Rezist erotic [?! Bariera asta lingvistică, omule…], dar eşti sigură în privinţa asta?
    Navzdy al tău, Kornel.”

    Porumbelul a scăpat de ciulama de data asta, părea traumatizat. Nici nu vreau să mă întreb de unde vine de a putut da peste Kornel Salata. Pentru orice eventualitate, ţin să informez că biletul nu mai există. L-a mâncat orătania. Ciudat.

  2. hmmmm
    porumbel cu salata…
    nu suna rau , delok!
    😉
    mai ales cu muizca asortata!

  3. Nu mai are salata pe el, s-a spălat azi-dimineaţă într-o baltă (nu ştiu pe unde naiba o fi găsit una?!) şi a venit să-şi scuture penele pe pervazul meu, evident.
    …Poate mai nimerit ar fi să zic că nu mai avea salata pe el…

  4. Superba piesa ma umple de sentimente. Ejti un fel de piramidon, cupidon ma rog barierele limbistice.

  5. Bai ,sigur nu era Kordel?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

