Astazi, Polanski a fost impuscat

Dupa extradarea reusita de prin tarile europene unde se ascundea ca un sobolan, actul a fost adus la indeplinire cu succes de un pluton de executie american.

Intrebat asupra motivului pentru care i-a tras un glonte drept in ochi, comandantul plutonului a declarat: „Am fi putut trece cu vederea tot ce a facut. Dar nu si ultimul sau film, Ghost Writer. Acest film este atat de prost incat m-am revoltat instantaneu si am realizat ca acest om trebuie sa dispara. A facut deja prea mult rau, cu Ghost Writer a pus capac”.

Nervosi, multi oameni din toata lumea au protestat violent pe strazile marilor capitale. Ei au cerut imediat ca filmul sa fie retras si ars pe rug. „Nu se poate, nu se poate asa ceva”, a declarat un cetatean al Parisului. „Noi il iubeam pe acest om, credeam in el. Acum s-a sfarsit totul. Speram sa fie prinsi cat mai curand si ceilalti faptasi care i-au fost alaturi la turnarea acestei orori numite Ghost Writer: Ioan Carmazan, Dan Puric si Dan Chisu”.

Contactati in tara lor de origine, cei mentionati au fost rezervati in declaratii.

„Este adevarat, i-am fost asistent de regie la acest film”, a spus, citam, Ioan Carmazan. „Dar nu vad cum ii putea dauna acest lucru, din cate am observat eu am ridicat calitatea filmului si nu invers.”

„Refuz sa comentez”, a declarat Dan Chisu. „Eu sunt un regizor de film genial, am facut Ursul si consider ca toata critica de film din lume poa’ sa-mi suga pula. Contributia mea la Ghost Writer a fost, este si va fi semnificativa”.

Dan Puric nu a fost gasit la inchiderea editiei. Cand ne pregateam sa inchidem sedinta de redactie, insa, o noua rumoare a strabatut culoarele biroului: este posibil ca esecul acestui film sa stea in persoana lui Horatiu Malaele.

Vom reveni cu amanunte.

11 comentarii

  1. Păi bun. Deci se deschide sezonul de vânătoare, să înţelegem. Vremea e perfectă, armele au cam prins praf de la răzbelul cu grecii dar se rezolvă rapid, cornul nu ştiu unde mi-e dar înlocuim cu ubicuuele vuvuzele, pe post de ogar performant îl avem pe Şerban al Rhettei şi poze cu fauna vizată găsim pe net, da? Să nu riscăm să împuşcăm altele că e caz de braconaj. Înainte să întrebe careva, nu – nu contează că nu am văzut nici filmul ăsta nici oricare altul în toată viaţa mea. Aveam nevoie disperată de un pretext să împuşc nişte oameni şi până să apară ăsta plănuiam să mă leg de vânzătoarea de legume de la colţ, că am găsit cu două cireşe mai puţin de trei kile în pungă. Zic că mi-ar fi milă totuşi de ea şi oricum e ţintă staţionară, mi-ar fi şi ruşine.

    Veta, putem să le dăm drumu’ să fugă prin pădure dacă e aşa grav cum zici? Să fie satisfacţia mai mare.

  2. If you are looking for a way to make any room in your home more attractive, then you may want to invest in some oval rugs. You can use an oval rug in the living room, dining room, bedroom or outside, even if you get the type of carpet.

  3. Cred că boala aia a Rhettei se transmite şi telepatic, pentru că tocmai am leşinat de râs.

  4. @ Petronia – subscriu. Si totusi poate-mi iau un coivor de la ei, ca cam e nevoie pe holu’ de la baie. Zic.

  5. Nu ştiu, Veta. Dacă vrei să faci asta, cred că trebuie să le urmezi dâra de firmituri şi să te duci la ei acasă. Zic asta pentru că mă îndoiesc că o să revină pe aici să vadă urmarea anunţului lor, idee care m-a împiedicat să le răspund „You’ve got to be joking or you’ve got to get out of here”, cum voiam. Pe de altă parte, dacă tot le faci o vizită, nu poţi să te duci cu mâna goală. Grenadele de asalt sunt în debara, raftul al doilea de sus.

    Da’ cum vine asta, să investeşti în covoare? Aşa se zice când sunt nejustificat de scumpe? Dacă tot îţi rişti pensia la bursa covoarelor măcar alege ceva gustos: „To eat, you really need to consider the material that the carpet is done.” Din site-ul lor citire. Sunt atât de multe lucruri în neregulă aici că nici nu ştiu de unde să încep. Aşa că renunţ.

  6. În plus, am senzaţia că după ce oamenii îşi scriu textele vin nişte zâne malefice sau ceva şi le amestecă sau scot cuvintele din ele. Sunt de-a dreptul dadaiste. Zici că-s scrise de nişte ruşi cu sticla de vodcă într-o mână şi dicţionarul în alta.

  7. Mie-mi trebuie o sandulie. Una misto, de urs alb, cu ochi de sticla. Asa. Si doua carpete murale: una cu caprioare si una cu rapirea din serai.

    Vreau si un pres pentru Scmidt, sa-si faca ghearele pe el.

    Problema e ca nu stiu cum se zice sandulie în engleza. Nici cum sa le explic ca vine de la descendre du lit.

    Anglofonii au sandulii ?

  8. Schmidt, pardon.

  9. Nici o problemă, Alexandre, ăia nu-s anglofoni. Motivul pentru care o să vă înţelegeţi perfect şi o să te trezeşti cu un frumos fotoliu din răchită.

  10. Buuuuuun. Atunci am sa le târguiesc si-un foisor de pus în jarden, cu acoperis de stuf.

  11. Bună.
    Vrei să descarci filmul „The Ghost Writer”?!
    O poţi face pe AlternoMedia: The Ghost Writer (2010)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

