Torturi

Oamenilor,

Iată ce am găsit în faţa uşii acum un sfert de oră.

Rhetta, Veta, dacă nu ştiţi nimic despre asta (vreau să zic dacă văzând imaginea asta nu vă daţi brusc seama că era mai bine să îi îngropaţi înainte să dea pisicile de ei), înseamnă că un gerontomarxoblogofil a simţit nevoia să sărbătorească împreună cu noi ocazia pomenită de Rhetta mai la vale şi ne-a făcut cadou acest minunat tort. Îi mulţumim pe această cale că ne-a salvat de la plictiseala de a sărbători cu tort de ciocolată cu migdale şi cu vin alb. Ceva îmi spune, chiar şi fără expertiza lui Alexandru, că la ăsta merge mai bine vin roşu.

A, l-am testat pentru toate otrăvurile cunoscute şi pentru unele secrete sau de mult uitate. E în regulă. Şi e delicios.

25 comentarii

  1. esti odioasa! ai mancat si-un ochi si-o ureche!

  2. vaiii… ce sarbatoriti?!?

  3. aaa. pana sa vad asta ma gandeam sa-mi fac o omleta. acum cred ca mi-e bine. nu mai vreau nimic. multa vreme de-acu-nainte. mersi. e odios.

  4. dragutzel!
    😉

  5. Anaid, cum altfel voiai să-l testez?!
    Elza, ceva cu 1000. Cum n-aş crede să fie vorba de ani încă, s-ar putea să fie postări. Dar nu se ştie, memoria mă înşală teribil. De exemplu acum nu-mi amintesc ce ai întrebat. A.
    Livia, dar este absolut delicios. Nu poţi să laşi nişte părţi ale unor corpuri să te oprească de la o minunată omletă decât dacă ţi-au furat tigaia. Dacă ţi-a furat cineva tigaia arată-i tortul ăsta. Eh, vezi cât e de multifuncţional?
    Cruela, o să-ţi păstrez un ochi. Albastru, căprui?

  6. puteai doar sa-l savurezi olfactiv si era suficient. eu una ii simt gustul si mirosul de aici. ori esti cu nasu infundat?

  7. Păi sunt otrăvuri inodore. Şi mai sunt şi unele fără gust, la alea chiar am mers la risc. Dar după cum vezi, încă mişc. Toate trei mâinile şi cinci picioarele.

  8. petronia: asg fi preferat momitze!
    😉

  9. pai astea-s efectele, nu mori, iti cresc maini si picioare si pana deseara te transformi in tarantula. o sa te puna babele in insectar.

  10. anaid: de gustibus…
    😉

  11. Crulela, deh… Acum dacă e să mărturisesc… Tortul parcă nu arăta exact aşa la început. S-ar putea să lipsească câteva chestii. Dar cum spuneam, am memoria foarte slabă.
    Anaid, aoleu! Pe dracu’ mă pun în insectar. Mă mănâncă. Noroc că o să pot fugi foarte repede cu cele… hopa! şase picioare din dotare. Hm. Mă întreb la ce foloseşte acul ăsta.

  12. inca doua picioruse si esti pregatita de atacat sau de mancat sau……. de intepat, de impuscat , de …………….Devoratoareo!mai si uite asa faci fata caniculei,sper ca babele sa nu incerce sa te prajeasca, vei supravietui cu siguranta!
    cruela, m-ai terminat cu momitele astea, mai manac la toamna cu gusturile astea ale voastre! un iaurt , un patrunjel, ceva n-ar fi mai potrivit? asezonarea asta a ta cu rortul Petroniei m-a lesinat!

  13. Anaid, văd unde baţi. La opt picioare în dotare cu câte un evantai, aş putea să am o şansă în iad. Practic.
    Şi uite, tocmai am încercat să culeg nişte pătrunjel special pentru tine. Jur c-a luat-o la fugă. Nu mai pricep nimic. Cât despre iaurt, nu mai am. Am încercat să-l fabric în casă ameninţând o cutie de lapte, dar dovada că nu am reuşit zace acum împrăştiată pe toţi pereţii.

  14. sigur e lapte? sau urme de creier? cu tine tarantula ma trec fiorii !

  15. anaid: E NOUA RETZETA DE SLABIT PE CARE O VINDE FAMILIA MARXXX
    si io o promovez!
    😉

  16. esti cruda CruelA, numa’ buna de mancat!

  17. „Torturi” e pluralul de la tortura? culinara? 🙂 La ce culoare are, presimt ca e insiropat cu solutie de furadan.
    Baba criminala. 😛

  18. FURADAN ZICI? NEEEEEEEEEE, FURAZOLIDON ! FURADANU LA MASA BABELOR ASTEA E CA RED-BULL-UL. 🙂

  19. @anaid, fiind mai nou pe aici te cred pe cuvant. Dupa ce am vazut tortu’ cu pricina m-am gandit eu sa fac un recensamant pe acest blog, insa m-am razgandit repede dupa ce mi-am amintit ce a patit baba Veta.. 🙂

  20. Chocolate, link-ul arată extrem de promiţător dar din păcate nu funcţionează. Înţelegem ideea, însă ne-ar plăcea şi demonstraţia vizuală cred. Pentru cei fără imaginaţie, că io am deja vreo patru variante în cap.

    Anaid, mă tem că începi să mă cunoşti cam bine. Dar de data asta chiar e lapte, jur. Cred… Creierul l-am curăţat ieri, conţine ADN, nu e bun de avut ca tapet.

    Crulela, e un tort multifuncţional. Pentru unii poate funcţiona ca repelent dacă-i pun poza pe frigider. Dar să ştii că e delicios.

    Rower, păi titlul ar putea să provină de la faptul că iniţial au fost două torturi. Dar cum sunt o babă sinceră şi nu aş mânca în veci ceva atâââât de bun fără să împart cu voi (a fost minunat), vine de fapt de la procedurile prin care îmi imaginez că a rezultat această operă de artă anatomo-cofetărească. Şi n-are bre nici o otravă că l-am testat io. Ce, nu are voie omul să-i crească încă patru picioare şi o mână că imediat vă gândiţi la otrăvuri şi chestii. Ce oameni suspicioşi, n-am mai pomenit…

  21. apropos de ADN, pe unde umbla musiu?

  22. Pe coclauri. Caută deja cele mai bune recolte de anul ăsta. Cică cine se trezeşte de vara departe ajunge sau ceva de genul. Cred că îi convin căldurile astea turbate, deci e fericit ca un arici îndopat cu crochete pentru pisici.

  23. na ca iar citesc pe sarite. nu am citit-o pe aia cu 1000. ce vrei… la batranetile mele citesc (aud) ce vreau 🙂

  24. Eşti pe drumul cel bun, Elza.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

