Câh

Un singur lucru mă enervează la Campionatul Mondial de Fotbal şi ăla nu sunt vuvuzeleleleleleleleeee. Ci una din cele două voci care comentează în momentul ăsta meciul Uruguay-Ghana: aia mai joasă. Are un mod de a sublinia când i se pare ceva important sau uimitor (o ratare, un şut de la hăt distanţă, un fault, o intervenţie oportună bla) care mă face să dau găuri în pereţi. O îngroşare bruscă a vocii altminteri normale, pe care mi-o imaginez produsă prin retragerea guşii înapoi în gât ca un curcan care cloncăne. Îmi aminteşte de intonaţia Andreei Marin când se voia semănătoare de glume pe parcela surprizelor care nu surprindeau pe nimeni. Ori de vocea cu care subliniezi apariţia sau intervenţiile Lupului când povesteşti unui copil “Scufiţa Roşie”. E o intonaţie unic de exasperantă şi pentru că nu ştiu care din ăia doi e de vină o să trebuiască să aflu şi să-i decupez gâtul posesorului. Aşa nu se mai poate. Suportăm comentarii somnambule (“loveşte mingea într-un fel aparte Diego Forlan” – da bre, ce-nseamnă să se priceapă omul, zic. Respect. Şi “mingea a trecut printr-un trafic…” – mă abţin că e prea primitiv să profiţi de aşa minune). Da’ şi intonaţii idioate eu nu vreau. Pretind prin urmare angajarea unuia din ăia care umplu străzile cu “fiaaaaareeeeeee…Fiare vechi luăăăăăăăm…” pe post de comentator la TVR. Măcar ştim o treabă şi pe urmă ăla chiar ar acoperi vuvuzeeleleleleleeeee (nu ştiu când se termină cuvântul ăsta. Probabil când se fluieră sfârşitul finalei.)

41 comentarii

  1. Mai babo, are omul sufletul in gat! ce vrei? 😛 Apoi nu te baza pe cei ce striga „fiare vechi”, cu un astfel de comentator s-ar putea sa te uiti la un meci superb de fotbal.. fara minge!

  2. Eu cred că porţile ar fi mai în pericol în situaţia asta, Rower. Alea-s de metal, nu?

  3. Haoleoo, mancatzash’ ! uitai ! asa e, sper ca nu o fi tot stadionu’ de metal, nah.. :)))

    Vai de capul lor, nici nu vreau sa imi imaginez .

  4. Ma copii, nu e de-ajuns cât se vaita si se tavaleste ditamai pachetu’ de muschi de jucator când îl calca vreun adversar pe sireturi, tre’ sa comenteze unu’ care se da si mai tare de ceasu’ mortii ? Sau care sa-si smulga paru’ din cap si sa se lamenteze lugubru la câte un aut mai ceva ca o armata de bocitoare ?

    Propun sa se desfiinteze comentatorii iar comentariile (laconice) sa fie sub-titrate.

  5. D-aia sunt bune stadioanele noastre de beton şi plastic. Alea nu ştim din ce-s făcute, deci propunerea mea încă nu trebuie revizuită pe motiv de componenţă chimică.

  6. musiu, pai tu crezi ca pentru noi se vaita aia asa? ete, nah.. :)) cine stie cate jde mii de euro iau desbagubire pentru fiecare „auuuuu”.. te joci? 😛

  7. Alexandre, se vede că ai scris comentariul tău înainte de faza din final cu ratarea de dinaintea penalty-ului ratat (heheheheee ce de ratări), altfel te plângeai de urletele nearticulate care probabil nu s-au mai auzit pe continentul african de pe vremea lui Lucy.

  8. Vorba lui Nipedaros: aşa cevaaa… 😀 Aşa ceva nici măcar comentatorii nu pot strica. Hehe.

  9. Pian e un imbecil. sa il mamance hipopotamii!

  10. petronia: 😀

  11. trebuia sa il mai tina pe al nostru. pe muntari….

  12. japonezu care a ratat la 11 metri in departajare, a primit o medalie acasa. ca asa e onoarea japoneza.
    echipa coreei de nord deja sapa un canal coreea- romania.
    pian plange in vestiar…
    chivu imi suna la usa iar cu niste bergenbier in mana…. asa e soarta…

  13. acu am citit in sus comm.
    alexei, joaca fotbal cu mine. ai sa intelegi de ce urla aia. chiar doare un sut in calcaneu. sau coae , cum se zice…

  14. Pitice, las’ că o să-l mănânce ai lui destul. Da da, românul nostru ar fi făcut o treabă mult mai bună. Câte meniuri ziceai că a mâncat Chivu la McDonald’s?

    Nipedaros, chiar că 😀

  15. tronia! mie nu imi raspunzi la ore adanci! ca nu sunt tarf….
    chiar ma mir ca citesc ce scrii, m-am ridicat sa beau putina apa..

  16. tocmai am dat 16 mui in blogu lu simonatache. o zdreamtza, nu ea, ea are blog. laudatorii sunt ca la voi.

  17. Bineînţeles Piticegras, ştiut fiind că tu dormi întotdeauna la ore din astea în weekend. 16? Numărate?

  18. nu am numarat nica. am dat doar. nici macar nu a trebuit sa fug dupa aia. de cine? de asa tarfi?… uffff

  19. fata. vorbeste cu ailalti si hai la mare. pana in august ca cand se scumpeste hotelu sau asa. nu stiu. vreau la mare.

  20. Păi nu se consideră cumva sub demnitatea ta să dai în nişte unii mai mici, mai slabi, mai neajutoraţi? Aproape mă faci curioasă să văd ce dezastre ai provocat.

  21. cine vorbeste cu simona tache si aia ii raspundeeeeee. e boer. nu slabi. sa vina sa lucte.

  22. stii ca sunt trollu suprem…

  23. Da’ bălţile şi praful din Bucureşti ce-au? Deşi dacă mă iau după prognoza meteo, cu 25 de grade şi nori, chiar ar putea fi pe gustul meu. 😀

  24. nu intelegi. am vorbit cu cineva care m-a dus la cineva si apoi am ajuns la simao.
    unde era lume de ma stia. culmea….
    dar ce sa vezi? nu e voe.
    atunci ce ramane de facut? mue.

  25. Nu, atunci poate nu rămâne de făcut decât să nu incluzi în blogrolloverplaydead. Nu?

  26. sa zicem ca eu fac pace cu tine. doamne fereste….
    si te pun in blogroll si rad cu tine la bere.
    dar tu esti o rea. desi spui ca esti buna.
    ce sa fac io? sa laud ce rea misto esti?

  27. jolly ar putea. ca e maso.

  28. eu sunt poprean si am pretentii uriase. sunt rigid.

  29. poporean. din popor.

  30. Ar putea să fie din cauză că sunt babă şi am soluţii învechite, dar nu ar fi mai logic să aplici radiera pe blogroll dacă-i pe aşa?
    Şi chiar că Doamne fereşte. Să lăsăm lumea aşa cum e, nu-i grabă să se sfârşească, zic.

  31. asa e doamna petronia…. cum ziceti dumneavoastra. e posibil sa vorbim pe mess? niste chestii.

  32. pitice, ai dat tu mui la oamenii aia? tu cu mana ta? esti sigur? ca nu se vede nimic! sau stinsesei lumina inainte? si atunci eshti sigur ca chiar era cineva la…”capatul celalalt”

  33. cruelino,, eu nu am dat mue. ca sunt ponei. am fugit speriat de muile lor.
    si mai taci. stii bine ce zic.

  34. tac pitice, ca beau bere!
    neagra!
    😉
    asa ca ghana!
    😉

  35. prosit!

  36. io bag cu 365… kaos e trist. i-ai frant inima…

  37. sa vezi ce trist o sa fie dupa ce ii mai frang shi alte organe! ficatzii si pancreasul de un exemplu!
    😉

  38. si sa nu uit: gatul!
    😉

  39. am ban la simao. ma mir ca a durat atat…
    imi pare rau cruela…asta e…

  40. Petronia, nu tiu ce sa zic, de ce-are ala voce de bariton? Bea pe ascuns? Ca sa nu mai vorbesc de perlele pe care le scoate, cum ar fi: „In sfarsit, sa-i acordam beneficiul indoielii nouarului olandez” o cugetare pe care numai celebrul Cornel Dinu ar putea s-o explice, dupa consumarea de bere cu coniac in ea, dupa vizionarea a 2-3 reluari din diferite unghiuri ale fazei. Eu propun ca postul de comentator de fotbal sa fie ocupat numai de cei care si-au luat doctoratul in Etica si in Fenomenologie si n-ar strica sa aiba si ceva studii la Universitatea de Muzica, la Conservator, unde sa studieze doar instrumentele de suflat.

  41. 0gar, la chestiile pe care emit vocile acestot oameni am zis, aproape am renunţat să mai am pretenţii. Ceea ce nu înseamnă că nu mă mir în continuare de ce sunt capabile. Pentru ce zici tu trebuie să aibă şi examenul de Barou trecut, mi se pare.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

