Oracolul lu’ peşte

Oamenilor,

Eu de felul meu băbesc am o memorie aiurea rău. De exemplu, de multe ori uit în ce lume cretină trăim. Noroc că mai dau din când în când peste un ziar, peste un televizor, peste un ecran la metrou. Aşa am aflat abia azi, ce-i drept fără marele regret că aş fi pierdut ceva din marea înţelepciune a lumii, de caracatiţa Paul. Nu încetez să mă înec cu tot ce mănânc de atunci, şi asta se întâmpla azi dimineaţă. Era să mor de patru ori. E grav. Ce să fac?

Partea bună e că am identificat chestia legată de campionatul ăsta mai tâmpită decât vuvuzelele şi chiar decât comentatorii români.

13 comentarii

  1. prea târziu pentru tne babo… deja e istorie 🙂

  2. Păi ca orice babă care se respectă, Elza, ştiu că unele chestii e bine să le afli când e prea târziu ca să te mai poată afecta. E strategie, de fapt. Nu că aş trăi eu în paralel cu lumea şi ar putea să cadă Luna în Marea Neagră că n-aş afla.

    Oh, stai. Asta sigur aş afla că ar urla Piticugras că a fost inundat în timp ce bea bere în stuf şi se învârtea ca fluturele în jurul unui bec pe-o plajă. În Atlantic. Aşa. Acolo are loc, de altfel.

  3. buna strategie. asa e si inima protejata… de un eventual „preinfarct” 🙂

  4. a zis paul ca azi bate olandia.
    de aia o sa tin cu spania. am asaa, un fel de corida in sange.

  5. SPANIAAAAA!!!!!!!

  6. Ei, Elza. Nu ne încurcăm cu faze intermediare şi nici nu ne plac repetiţiile la capitolul ăsta.

  7. ce tare e puiooool!!!
    villia e un imbecil dracu sa il ia de prost si de ingamfat!

  8. Piticegras, dacă zici tu… Eu n-am văzut nimic decât faulturi şi ratări meciul ăsta.

  9. e meci tactic. le e frica in draci.

  10. asa e toate finalele de cand se stie…

  11. io fac iar atac de panica. sa ii ia daciii!!!!

  12. Da, A. Tot lume cretină, numai că într-un mod mai grav care nu mai e de râs. E important în schimb ca o lume întreagă să aprecieze faptul că cefalopodul a avut dreptate şi deci există chestii mai presus de ştiinţa umană. Da: prostia umană.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

