De-ale României.

Babelor,

Mă uitam aseară (14 iunie 2010) la televizor, aşa, de-a naibii. Acolo, imagini din Parlamentul României, una dintre cele mai importante instituţii ale statului Român. În imagini, nişte parlamentari. Parlamentari ai tuturor partidelor, reprezentanţii noştri, adică ai mei şi ai voştri. Şi ce credeţi că făceau parlamentarii acolo? Parlamentau? Discutau? Puneau la cale viitorul ţării? Îşi spărgeau capetele ca să afle cum să facă rost de bani pentru salarii şi pensii? Încercau să stârpească corupţia şi furturile?

Aş.

În prim plan era parlamentarul Gheorghe. Acesta se căca triumfător pe scară, ţinând într-o mână un microfon, ca să îşi amplifice căcatul, şi în cealaltă Constituţia, pe care urma s-o folosească drept hârtie igienică.
Tot în prim plan era şi parlamentarul Mihai. Parlamentarul Mihai se scobea în nas, scotea un muc, îl făcea cocoloş dacă era tare şi îl arunca în părul unei doamne. Dacă era moale, îşi ştergea degetul de spatele ei.
În planul doi era parlamentarul Silviu, care făcuse pipi pe el. Acum îşi scosese chiloţii şi-i mirosea, în timp ce pişatul îi curgea în continuare pe podea.
Lângă el, povestindu-i ceva pesemne amuzant, parlamentarul Valentin, care făcea laba sau se masturba, nu se vedea prea bine ce, ejaculând pe tricolor şi râzând.
Tot în planul doi era şi parlamentara Ileana. Dânsa, femeie grasă, serioasă, se scărpina la pizdă citind ziarul. În spatele ei se vedea coafura parlamentarei Doina, care-i sugea pula parlamentarului Miron. Iar lângă acesta, parlamentarul Constantin îşi spărgea păduchii între degete.

O să ziceţi acum că nu-i adevărat, că a fost o iluzie optică, că una ca asta este imposibil, că mint, că născocesc.
Câtuşi de puţin, dragele mele babe. Exact ce am descris eu mai sus se întâmpla în seara de 14 iunie 2010 în Parlamentul României. Nişte oameni fără onoare, fără ruşine şi fără caracter îşi băteau joc de mine, de voi, de noi.
Ca întotdeauna.

Pe toţi aceştia doresc să-i fut în gură cu un pistol.

Vă pup,

Rhetta

35 comentarii

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    baborhetto, nepretzuieto,
    pai crezi ca numa tu vrei?
    nu vrei sa fcem o orgie?
    sa-i legam shi sa le-o dam?
    cu pickhammer-ul?

  2. Adică sunt şi idioţi. La aşa spectacol puteau măcar să fi tăiat bilete. Propun să facem noi asta: să le tăiem urechile şi pentru că astea nu o să ajungă pentru toţi amatorii o să trecem la alte părţi ale corpului.

  3. Hait. Am pe bune o dilemă. Ăştia sunt şi reprezentanţii mei chiar dacă eu nu votez? Adică de fapt întrebarea e: n-am cum să scap nici prin forfait?

  4. Cred ca ai aflat deja, Rhetto, ca in urna cu bilute, s-au gasit la numaratul voturilor si 2 gume de mestecat si o aspirina!
    Vezi, io ma gindesc in semn de protest sa renunt la cetatenie. Sa le-o dau inapoi sa se frece cu ea pe cap!

  5. Poate-l serbau pe Che Guevara, doar s-a nascut pe paispe iunie, nu ?

  6. nu era aspirina. era paracetamol. ca sa fim rigizi.. si au mai gasit o hartie de un leu si pe petronia care isi indrepta paru cu placa de par.

  7. Aşa părea, Piticegras. De fapt încercam să nimeresc cu placa mâinile tale care mă trăgeau de păr, după cum s-au cam obişnuit.

  8. si eu care ma gandeam ca o sa apreciezi ca nu am scris dascal…:(

  9. Apreciasem.

  10. mersi, rhetto

  11. Da. Mizerii de oameni care nu ar trebui sa mai stea acolo nici macr o zi. Impostori. Dar „romanul” nu protesteaza decat atunci cand i se taie din pensie; nu-i pasa ce se intampla la guvern sau parlament, iar la alegeri e mult prea inteligent ca sa voteze. Asa ca…

  12. Veutzu, nu toată lumea nu votează din complex de superioritate. Pe unii îi doare fix în cur. Cu riscul de a mă repeta mă declar iar, de dragul onestităţii, una dintre ei.

  13. Petronia, ma refer la cei care nu voteaza din lene si din ignorantza. You’re off the hook 😉

  14. Asa mai vii de acasa Babe!Nu sunt extremist ,dar asa nu se mai poate,trebuie pusa mitraliera pe ei.Nesimtirea politicienilor intrece si imaginatia mamei lui Harry Potter.Dupa 20 de ani unii incep sa inteleaga ce s-a intimplat.Ceausescu a fost omorat de unii comunisti ,dizidenti pe vremea lui, si care au acaparat puterea politica si economica a Romaniei in interes personal.Majoritatea (zic si io dupa ureche) 90% din ei au avut legaturi cu Secu.De fapt,pt omul de rand nu s-a schimbat nimic in bine.El a ajuns somer ,altii au emigrat in Italia,Spania,cu famile sau fara.Toate guvernele de dupa 90 au fost iresposabile(in 90 datoria externa era zero) iar acum cica e de peste 80 de mld $.Guverne de hoti,iar alegatorul roman un mare BOU.

  15. Cred că e de bine că există duşmani comuni, omule. E o vorbă cu duşmanii duşmanilor noştri… Mă întreb care o fi şansele.

  16. da, ba, bine ca sunteti voi destepti. va treziti acum, dupa ce s-a facut gargara la televizor, ca sunt aia naspa.
    pana acum nu vi s-a parut nimic dubios. gagii astia de care ziceti voi erau in functii si acum doi ani si acum 5 ani si acum un an; aveau aceleasi prosteli in gargara politica, faceau acelasi gesturi nesimtite; totusi, nici unul dintre voi n-a zis nimic. pensionarii aveau si acum doi ani aceeasi pensie minima de 3 milioane. acum vi se pare inacceptabila. dar acu doi ani va durea in cur. va durea atat de tare in cur ca treceati pe langa ei, pe langa pensionerii care cerseau la iesirea din supermarket si nici nu-i vedeati.
    m-am saturat ba, de voi, intelighentia tanara, care stati si o ardeti aiurea pe bloguri dandu-va destepti, vorbind despre vinuri de rahat si scriind compuneri de clasa a sasea despre pisici. voi, ba, astia care scrieti ca nu va duceti la vot pentru ca sunteti prea destepti pt asta, sau pentru ca va doare in cur.
    e trist, ba, pentru ca in timp ce pe voi va doare in cur, altii isi umplu conturile pe carca unei natiuni intregi.
    si e horor, ba, pentru ca voi, astia care va doare in cur, ati lasat, din cauza indolentei si nepasarii, o mana de mafioti sa faca tot ce a facut din tara asta.
    daca aia stiau ca exista niste unii, multi, cu adevarat destepti, pe care nu ii doare in cur, le-ar fi fost ceva mai frica sa faca ce-au facut. daca voi ati fi avut o atitudine mai responsabila fata de tara, la fel ar f avut si ei, n-ar fi avut incotro. dar nu. voi i-ati lasat, voi sunteti de vina, intelgentilor, artistilor, frumosilor, coolilor, baieti si fete cu facultati care nu va ajuta la nimic, decat ca vi le plimbati prin baruri in fiecare noapte.
    bine ca v-ati trezit acum sa vorbiti. sa vorbiti putin, normal, ca de fiecare data. un pic, cat sa fiti si voi in randul lumii dar cat sa nu fiti chiar ca toata lumea.

  17. Sugi pula, Marian. Asa, scurt, direct, fara prea multe discutii.

  18. mai degraba tu, veta.
    te pup

  19. Si vezi ca azi nu sunt in toane bune, ca n-am la cine sa vad finala NBA. Deci nu ma enerva mult mai rau, ca te gasesc fara sa-ti dai seama. Deci stai in ma-ta chill, ca te distrug.

  20. Mariane, vorba Vetei, sugi pula. Aici nu-i vorba de pensionari si de hotie, e vorba de cum se caca aia pe jos, cum ejaculeaza pe pereti, cum se fut sub masa.
    Iar eu o sa imi plimb in continuare facultatile prin baruri, ca doar de-aia le-am facut. Si o sa ma imbat in fiecare seara si o sa ma fut cu Kornel Salata si o sa rad de tine fara sa te cunosc, pentru ca asta meriti.

  21. HAHAHAHAHAHAHAHAHA Rhettutzo, ultima parte suna a scuza. E bine sa te scuzi, apreciez, desi nu conteaza.
    Si daca aia se caca pe jos ce? Faceti si voi o asociatie din aia cool gen „O Romanie mai curata” si chemati-va prietenii voluntari, sa faceti curat. Ca doar Prigoana si aialalti pe care ii platim sa stranga cacatul de pe ici si colo au alta treaba.
    Si daca nu e vorba de hotie si pensi mici, de ce dracu mai vorbim?

  22. Mariane, vorbim de cat de bou esti tu, de aia vorbim. Eu daca vreau curatenie, dau cu aspiratorul, nu ma duc peste altii in casa sa le dau si lor.
    Da’ acum stau sa ma gandesc la bietul de tine, si mi se face asa, niscaiva mila: cum stai tu toata ziua in fata computerului, storcandu-ti cosurile si improscandu-te cu continutul lor pe ochelari, si gandindu-te la revolutii, ca la femei nu-ti da mana sa te gandesti.
    Oricum, bine ca ai raspuns, ca s-o mai sugi odata.

  23. veta, n-ai putea sa ma distrugi. eu pe tine insa da. dar nu vreau nici sa ma gandesc la asta. sunt o persoana atat de buna!

  24. Si cum s-o distrugi pe Veta, ma rog? Arunci in aer Boom Digital?

  25. Nu, o sa ma distruga pupandu-ma-n cur 😀

  26. Bine o sa-ti faca! Probabil ca e singura metoda de a te distruge, ca alea pe care le-am incercat eu au dat gres.

  27. mersi, rhetta, ai sesizat corect ironia. probabil ca e punctul tau forte sa fii ironica si, normal, sa te prinzi la ironii. sau nu. probabil ca ironia e singurul mod in care poti sa te exprimi. un psiholog ar spune cateva lucruri nu tocmai placute despre treaba asta, dar cum eu nu sunt un psiholog si nici nu ma platesti sa te consiliez ma doare in cur de problemele tale psihice.
    sa nu-ti fie mila de mine, nu-i nevoie. fut exact cat imi trebuie. si un futai cu mine e in sine o revolutie. poti sa intrebi pe vine vrei

  28. Mariane, sunt convins ca futi exact cat trebuie, si ca un futai cu tine e o revolutie. Da’ sa vezi ce misto o sa fie cand o sa incepi sa te futi cu oameni, nu cu ursuleti de plush!!! Ehei!!!

    Cat despre ironie, as mai avea si alte moduri de exprimare, dar ar trebui sa am un partener de discutie mai acatarii decat cineva cu intelectul unei canapele.

    A, si o mai sugi odata, ca asa se invata.

  29. veta ,te pup unde vrei tu, iubire, doar stii
    rhetta, chiar nu mai intru in discutii despre futaiuri, ca acum mi se face mie mila…

  30. Mariane, ti se face mila de tine insuti, inteleg, da’ sa stii ca nu e bine. Omul trebuie sa fie aprig si autocritic cu sine insusi.

    Pe de alta parte, poate ca vrei sa vorbesti despre revolutii. Cate ai facut pana acum? In ce domeniu? Flecarit, fornait din nari, ce?

  31. „Tine insuti”, „sine insusi”, scuze ca sunt plictitisoare, da’ sa nu uitam cu cine vorbesc.

  32. ah, ei bine, rhetta, dupa cum ti-am sugerat (poate n-ai inteles), revolutiile mele se produc in pat. daca nu stii, iti spun eu, acum: lumea se conduce din pat.
    totusi, poate ar trebui sa stii, ca esti femeie. sau?

    in fine, ma plictisesti. si nu cred ca stii cu cine vorbesti, asa ca nu poti sa uiti. logic, cumva, nu?

  33. Ba da, Mariane, vorbesc cu un pseudorazboinic care revolutioneaza lumea bagandu-si bostani in cur. Si putin imi pasa ca te plictisesc, doar vorbesc cu tine pentru amuzamentul meu, nu pentru al tau.

  34. ba fetelor, eu cumva mi-am facut punctul, cum spune americanul.
    o frecati la rece si n-aveti nimic interesant de zis.
    de-aia si sunteti unde sunteti in lista. (stiu, o sa ziceti ca nu va pasa de lista, dar va pasa, va roade, va mananca…)
    habar n-aveti pe ce lume traiti. si daca habar nu aveti si va si doare in cur, mai bine va abtineti sa mai postati comentarii pe tema asta. postati doar din alea de-ale voastre, imaginare, dragute, originale, happy tree friends shit like that

  35. Bine, mami Marian, du-te si te joaca cu praf.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

