Endorsez

Am luat o pauza. Nu stiu de la ce. Dar revenim sa endorsam un prieten, despre care am mai scris atunci cand am inchis-o pe sor-mea in acest spatiu. Acum ma pregatesc sa-l incui pe Kornel Salata.

Ideea este sa spuneti care din cele doua variante va place mai mult. Si, de ce nu, poate se lasa si cu premiu. Pe bune, adica. Fac un ochi frumos si poate bagam un  discount la businessu’ in cauza, daca aveti vreun dulap de care vreti sa scapati 🙂

Ochind problema back to back, eu merg pe varianta 4.

16 comentarii

  1. Nu am inteles nimic. S-au futut sau nu??

  2. VreauUltimulLoc, păi cam asta şi e problema. Nu? Chiar şi în varianta 1, unde par să se fi futut totuşi, uită-te la ea: ai senzaţia că ea îşi va asuma vreodată riscul să se repete scena? Nu ştie cum să fugă de acolo mai repede şi să-şi şteargă din creier ultima oră, îşi doreşte să fi fost răpită de extratereştri, măcar ăia aveau bunul-simţ să-i spele creierul. Singurul lucru care o ţine locului e că nu s-a hotărât dacă-l strânge de gât cu cearşaful sau îl hăcuieşte cu toporişca aia care a rămas sugestiv câteva secunde în cadru.

    Veta, vizionând varianta 1 am ridicat o sprânceană, aia sceptică: „şi tipa rămâne acolo cuminte în tot timpul ăsta?! Şi nu o bufneşte un râs monumental care să-i dărâme lui toate cutiile în cap? Şi nu o găseşte bătrână cum a găsit Făt Frumos ăla din „Tinereţe fără bătrâneţe…” moartea aşteptându-l într-un cufăr, să-i dea o palmă de regăsire şi să moară ăla săracu fix după ce reuşise să găsească un prezervativ? Sau n-o găseşte cu altul? Sau cu alta? Sau na, n-o găseşte privind interzisă ursuleţul lui de pluş de când era mic, pe care l-a descoperit sub pat cât el era plecat în expediţie şi a cărui prezenţă e cea mai tare cockblocking chestie posibilă pentru că o face pe ea să se simtă ca o pedofilă şi s-a dus dracu’ tot?”
    4 deci. Că na, elementul sadic de rămas cu pofta-n aer nu poate fi neglijat ca factor motivaţional. Adică, în locul lui, dac-ar fi să mă facă ceva să apelez la soluţia Euroministorage…
    Iar în locu’ ei aş apela pentru a-l depozita pe el, în pungi de-un kil. Bănuiesc că la ceva similar te gândeşti şi tu pentru Kornel. Numai că vrei să-l ameţeşti înainte. Foarte bine. Atât că o să jubileze Alexandru c-a avut dreptate în legătură cu acest Salata: poate interesa mai mult de o babă Marx simultan. Doar că greşise ţinta şi se uita suspicios la mine.

  3. Am sa trimit sugestiile mai departe 🙂

  4. tinand cont ca e reclama romaneasca la care participa romani eu cred ca reprezentativa e prima varianta. ea asteapta cuminte pana el se intoarce…
    da cred ca la sfarsit ei ii e frica de faptul ca s-o rupt prezervativul ala vechi 😛

  5. Îh, Lollitta… E un bun moment ca reclama românească să-şi asume un rol educativ 🙂 , deci nu. Satâr, da.
    De aia crezi că se leagănă aşa? Io ştiu că gestul ăla e unul involuntar care aduce confort psihic în momente stresante. Deşi aş prefera să cred că se uită după barda aia.

    Veta, să înţelegem că acolo au dispărut dulapul din hol şi Rhetta?

  6. Io imi place amandoo si asa mai departe.

  7. Vasile…? E aceeaşi fată… 🙂

  8. Va cam arde pasarica?Atentie sa nu va incurcati cu un bou ca ala din clip.

  9. Acum îmi dau seama că dacă scotea tipa un prezervativ rămâneau Euroministorage fără reclamă. Ce chestie, de ce ajung să depindă unele lucruri… Pfiu!

  10. se leagana de frica sa nu raman gravida, daca tot s-o rupt 😛
    sau se concentreaza mai bine asa sa-si aduca aminte cum o fost

  11. Lollitta, tu acum lucrezi la transformat cele 60 şi ceva de secunde în cea mai scurtă dramă imortalizată vreodată? Brrr…

  12. si-nca n-am zis nimic de topor….

  13. Păi te-am lăsat să zici, am răbdare. Eu am livrat numai un mic indiciu la un moment dat.

  14. el pune toporul la indemana ca sa-l foloseasca in cazul in care ea nu da raspunsul potrivit la intrebarea de la sfarsit referitor la nivelul prestatiei, de exemplu.
    dincolo de asta cea de-a doua varianta a clipului e mai gratificanta pentru ochiul spectatorului care va asocia minunea de fund in chiloti rosii cu imaginea firmei 😉

  15. …Abia acum a fost livrat argumentul suprem. Bravo Lollitta.
    Oul lui Columb, dom’le.

  16. Multumesc lolitta, multumesc, engels, multumesc petronia, multumesc vasile. Am notat la condica, s-a dat mai departe 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

