… şi încă o problemă de sănătate.

Babelor,

Sunt mândră să trăiesc într-o ţară în care o gaură în stradă este semnalizată printr-o creangă de copac înfiptă în ea. Dar nu despre asta vreau să vorbesc acum, ci despre cu totul altceva: dacă vi se umflă degetul şi e mov, de la prea multă muncă (să zicem că aţi cântat la bass cu el), ce naiba se poate face în două zile? E vreo alifie ceva, vreo vrajă, vreun descântec?

Vă pup şi am încredere în sfaturile voastre folositoare, mai ales în ale Petroniei, că m-a mai ajutat odată.

Rhetta

PS: Cum e urgent, puteţi da şi telefoane la noi, azi răspund şi la numere necunoscute.

33 comentarii

  1. Gheaţă. Şi un antiinflamator local pentru inflamaţie, evident. Ajută şi cu durerea. Diclofenac gel. Dar tot gheaţa e baza. Of Rhetta, cum eşti tu omul extremelor: odată apă clocotită, odată gheaţă… Bre, chiar nu eşti în stare să nimereşti temperatura apei pentru ceai şi altfel?

    Şi încă ceva. Dacă mai urmează vreo problemă de sănătate încep să-mi fac griji că am greşit vrăjile.

  2. io am avut o gleznă mov şi am folosit Burov.
    comprese cu gheaţă şi repaos de la bass

  3. Nu, Petronia. Rhetta nu a ghicit temperatura corzilor de bas, nu a apei. Su a jucat prea funky, cu prea mult slap. Nu-i asa, Rhetta ? Ceva à la Stanley Clarke sau Victor Wooten.

    Remediile medicale au fost enuntate, zic ca sunt OK. Daca nu mergn Rhetto, zi-mi sa-ti trimit ceva de pe-aici. Asteptând sa se termine scutirea de bass data de Evergreen, poti sa cânti cu pana.

    Ah, si dup-aia, Rhetto, pune un set de corzi roundwound. Suna splendid, zau.

  4. Nţ, eu am zis de aparenta aversiune a mâinilor Rhettei pentru apă de temperaturi medii. Cum ajunge în situaţiile astea, mărturiseşte singură.

  5. Adica iata ce nu pot face
    Doua mâini dibace.

    Am înteles, Petronia.

  6. inteapa unghia cu un ac incins in foc. trece ca cu alifie.

  7. Anaid, mă sperii. Eu voiam să recomand masaj, da’ m-am gândit că blocul are mai puţine şanse decât zidurile Ierihonului să supravieţuiască unui asemenea asalt sonor. Ce zice ea pare mai mult umflare din aia dureroasă şi tare ca piatra a unui deget sau a unei pernuţe de talpă folosite prea mult într-un timp scurt. Soluţia ta mi se pare mai bună pentru când îţi prinzi unghia în uşă şi se formează pungă de sânge sub ea sau sub piele. Unde erai când mi s-a întâmplat mie asta? În ambele rânduri.

  8. Revin pentru că am leacul miraculos cerut. Ştiam că citisem pe undeva o vrajă pentru chestia asta. Din „Leacuri şi blesteme pentru fiecare vatră”, manuscris de sec. XVI pe care îl am din biblioteca de la Şcheii Braşovului (poveste lungă şi destul de ilegală, de altfel, aşa că să trecem peste ea) citire:
    – un degetar (ce ironie!) de copită de cal şarg măcinată se pune la fiert în urină de bivol, la foc mic de lemn de brad, în vas de cupru, împreună cu trei fire de Coada-Calului şi nişte aripi de liliac. Când scade la jumătate se aruncă șase ace de arici (nu de la ai lui Alexandru! Asta nu scrie în carte da’ precizez eu) şi o bucată de maţ de urs. Se toarnă în ploaie (nu stai tu în ploaie Rhetta, făina se toarnă în tehnica asta – sper că-ţi reuşeşte, e crucială) făină de cânepă. Când fiertura devine verde-albăstruie, se ia de pe foc vasul şi se lasă la răcit. Pasta rezultată se pune pe locul afectat, învelită în frunză de brusture. Cică musai să mesteci oase de lostriţă cât îşi face efectul. Eu zic că merge şi cu păstrăv.

  9. Gheata si Fastum gel, repaos de la bas – binevenit pentru vecini si structura de rezistenta a imobilului – dar poti incerca oricind toba cu pedale 🙂 Merge si un Nurofen forte, ca asa o culoare da de obicei si durere pe masura. Asta, desigur, daca Jack e inca pe raft la Alimentara si nu-l poti combina cu gheata – alta decit cea de la deget, sau aceeasi, ce mai conteaza, doar e alcool, ce naiba…

  10. Da’ aricii de la mine ce-au ? E ?

  11. Mă gândeam că ai prefera să-i păstrezi nejumuliţi. Zic şi io. Dacă te-au enervat cu ceva recent, nu trebuie decât să-i spui şi-i trecem primii pe lista de voluntari neîntrebaţi de nimeni.

  12. Ah, nu. nu-i jumulim. Cum ieri noapte erau vreo sase, ma gândeam ca puteau contribui la efortul sanitar cu un spin fiecare ca multumire fata de câte crochete de pisica au înfulecat.

  13. Deget de la picior sau de la mana?

  14. Mastic, să sperăm că Rhetta nu va deduce din întrebarea ta altfel perfect inocentă că insinuezi c-ar cânta la bass cu picioarele. Speranţa moare ultima, da’ înaintea ei moare ăla care speră, se zice.

  15. Rhetto, vaz ca te’au umplut corespondentii de sfaturi. Eu iti dau doar o veste: n’o sa treaca decit cu timp. Nasol, stiu. Pune’ti matale niste leucoplast pa buric (ala de la deste, evident) si da’i mai departe.

    Astia care dau cu sfatul aici n’au avut niciodata destele afectate de corzi, nu stie ce zice. Eu am incasat’o cu bas, chitara si arc, le’am incercat pe toate (mai putin solutia cu aripi de liliac si oase de lostrita a Petroniei, n’am avut lemn de brad pentru foc) si n’am rezolvat nimic. Ca sa citez un clasic, lasciate ogni speranza.

  16. Ah, si inca ceva. Nu vrei sa dai cu alifie pe dest. Alifia inmoaie pielea si, in general, o ajuta sa se regenereze. Data viitoare cind o sa cinti o sa ai aceeasi problema. Ceea ce vrei tu acolo este o batatura eternizata.

  17. Dragoane, păi alifiile antiinflamatoare nu-s cremă hidratantă, să ajute pielea. Ce-i drept recunosc că nu m-am gândit, exact din lipsa de experienţă de care zici, că nu face nici bine să alunece deştele. Dar gheaţa e primul remediu de umflături, probabil de pe vremea lui Ötzi care a descoperit asta scăpându-şi un bolovan peste picior. (Bine, tot el a descoperit involuntar şi criogenia, ceea ce n-aş recomanda încă Rhettei). Sărim şi noi cu ce ştim, dar admit: vestea dată de tine nu se compară cu nimic. Îmi pare rău că nu mi-a venit ideea să-i zic că dacă e vânăt clar se usucă şi cade. Mie nu, da’ nici ţie? 😀
    Bă ce ocazie-am ratat.

  18. Petronia, e inutila desumflarea ca nu asta e problema. Ma rog, daca vrei sa nu mai umbli cu un cremvurst la vedere prin casa, e o idee buna sa reduci si inflamatia. Problema imediata este supra-excitarea terminatiilor nervoase de la nivel epitelial iar problema pe termen lung este sa nu mai ajunga in situatia de a se supra-excita. De unde si nevoia de batatura 🙂 (cind am renuntat la zdranganit de chitari mi’au trebuit vreo 2 ani sa’si revina pielea degetelor de la mina stinga).

    Iar de uscat si picat, nici o teama, nu se va intimpla decit daca si’a infipt si niste aschii in deget.

  19. Nope, nu dezumflarea e problema, ci faptul că tu zici soluţie pe termen lung şi eu pe termen scurt. Desperate situations… bla-bla. Şi de ce nu mă laşi să mă distrez?

  20. A se considera ca prezenta parantezelor presupune vorbitul, discret si doar cu destinatarul vorbelor, in soapta. Deci:

    (tu Petronie, ce crezi ca fac eu aici? ma rid pe seama Rhettei!!! Adica ea n’o sa rezolve problema, daca imi urmeaza sfaturile, nici pe termen scurt, nici pe termen lung. Ce ai de pierdut matale? Pai faptul ca par eu mai informat/experimentat decit tine… nu mare lucru. Ce cistigi? Un hohot de ris cunoscator, la duet, cind om vedea’o pe Rhetta incercind miine sa cinte la bass *evil grin* Ai uitat cit de malefic si twisted pot fi uneori?)

    Aaaaa… ce ziceam? Am uitat. 😀

  21. A se considera idem.

    (Acu’ zici?!)

    Dragonul are dreptate! Singura soluţie e continuarea exersării care a dus la această situaţie. A se asculta Dragonul! Am zis.

  22. Acu’… interesant ar fi de analizat daca adevarata manipulare s’a aflat in afara parantezelor sau in interiorul lor >:)

  23. Bănuiesc că n-o să ştim niciodată, ha? Ca în cazul oricărei manipulări care se respectă.

  24. Evident 😀 Si, daca ma gindesc bine, inca nu avem nici o reactie din partea Rhettei, reactie (sau rheactie?) care va complica si mai mult lucrurile.

    Probabil e ascunsa in vreun colt, balmajind descintece antice. Rien ne va plus, madame! Les jeux sont faits!

  25. Nu, că frigiderul în care stă cu mâna nu e în colţ. Dar cu bălmăjitul s-ar putea să ai dreptate, numai am senzaţia că-s blesteme. Cu cealaltă mână ascute un satâr şi nu ştiu dacă să pun ameninţările în relaţie cu el şi cu degetul problematic sau cu el şi cu noi. Om trăi şi-om vedea. Pân-om vedea şi n-om mai trăi.

  26. rhetttaa, nu!
    e supt demnitatea ta sa incerci sa ia degetul mai putzin mov!
    el este intruchiparea insashi flacarii violet!
    lucruri maretze itzi stau deja la…degteul mic!
    😉
    rhetta paranormala!
    ( ca shi mult normala erai pana acuma ;;) )

  27. Testament obligatoriu şi drujbă opţional…

  28. Am impresia ca cele de la mana trec mai repede decat cele de la picioare.

  29. asta cu creanga-n groapă are răspîndire naţională. eu am văzut căruţă parcată neregulamentar într-un şanţ, semnalizată cu o ditamai cracă înfiptă-n stînga -spate. Calul nu era însă semnalizat deloc, ceea ce mă face să cred că stăpînul lui era cam insensibil şi nepăsător.

  30. Un satar si un tocator.
    Intotdeauna am fost adeptul eliminarii raului de la radacina. 😀

  31. Morom3t3, din fericire soluţia ta radicală vine prea târziu. Bine, din punctul de vedere al Vetei probabil din nefericire.

  32. Să înţeleg c-a apelat la drujba mea deja?

  33. Nu Doina, cred că toate degetele sunt la locul lor pe mâini în continuare. Dar reţinem ideea cu testamentul.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

