Apă din cer.

Babelor,

Din cer uneori curge apă. Asta se numeşte ploaie, şi e ceva cu care sunt absolut de acord. Dar, locuind în Bucureşti şi plimbându-mă alandala pe străzi, am observat că la noi plouă şi când e senin. Pentru că Bucureşteanul de rând, sau firma bucureşteană de rând, sau orice imbecil care are un spaţiu, obişnuieşte să pună un aparat de aer condiţionat fără să se ocupe de scurgerea apei din aparatul respectiv. Care se scurge, aşadar, pe stradă. De sus. Lucru care mă enervează – poate fără motiv – drept care începând de ieri mi-am luat costum de Spiderman şi mă urc pe clădiri, unde rup în patru air conditioned-urile lor mitocăneşti. Nu-mi spuneţi acum că nu se poate altfel, pentru că am locuit în oraşe civilizate, în care nu curgea nimic nicăieri. Da’ noi suntem mai şmecheri.
Şi mai proşti, normal.

Vă pup roş-albastru (fără să fiu câtuşi de puţin stelistă),

Rhetta

8 comentarii

  1. De aia imi place mie la tara, ne facem vant unu’ la altu’. Whatever, vine canicula. ‘cea apa se va numi mana cereasca 😛 se stie doar..

  2. Rhetta, aşa se mai spală şi oamenii. Neîntrebaţi, că uneori aşa-i mai bine.
    Nu, că şi pe mine mă enervează când îmi picură pe ochelari (în rest nu prea). Sigur că s-ar putea face ceva, dar ce? În faţa acestei probleme mai greu de rezolvat decât misterul sumelor de la întreţinere, atât muncitorul român care instalează maşinăria cât şi noul ei proprietar se scarpină în cap neputincioşi şi lasă soluţia în seama salvatoarei naturi: gravitaţia.

  3. nets of silk nets of trust so sensitive spiders they will keep you fresh and tasty

  4. si eu va pup si-s si stelista. hi hi hih

  5. Anaid, faptul că ne pupi înseamnă că trăieşti, chestie care nu poate decât să ne bucure. Ne-a fost dor, hehe.

  6. traiesc, cum altfel. Tinusi lumanarile pentru altii, ce-i drept impodobite cu floricele putin mov, putin lila, cu ciorbe de burta , de potroace , cu tacamuri sidefate, cu lautari si-un vin pe cinste. poveste lunga cu peripetii………….. hi hi hih

  7. p.s. da babele is vii, ca nu prea le simt rasuflarea. 🙂

  8. Să le fie de bine ce zici, Anaid. Şi ţie să-ţi treacă repede nevoia de ciorbă de potroace.
    Vii, vii, cum să nu? Doar că răsuflă pe-afară, să nu deranjeze pe-aici covoarele sau chiar parchetul. Stau pe balcon şi răsuflă, ceea ce pe căldura asta e o performanţă. Să le ţinem pumnii, zic io.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

