Juma’ de seară.

Babelor,

Aseară s-a lansat numărul trei al revistei Decât o Revistă. Cum îi ştim pe unii-alţii, ne-am dus acolo. După ce s-au citit nişte texte de bine, a început să cânte o formaţie. Formaţia erau nişte copii care ţipau şi erau punkeri, adică făceau gălăgie şi purtau tricouri cu The Misfits. Pe solistul vocal îl cheamă Otto, şi mi se pare evident că va termina ASEul. De furie am băut o bere, şi Veta a plecat acasă să se culce (venisem oricum fiecare cu măgăoaia ei, să poluăm puţin planeta). Eu şi cu unii ne-am mai uitat puţin pe pereţi, la afişe, după care ne-am cărat în Green, unde din fericire tocmai se terminase un concert de jazz care m-ar fi interesat. Alte beri, s-au mai adunat oameni, am băut o cafea pe la unu după care ne-am dus după colţ să fumăm. Şi tot aşa, şi tot aşa, şi m-am simţit atât de bine încât am ajuns acasă pe la trei.

Dar nu m-am culcat, pentru că mai aveam treabă. Ăsta e un fel de cliffhanger. Continuarea mai încolo.

PS: Otto din Green a murit. Să-i fie ţărâna uşoară. Ce săptămână oribilă! Mai întâi Mădălina Manole, acum el… Încet-încet, spuma culturii române se mută sub pământ.

8 comentarii

  1. ce mai moare lumea. numa noi stam sa flamanzim aici.
    te sparg! ai fost in vama si nu m-ai strigat naiba…

  2. Vezi ce de dezastre se întâmplă că ai plecat tu teleleu la mare, Piticegras? Bine că te-ai întors că muream dracu’ toţi.

  3. nicio problema. avem ce plange la concerte! nu vrei sa stii cati au vrut sa ma ucida pe dealurile tulcei… ca e numa serpentine acolo.

  4. DOR costa 25 de lei. e măcar la fel de buna ca moarta republik?

    merită banii ăia?

    serios va intreb moşilor…ăăă…babelor.

  5. N-am fost nicaieri, piticule. Am stat in Bucuresti, sa particip la viata culturala.

    Creatrix: Habar n-am. Am scris ca am fost la lansare, nu ca am si cumparat-o. Astept s-o primesc cadou de la cineva, sau s-o fur de la vreun chiosc.

  6. Unii spun ca autorul proiectului cu frunzulita s-a uitat asa de mult la pozele in care doamna ministru se afla in costum de baie si care sunt prezentate pe http://www.partyboom.net incat i-a venit inspiratia sa faca un concept exact asa ca pe vremurile lui Adam cand a intrat in gradina Evei. Avand in vedere ca noi intre timp am evoluat ne gandim sa iesim pe strada dar nu in costumul lui Adam si Eva ci folosind frunzulita in jurul…Pentru acest lucru avem nevoie si de serviciu de consultanta a lui Mircea Badea, singurul care detine know how despre felul in care se pot acoperi anumite partile anatomice in timpul unei manifestatii pasnice.

  7. Ilhasmaravilhas, nu-mi dau seama dacă numele cu trimitere la locuri şi timpuri paradisiace e circumstanţa fericită care a făcut posibilă interpretarea asta, dar cred că tocmai ai oferit singura explicaţie coerentă a brand-ului de ţară. Oau.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

