Cuierul, partea II

Am sa incerc sa trec peste neplacerea provocata de meciul de aseara, cand olandezii au aratat cat de jenant si mitocanesc pot sa joace. Niste bestii care nu meritau sa castige iar justitia inefabila a vegheat ca lucrul asta sa nu se intample.

Dar vorbeam despre cuier. Si despre o frustrare adunata adanc in mine, de-a lungul ultimelor luni. Frustrare provocata de Rhetta si suburbanul ei, gresit numit „al nostru”. Pentru ca tot ce facea era sa se dea mare si tare cum ca masina e a ei, ca ea a luat-o etc. etc.

Va dati seama ca la un moment dat m-am saturat, drept care nici nu m-am mai suit in ea. Dar justitia inefabila care a aranjat ca olandezii sa se duca-n pizdele mamilor lor, mi-a intins o mana si mie. Via cele doua fete pe care va spuneam ca le-am salvat de furia cuierului razbunator.

Iata asadar, copilul care s-a nascut din dragostea noastra fulgeratoare, dupa aproximativ 10 minute:

Acestui monstru i-am dat numele de Dodge. Frumos, zic. Motor turbo diesel de 2.8 l, transmisie in 6 trepte. Sor-mea bineinteles ca nu e binevenita in el.

Mai departe: capacitate cilindrica – 2768. Putere maxima: 177 CP la 3800 RPM. Acceleratie 0-100 in 10 secunde la aproape doua tone. Viteza maxima: 190 km/h, dar cred ca se poate si mai bine.

Perversilor, stiam ca vreti sa-i vedeti si curul, asa ca iata-l.

Inca o data, sor-mea sa faca bine sa-si carabaneasca curul pe jos. Si mai am presimtirea ca cineva dintre voi va face foarte curand un drum cu mine si aceasta masina. Spre o destinatie secreta 🙂

16 comentarii

  1. Veto maică. Grea naştere. Aproape 2 tone, zici. Noroc că ştirile sunt ocupate cu caracatiţe, că altfel te trezeai cu 19843074 de paparazzi pe cap să ceară detalii şi parcă văd titlurile: „Veto, ce copil mamut ţi-ai tras!” sau „Veta, ce-ai mâncat babo?!” cu subtitlu „Alimentaţia din timpul sarcinii sau Nibiru? Cine-i de vină pentru asemenea anomalii?” Noroc c-a durat numai 10 minute sarcina că îţi rupea spinarea ăla micu’.

    Asta explică de ce m-a trezit dimineaţă un cutremur: intrase monstrul în parcare. Credeam că am eu palpitaţii, mă speriasem şi chiar am luat un Propranolol. N-o să merg până la a presupune că explică şi zgomotul oribil de metale scrâşnind şi portiera înfundată a transatlanticului de uscat al Rhettei.

    Miroase a concurs încheierea? Sau e rost de licitaţie din nou? Sau tombolă? Sau de când pun eu atâtea întrebări? Sau? Ho.

    Era să uit: să-l conduci sănătoasă şi fără trageri pe dreapta pentru alte motive decât achiziţionarea de pepeni şi sticle cu vin de pe marginea drumului.

  2. A, şi în treacăt fie zis ţin să avertizez toţi posesorii de maşini din jurul blocului marxian: cumpăraţi-vă locuri de parcare în Pipera şi Băneasa cât mai aveţi ce parca. Am început deja să printez bilete la Monster Jam Romania – Monster Trucks in the Parking Lot Deathmatch. Sunt sigură că veţi aprecia iniţiativa mea când vor veni amândouă acasă în acelaşi timp. Locurile la balcon nu se dau decât pe 40 de kg de spumă de zmeură şi 60 de metri cubi de cărţi la alegerea mea, plus biblioteca aferentă.

  3. 😀

  4. Asta nu aduce nici pe departe a dezminţire. Mai dau o tură de bilete la printat.

  5. nci doua locuri nu sunt suficiente pentru asa un cur… masina asta e supraponderala 🙂

  6. @veta: aceasta masina e patrata. unde e fatza ei? de cate ori te-ai suit in portbagaj?

  7. Veto, imi iei si mie Matizu’ in portbagaj pina la destinatia secreta?

    Ca veni vorba despre portbagaj, eu zic sa’ti pliezi si locul de parcare si sa’l iei cu tine in deplasari. Sau unul gonflabil, sa mai ramina loc si de bass?

  8. unde ai fost dragonule? ca ti-am dus dorul…

  9. @ Dragon – s-a facut. Oricum ar trebui sa ma fac soferita ta personala la cat am profitat de pe urma lu bassu’. Deci, unde doresti sa mergi? Sibiu, Timisoara, Kiev, Egipt?

  10. pe draq cur.. ne-ai aratat doar o buca duamna Veta.. si apoi „dodge”? pe unde sa te furisezi cu el prin Bucuresti? :))) e masina faina, oricum.. kill Retha !=))

  11. drace ia-ma, noi astia mai banateni, dupa vorba, dupa port, (si dupa injuraturi uneori, adica des), nu mai vazuram demult asemenea prospatura pe patru roti. sa va traiasca plodul.

  12. nitro nu e masina. arata ca un lift.

  13. @Veta – Nu stiu mamaie, ma duci la destinatia secreta, de unde sa stiu eu unde e daca e secreta. Si bassu’…. lasa’l ca nu arde daca sta la matale sa chinui vecinii si nu la mine sa se prafuiasca.

    @piticugras Dragonu’ e in cura de dezintoxicare de net ca s’a saturat pe moment. A trecut doar asa, in zbor, pe aici ca mi’au ajuns pe la urechi niste vesti nitro. Ba chiar tri-nitro.

    Trinitro rimeaza cu ticnito. Ai de grija Veto!

  14. Rower, ai prins tu ideea dar ai tras concluzia greşită. Exact, aşa maşină nu-i ca să te furişezi. Eu zic să parcaţi cu toţii extrem de legal pe viitor. Şi extrem de departe de axul străzii. Prin copaci ar fi ideal.

    Dragoane, e şi prescurtare de la nitroglicerină. Aia e ambivalentă. Că e bine să fie.

  15. @ Dragon – 🙂 o sa am grija, promit

    @ Helena – Multumim, si bine ai venit la noi! 🙂

  16. Veta, îţi dai seama că din cauza chestiei cu destinaţia secretă o să trebuiască să te lipseşti de frumoasa siglă „nitro” de pe posteriorul tiranozaurului, pentru că oamenii în asemenea suspans o să aibă nevoie de tratament rapid pentru infarct. Chiar dacă-i lipseşte glicerina: îi îndopi cu săpun după nitro şi se rezolvă.

    Mai am puţin şi deschid concurs de luat locul caracatiţei Paul: cine ghiceşte destinaţia secretă primeşte… Stai. Eu deschid concursul io tre’ să dau premiile. Hm. Ultima mea invenţie: sandvişul comestibil, rarissimă piesă de colecţie. Cu autograf, ca să valoreze şi mai mult. Sau pastila de făcut invizibil, dar e mult mai puţin preţioasă.
    Ok, pentru că nu putem verifica ne limităm la destinaţii plauzibile.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

