Rhetta vrea să afle ceva.

Babelor,

Aş avea nevoie de ajutorul vostru într-o mică dispută pe care tocmai o am cu un domn. Anume:

Azi dimineaţă m-am dus să iau baterii. Nu vă priveşte de ce. Când mă întorceam, traversam cuminte strada când un taxi a încercat să mă calce.
– În pizda mă-tii de bou, asta-i o zebră!, i-am zis taximetristului. Ce crezi că simbolizează dungile astea de pe jos?
Ăla n-a răspuns, dar a ieşit să mă bată. Acum e la noi în bucătărie, legat fedeleş, şi i-am tăiat şi o ureche, că mi-am amintit de Reservoir Dogs şi mi s-a părut o idee haioasă.

Şi vă întreb pe voi: ce simbolizează acele dungi albe, paralele, pictate pe stradă? Eu zic că o zebră, adică o trecere de pietoni. Cel puţin în restul lumii e aşa. Taximetristul zice că nu ştie. Cine are dreptate, eu sau el? Vă rog să-mi răspundeţi cinstit, pentru că dacă am eu dreptate, îi torn omului benzină pe cap şi îi dau foc. Dacă n-am dreptate, probabil că îi mai tai şi urechea cealaltă şi îl trimit acasă. Deci?

Vă pup,

Rhetta

33 comentarii

  1. Pai, zebrele folosesc in desert cand e foame lu’ leu’. Alea ce-ai vazut tu pe strada sunt scurgeri de vopsea din taximetristu’ ala pe care-l ai in bucatarie si asa m ai departe.

  2. Depinde de numărul şi direcţia dungilor albe, Rhetta. Dacă sunt două şi longitudinale faţă de stradă, înseamnă linie continuă dublă şi nu se depăşeşte sau ceva. Sau nu cad pietre, nu ştiu sigur. Omul a încercat să te calce, nu să te depăşească, deci e acoperit. Dacă sunt transversale, poţi să iei bricheta mea.

  3. Dungile alea vin de la niste putoi care zmângalesc stema Bitălşilor pe drumurile publice. Le gasesti peste tot, prin toata lumea. Deseneaza dungi, opresc circulatia pâna se usuca, dupa care calca pe ele si se pozeaza de sanchi, ca si cum ar fi pe Abbey Road.

    Aiurea trecere de pietoni. Trecere de hipstari, da.

    Normal ca taximetristu’ ala habar n’are de asa ceva, el are alt top pe CD-urile din Logan; sa-mi zica mie cine a auzit Come Together într-un taxi (pot sa spun Getax ?) bucurestean si om îl fac.

    Altfel, trecere de pietoni înseamna pur si simplu orice loc pe unde trec pietoni.

    Nu se gaseste nimeni sa-nlocuiasca dungile alea macar cu limba scoasa a alora de la Rolling Stones ? Desi mda, ar putea face loc unor interpretari dubioase ale regulilor de circulatie.

  4. Alexandre, ar face loc aplicarea ideii tale şi unei interpretări dubioase a expresiei „îmi stă pe limbă”. Un pieton, o maşină, o pisică, un cărucior…

  5. Eu zic sa ii dai foc 😀 😀 ca shi asa ne alearga taximetristii astia pe zebre de parca am fi gazele in stepa 😀 😀 😀 (un pieton nervos :D)

  6. Petronia, da. Ar face loc si unui triplu scurt-circuit, mai ales în intersectii. Francezul are o vorba, el zice „ma langue a fourché”, echivalentul la români fiind plimbatul limbii în gura, dar cu conotatii de sâsâit intempestiv, involuntar. Ce ne facem ? Ce ne facem ?

    moni_q: curat safari.

  7. Deci puşchea pe limbă-ţi.

  8. Asta e mult mai simplă: se aplică la poliţiştii care dirijează circulaţia şi dacă e cu sâsâit poate nu mai au nevoie de fluiere.

    Moniq_n, ei acum, procesul e numai pentru acoperire, sentinţa oricum e aceeaşi. Şi nu gazele în stepă, ci în râul cu crocodili: traversează care poate.

  9. Piratii zic: sa curga benzina!

  10. Aţi înviat!!! Ura! Ohoho şi-o sticlă de rom! Bravo. Ne bucurăm. Ape liniştite de acum încolo.

  11. Edit: voi aţi înviat, blog-ul vostru nu…?

  12. Da, piratilor ! Ape linistite si benzina gârla ! La abordaj !

  13. rheta: io zic , mai intai sa desenzi o zebra pa iel insushilea!
    😉
    restul se va face de la sine:
    VA FI CLACAT IN PICIOARE SI MAI ALES TASAT DE ROTZILEEEEEEEEEEEEEEE…..
    TAXIMETRISTILOR!!!!!!!!!!!!!!1
    😉

  14. Cruela de Vila, o idee de Nobel, Pulitzer şi orice s-o mai da în lumea asta ca recunoaştere a geniului uman. Da.

  15. Nu-i rea ca anatema postmodernista. Ba chiar deloc.

    Misto, înainte vreme tintele erau ceva design cu cercuri concentrice. Acum or sa fie paralele albe. Splendid, zau. Linii curgatoare care tot nu se-ntâlnesc.

  16. PETRONIA: TREBUIE, ASADAR SA SARBATORIM!

    sa vina piti-cool, sa duca vodka!
    😉
    vin mai am io vro doo damigene; una da visinata si un bax da gin!
    🙂

  17. Minunat, mie-mi mai rămâne de adus cafeaua. Şi un rachiu de prune în care crapă alcoolmetrul şi începe să plângă.

  18. Pitice, pentru asta ţi-am iertat aproape toate embed-urile de-aiurea. Bineînţeles că vei face tot posibilul să refaci provizia.
    Dar zic că sugestiile din clip merită urmate.

    Rhetta, ar fi tare ca acum să-ţi aminteşti că de fapt ieşisei să-l plimbi pe Şerban. 😀

  19. Bruno Bozzetto ?

    Oi ! Sa vina signor Rossi !

  20. Secunda 52 pentru trecerea de pietoni. RHetta, cred că ar trebui să fii recunoscătoare cuiva că taximetristul tău actualmente într-o ureche nu a văzut video ăsta şi a coborât din maşină în loc să…

  21. si se pare ca s-au luat deja neshte masuri!
    ete la simona tache:
    http://www.simonatache.ro/2010/06/18/cerul-este-nelimita/

  22. Aia-i rampă de decolare pentru pietonul enervat.

  23. sau refugiu pt petonii in pericol?
    sa vaz ce taximetrisyt indrazneste sa vie dupe tine!
    😉

  24. petronia, p-asta de ce n-o spui la lume?
    te mai si lauzi ca faci clubul bufnitzelor!
    http://www.lumebuna.ro/2010/06/18/noaptea-lunga-a-filmelor-scurte-2/

  25. @Petronia:

    1. Noi n-am murit niciodata.
    2. Blogul da.
    3. Dar pregatim o inviere mai ceva ca aia din a treia zi dupa Scripturi.

    Si atunci, sa vezi benzina valuri-valuri inghitita de rau-facatorii natiei.

  26. M-ai prins în offside, Cruela de Vila. Numai şi numai pentru că nu m-am lăudat niciodată cu aşa intenţie fondatoare.

    Piraţii de apă sălcie: păi bine. Aşteptăm să ne îndoim ca nişte Tomi necredincioase – de fapt e numai un pretext ca să ne putem băga degetele în coastele oamenilor.

  27. Petronia, de ce nu le-ai baga tu avatarul tau digital si prin gavanele ochilor ? Pentru un rezultat modiglianesc prin excelenta.

  28. doua zebre.

  29. Alexandre, procedura aia (executată fără mănuşile din dotarea avatarului) o păstrăm pentru când vor fi capturaţi şi legaţi de catarg vinovaţii de acest act de piraterie împotriva piraţilor, adică de această flagrantă încălcare a codului de onoare pirateresc.

  30. „I’m fucking dying …”

  31. Brand New Friend, să înţelegem din declaraţia ta că eşti taximetristul?

  32. Rhetta, mai uşor cu vibratorul, că uite, îţi pui viaţa în pericol!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

