ACEST BLOG SE DUCE-N PIZDELE MA-SII

Azi dimineata s-a intamplat, din nou, ceva foarte straniu. Sor-mea era prabusita intr-un somn de betiva cronica. Dar evit s-o intreb care mai e viata ei cu Salata Kornel, pentru ca, asa cum ati observat si din activitatea mea de pe Twitter, sunt foarte, foarte iute de manie.

Asadar, suna la usa. Deschid, era un tanar batranel bondoc. Ion Iliescu, pe numele lui.

Acuma, cei care ne cititi demult stiti ca noi am mai avut o aventura cu el, mai precis momentul in care s-a dat la sor-mea. Mi-e lene sa dau link, dar s-a intamplat. A vrut s-o futa.

L-am invitat inauntru, i-am dat un ceai, am inchis usa de unde se auzea sforaitul titanic al sora-mii. Fiind un tip hotarat, a intrat direct in subiect.

– Doamna Marx, cu tot respectul pentru dumneavoastra. Blogul dumneavoastra se duce-n pizdele ma-sii.

– Stiu, i-am zis. E un fel de Hubbert peak pe a carui panta descendenta ne aflam. E inerent, oricine pateste asta. Chiar si Cabral. In fine, el e negru, e altceva.

– Pai si nu aveti de gand sa faceti nimic? Stati cu mainile-n san? Unii oameni au nevoie de dumneavoastra.

– Mana invizibila a lui Adam Smith regleaza totul chiar si in online, i-am raspuns. Desi io as prefera sa-i pun si manusa lui Michael Jackson pe deasupra.

– Eu am alta propunere, a plusat Iliescu sorbind din ceai. Stiti ca v-am mai propus o data sa… in fine, sa facem schimb de bannere.

– Sa ne futem adica.

– Da.

– Raspunsul e in continuare nu.

– Bine, dar veti muri, veti disparea.

– Tot nu.

– Aveti principii, doamna Marx? Despre asta e vorba? Nu-s bune pe vremurile astea.

N-am raspuns, Dar banuiesc ca ceva din privirea mea l-a facut sa inghete. Deci pe bune, s-a facut livid. S-a ridicat.

– Bine, doamna Marx, am inteles mesajul.

Si a plecat.

Drept care, normal, acest blog se va duce-n pizdele ma-sii.

Sau nu.

32 comentarii

  1. Cred ca mai degraba nu se va duce, totusi

  2. totzi am ieshit din pizdele mamelor noastre!
    deci: intrarea blogului „akolo”, ( chestie care pricum va lua timp , deoarece are drum lung de facut, la cat de multe este ele), nu poate fi dackat o renashtere!
    😉
    si be) de cand ne uitam noi in gura lu iliescu?
    nu ne-a futut vietzile dastuL?
    il lasam sa ne futa shi bloagele, taman pa el, gloaba batrana ( sa ma scuze babele)?

  3. Nu are cum sa se duca. Nu mai intra acolo. E doar multa caldura care ne loveste in moalele capului. Bang!

  4. Fuck yea, dudes & dudettes. Fuck yea. Numai peste cadavrul meu.

  5. io ti-am zis. oculta mondiala e deranjata de ce scrieti voi aici. asa a fost si la mine. de cand am scris despre nibiru, nu imi mai raceste frigiderul. am cercetat cu atentie usa si am vazut ca e incuiata. cum au intrat ca sa imi strice freonul? iti dai seama ce putere au?

    nu pot decat sa va tin pumnii. nu ma semnez pentru ca nu vreau sa va fac necazuri.

    un prieten binevoitor.

  6. Bine, da’ în situaţia asta ne trebuie orchestră. Nu putem să ne scufundăm aşa, ca o bărcuţă oarecare.

    … Ştii ce-i asta, Veta? Pedeapsa că nu scriem despre Chelea. (Pentru cei care nu au acces la maţele blogului, aproape zilnic cineva ajunge la noi căutând „futai cu chelea”. Nu ştim dacă este un moldovean care se întreabă de ar trebui să-şi dea pielea jos în focul acţiunii sau nu ori… Aoleu! Ion Iliescu nu e un pic chel??)

  7. Pitice, eşti de un altruism înlăcrimător. Nouă nu vrei să ne faci necazuri de nu te semnezi, ha? Cam cât mai multe necazuri suspectezi că am putea avea dacă îngerul morţii se prezintă cu mutra lui Ion Iliescu?

  8. stie cineva de ce comentariile mele apar cu cerneala inbvizibila?

  9. Piticus, freonu io ti l-am luat. Mi l-am pus mie, ca nu-mi mergea frigideru’. Scuze. Ce mai ramane, iti aduc inapoi.

    @ Petronia, @ all – ne dam cu bassu si chitara la street delivery. De pe la 5, la GEM session Tataia. Aidi si voi.

  10. La 5 e încă ziuă, Veta. Eh. Măcar o să murim repede.

    Trebuie lucrat la Subway Delivery. Sunt galerii sau măcar capete de galerii nefolosite. Sub pământ am fi în siguranţă…

  11. o sa moara oameni acolo. la ora 5 soarele impunge rau!

  12. ora 5 inseamna ora 7? parca as merge sa vad strada aia…

  13. Nu, ora 5 inseamna ora 5. Desi s-ar putea sa ne prinzi si la 7. Desi politicos ar fi sa vezi cum ne facem de kakao de la inceput. Desi desi desi 🙂

  14. tatae are bere? rece?

  15. Tatae nu stiu daca are bere, da’ sigur po sa-z spun ca are dulceata de visine. Ca de-aia i-or fi zis GEM session 🙂

  16. bai femee. eu nu vin daca nu exista bere in perimetru. tu vezi ce soare e azi? vreau sa stiu daca pe strada aia exista bere.

  17. proba de vibrator!
    …iiiiiii…proba de MICROFON!

  18. STIMABILILOR, STIMABABELOR
    ma neste comentarii pin’ spam , manca-v-ash!
    cred ca de la caldura!
    😉

  19. cruelo spune drept! exista bere pe strada veronal?

  20. veronal, vernil, nu conteaza. vreau sa stiu daca ies pe vipia asta sau nu. ce e asa greu sa ziceti?

  21. Da, se iegzista bere.

  22. iecsxista!
    pitice, berea e cu noi!
    😉
    si cine n-are bere, sa-si cumpere!
    ca are si la alimentara!
    piticeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    diseara canta el-TON al lu JON!
    si be)
    pot sa-tzi propun sa te rapesc sa te duc la munte, la racoare?
    😉
    berea o dai tu!
    io dau benzina!
    😉

  23. la munte e urat! dar vin la concert. waka wakaaaa!

  24. pitice: la munte e uraaaaaaaaaaaaaaat … cu spume!
    spumele sunt de la bere!
    😉
    ps: apreciez ca esti integru si nu te lasi co-rupt !

  25. sigur. o sa trec si pe la grasu ala cu ochelari sa ii dau niste flori. peste ochi.

  26. dau o bere ( orice ar insemna asta!)
    imi scoatetzi shi mie vorbele din spam?
    ca pe caldura asta, m i-e sa nu fermenteze!

  27. sa dai bere inseamna sa imi pui o halba in mana si sa ma incurajezi sa o beau.
    e scumpa berea pe strada aia de fitze?

  28. berea nu e scumpa!
    tu esti un scump!
    😉
    s-ar putea sa tzi se ofere, in semn de omagiu , la cat eshti de celebru!
    😉

  29. Nu, deci cu desăvârşire nu! Sunt uluită şi îngenuncheată de admiraţie. Pluralul din titlu este de-a dreptul mistic. Mitic. Cum de ţi-a venit, Veta, nebunatico, o asemenea viziune a matricei multiplicate?:)

  30. Asa vorbesc eu de obicei, Deea. Probabil o injuratura invatata din mosi stramosi 🙂

  31. Şi este probably the best in the world 🙂

    Îi ador pe străDDoşii tăi 🙂

  32. Etete! Ce cuvinte ştie să zică nenea Iliescu cu limbuţa lui de lemn! Te cruceşti, nu alta!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

