1000.

Babelor,

Să vedem şi să nu credem: asta este postarea cu numărul 1000 de pe acest blog pe vremuri foarte iubit. Acum aţi plecat cu toţii să vă pişaţi în mare, şi eu stau pe balcon şi mă piş pe trecători, şi deci pe-aici bate vântul, suflă monsunul, vâjâie un uragan. Numai Petronia ce mai stă cuminte pe redută, cu o ultimă mitralieră în care este un ultim glonţ pe care oricum n-are în cine să-l tragă, că e vară şi după cum spuneam toată lumea tocmai se pişă în mare.

Şi deci ce-i de făcut? Stăteam ieri cu Veta pe balcon şi ne dădeam palme una alteia. La un momentdat, Veta s-a oprit şi a zis: „Ce pula mea facem cu blogul, soro? A ruginit, nu mai vine lume, scriem rar, deci ce pula mea facem? Cum îl reînvigorăm?”
Am profitat de întrerupere şi am pocnit-o în moalele capului cu o tijă de oţel. Habar n-am de unde făcusem rost de ea, şi nici nu contează. Cert este că Veta a căzut de pe balcon, aterizând din păcate pe un tufiş. S-a ridicat vie şi nevătămată, în afară de o fântână arteziană de sânge şi creier care-i ţâşnea din cap, mi-a făcut dojenitor cu degetul şi s-a întors acasă cu liftul. Întrebarea ei a rămas fără răspuns, şi aşa va şi rămâne. Şi-n pula mea, dacă mai întreabă careva aşa ceva, va păţi la fel.

Vă pup,

Rhetta

21 comentarii

  1. babo am vaga parere ca-ti infige petronia ultimul glont in cur si-ti vinde blogul(cat mai ocupa o pozitie onorabila in ze-list), iar cu banii pleaca cu musiu la mare . hi hi hih te pup pe nas .na.

  2. Da mă Rhetto, eu am rămas ca soldatul care n-a aflat că s-a terminat războiul şi ultimul glonţ e pentru mine dar cum sunt o babă afurisită şi-a dracu’ nu-mi vine să-l folosesc câtă vreme mai am vin în casă şi ecou cu care să discut. Şi câtă vreme n-a uitat cum se plouă, hehehe.

  3. Anaid, data viitoare când îmi mai deconspiri planurile să ştii că… Glonţul ăla… Pe Rhetta pot s-o omor şi altfel.

  4. neeeeeeeee, eu sunt o fiinta blindata. indreapta trancanu in alta directie.

  5. baboai putea sa-l resuscitezi (blogul) c-o poezie,un dans, un zorba grecu, un cur, o tata………..un glont……….

  6. Anaid, orice, da’ orice armură sau blindaj are un punct slab, o balama, o încheietură ceva. Eu zic să taci filosofeşte.
    Poezii nu mai primim la redacţie. Sau nu mai ştim dacă mai primim sau nu, pentru că un maldăr uriaş de pliante publicitare de la vreo şapte supermarket-uri împiedică accesul la orice, chiar şi la uşă. Dans fac eu, dansul ploii şi dacă ai fi în Bucureşti acum Anaid ai vedea că funcţionează. Cur a mai pus Rhetta, hopa! Sâni n-a pus nici una din noi. Dar sunt aşa un clişeu, Anaid, la absolut toate televiziunile vezi sâni în încercarea de ridicare a audienţei. Ş la ore din ce în ce mai diurne.
    Glonţul e AL MEU.

  7. Rhetto io cre’ că te referi la muson când zici de briza asta răcoroasă şi plăcută care a venit cu ploaia.

  8. Comentarii cate sunt?

  9. Veutzule, mare şmecher mai eşti. Ţi-ai adus aminte că Rhetta a dat nu-ş’ ce premiu când cu 10.000, parcă. Vrei şi tu diplomă de comentator marxian. Buuun. Dar ecuson să ştii că nu mai avem, că ăla era pentru 10.000. Pentru 20.000 (suntem la 19.465 cu ăsta cu tot) trebuie să dăm ceva cu 2, deci primeşti o apărătoare pentru urechi (din aia care dacă n-ar arăta ca o glumă ar arăta ca o pereche de căşti de DJ îmblănite). Din blană roz, pufoase. Spor.

  10. *pufoasă. Blana roz, adică.

    Şi uitându-mă spre dreapta, Doamne, Veta, nu. Nu ai voie în TabaRama pentru că baţi toţi copiii mai mici decât tine când câştigă la şotron şi acum ai posibilitatea să îi şi faci pe ei şotron cu Dodge-ul. Ăla căruia i-ai rupt o ureche acum patruzeci de ani încă speră c-o să-i crească şi e supraveghetor de tabără. Deci nu.

  11. Şi uitându-mă din nou spre dreapta observ că am luat-o razna. Tre’ să fie ceva amintiri defulate sau frustrări reprimate de copil care n-a mers niciodată în tabără sau ceva. Acum puteţi să-mi dezlegaţi mânecile. Mulţumesc.

  12. baborheto cum le shtii tu pa tuoate!
    😉
    pt ca i-am promis lu piticu ca ma duc la vama, kiar m-am dus! evident ca scopul nu era piticu ( de care nu m-am impiedicat in vama, semn ca o mai fi slabit, sau ca se sare peste el mai ushor ca alte datzi) ci , cum bine zici:pishatul in mare!ceea ce am shi executat, dupa ce am facut plinul cu bere! leffe! neagra!am executat in urmatoarele locuri: vama veche( fara numar , fara numar, fara numar), cap kaliakra, 2 mai!
    pecum vezi au mai ramas multe locuri care trebuie pishate, asha ca vom reveni la marea cea mare, la mediterana si la cat mai multe mari~!
    pishare humanum est!( ca la vest s-ar putea sa ne traga corentu’! 😉 )

  13. Cruela, dacă nu te-ai întâlnit cu Piticugras nu are de unde să ştie că pentru a-ţi păstra promisiunea te-ai dus în Vamă, deci şi la tine o să ţipe că nu ai răspuns apelului. Hahahahah!
    Cât despre clarviziunea Rhettei, stai liniştită. Se cheamă „experienţă personală”.

  14. ps: cat mai multe mii fie cu voi!
    😉
    in buzunare,
    in postari geniale,
    in kilometri parcurshi…
    mii sa fie!
    la mai mare, la mai tare!
    hai noroc!

  15. Întrebare: aţi făcut curat în lift?

  16. Aia-i treaba Vetei, Angela. Cine împrăştie bucăţi din sine trebuie să cureţe. Regulă veche, apărută printr-o îndelungată testare în condiţii reale.

  17. Moare Frankenstien … ce draq ..ati platit corentul? Pentru resuscitare.
    Cam roz pentru a fi si macabru tortul acela. Cineva e bolnava rau…sa fie atat roz intr-un singur loc…

    BTW, unde e piticul cand ai nevoie de embeded 🙂

    E vara, doar „muncitorii” sunt pe la peceuri.

  18. Mihai, tortul e roz pentru că spuma de zmeură, îngheţata şi siropul de vişine sunt aşa. Între timp am mai turnat eu nişte sirop de coacăze roşii şi de afine pe el, aşa că arată mai puţin roz.

  19. @petroniamarcs: Daca ai observat, de cand voi, Surorile, va puneti intrebari filosofice cu privire la viitorul blogului, nu mai merge nici Twitter. Intamplare? Destin? Sabotaj? Solidaritate?!

  20. Veutzu, nu ştiu. Are cineva ceva de mărturisit? Cu flăcări violete şi alte procedee ilustre? Ştiam eu că mă simt cam molâie azi.
    Dacă te referi la ce-am scris eu mai sus, nu cred că a fost vina Twitter-ului cât că am avut eu halucinaţii. E la urma-urmei foarte cald.

  21. No acum cu toata rusinea intreb si eu : unde este monumentul arhitectural uman al Rhetei ?
    atomicul ….de care se povesteste? am cautat intro zi ba chiar si intr-o noapte dar fratee aveti( oficial acum ) 1000 de opere blogoferice….
    Sa imi fie cu iertare indrazneala .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

