Sport. !!!. !!!!!.

Babelor,

Aseară mă uitam la ceas şi era evident trecut de miezul nopţii, când Veta a intrat în cameră şi a zis „Soro, hai să facem ceva”. Cum ideea mi se părea bună, ne-am urcat în Nitro-ul ei, am mai luat trei babe de pe drumuri, adică pe Petronia, A. şi M., şi ne-am dus în Kiseleff, unde avea loc Noaptea Bucureştenilor Cu Adevărat Cool. Adică? Adică destoinicul primar Oprescu s-a gândit aşa: „Decât să asfaltez o stradă sau să împuşc un câine vagabond, mai bine hai să fac ceva mişto. Bă! Ioane! Fă ceva mişto!”. Şi Ioan, sau cum l-o chema pe ăla care a organizat treaba, s-a gândit că ce ar putea fi mai mişto decât să opreşti circulaţia pe Kiseleff şi să pui în mijlocul şoselei panouri de baschet, mese de ping-pong, mese de fotbal de masă, fileuri de tenis de picior şi de badminton, cu echipamentul trebuincios lângă ele? Zis şi făcut (unde mai pui că se închiriau şi biciclete gratis). Aşa că pe la doişpe jumate noaptea, în Kiseleff mişunau câteva sute de sportivi amatori, printre care şi noi. Am jucat nişte badminton, unde am rupt-o în bucăţele mici de tot pe Veta, după care Petronia mi-a ţinut piept cu dârzenie, pentru că nu mai îmi ieşea reverul (blestemele Vetei fiind ca întotdeauna geniale). După vreo oră, un cuplu de cetăţeni a venit şi s-a milogit de noi să-i lăsăm şi pe ei să joace, aşa că am făcut loc şi ne-am dus la fotbal de masă. Am jucat eu contra tuturor, şi am câştigat cu un scor prea lung ca să îl scriu aici. Cum celelalte babe s-au plictisit să piardă, Veta a făcut un baschet de una singură şi ne-am cărat acasă. Să fi tot fost vreo două jumate când am ajuns, deci am avut aproape două ore de sport într-o atmosferă mişto şi veselă şi prietenoasă (fac bineînţeles excepţie de privirile pline de scârbă pe care mi le aruncam cu Veta). Şi ne-am zis aşa: n-om fi noi hipstere, da’ suntem mult mai mişto, şi am făcut ceva de mii de ori mai cool decât să stăm ca proastele în Green şi să ne uităm la nişte sticle de bere, în timp ce pe fundal se scurge un jazz astmatic.
Pentru că, babelor, nu era nici un picior de hipster în tot Kiselefful. Nici unul. Dar în schimb distracţie cât pofteşti. Şi transpiraţie.

Vă pup,

Rhetta

PS: Evenimentul se repetă în weekendul următor. Veniţi?

19 comentarii

  1. Rhetta si nu ai daramat chiuveta? Eu zic sa iti iei un catzel si sa te plimbi cu el cand Veta joaca baschet de una singura

  2. Heh. Dovada că am făcut ceva cu adevărat bun este vremea de azi, pe care o consider premiul meu personal pentru că te-aş fi bătut la badminton dacă ţineam scorul, Rhetta. Ce-i drept am noroc, pentru că dacă vremea-premiu se dădea în funcţie de performanţele la fotbal de masă acum eram cu toţii îngropaţi în asfalt, cu tot cu blocuri şi maşini.

  3. adica de ce sa fiu eu ingropat cu bloc si masina pentru ca nu stie petronia sa joace fotbal pe masa?

  4. Doamne ! Joc badminton ca un fluturas ! Vin si eu, peste doua saptamani , sa vad minunea . Daca ma imbrac in cocalar, unde pot lasa ochelarii si lantul ?

  5. Ce fata am ! Imi prezint zcuze .

  6. Nu pe masă, Pitice. Asta ar fi probabil mai uşor. Şi probabil ca să nu mori tu nevinovat vremea-premiu s-a aplicat la badminton şi doar la cele 20 de minute în care am jucat io.

    Viorel Mariean, sper că glumeşti. E oribil de masochist să joci badminton ca un fluturaş, înseamnă că toată lumea te fugăreşte şi te pocneşte cu racheta! Scuze e nevoie să prezinţi doar în cazul în care decizi să te înfiinţezi cu deghizarea de care ai pomenit, dar nu trebuie să laşi lanţul nicăieri. Ca să avem cu ce te lega de un copac.

  7. Vreau şi eu! We viitor trimit buzduganul, peste 2 we ajunge calul şi peste trei ajung şi eu. Acum sunt la recuperare după o zi de badminton în Herăstrău. Singura mea speranţă este că s-au găsit toate bucăţile din mine prin iarbă şi că oamenii de bine vor reuşi să mă asambleze într-o formă cât de cât mişcătoare.

  8. Aaa . . sa nu-l iau cu tot cu catea ! M-am luminat .

  9. Nipedaros, cu toată simpatia nu pot decât să mă mir şi în legătură cu tine că badminton-ul e considerat sport şi că mai poate da şi febră musculară. Trebuie să vedem faţă în faţă odată cum stau lucrurile cu chestia asta care pentru mine rămâne un mister.

    Am senzaţia că se impune un P.S.: pentru toată lumea şi pentru toate eventualităţile viitoare: o aspirină luată înainte de efort fizic sau, dacă aţi uitat, imediat după face minuni contra febrei musculare.

  10. Mariean Viorel, probabil ar fi mai indicat să laşi câinele acasă dacă o să fiu şi io prin preajmă. Şi apoi doar nu vrei să împarţi lanţul cu animalul.

  11. Rhetta, am elucidat misterul absenţei faunei hipsteriene: era noapte bre, nu-i vedea nimeni cât de cool sunt ei că sunt acolo. Şi atunci ce rost mai are?

  12. Petronia, până nu demult gândeam la fel, dar după ziua de ieri, după câteva şpagate incredibile (pentru un lăutar venerabil ca mine), după nenumărate flic-flac-uri demne de invidie, după grămezi de salturi, mai ceva ca la săritura cu prăjina pentru a salva fluturaşii ce se încăpăţânau să cadă în colţul cel mai îndepărtat al terenului … nu pot decât să spun că mândria mea de a nu lua aspirine după efort, este acum la fel de terciuită ca şi muşchii mei.

  13. E cod ultra violet de ultra-violete.. nu ma expun 😀 Si sa nu spuneti ca mergeti noaptea ca tot e ultra violete! se stie..

  14. Nipedaros maică, acum te înţeleg. E greu, e tare greu când joci cu un miriapod. Sau cu cineva care nu are deloc control asupra fluturaşului sau mingii.

    Rower, numai noaptea. Ultra-lunarele nu dăunează sănătăţii, şi nici ultra-becurile de iluminat stradal ascunse de plante căţărătoare.

  15. ete’ c-am sa vin si eu saptamana viitoare la o partida de „aruncat cu privirea”.

  16. Alt sport naţional, Anaid? Propun votarea ca sport olimpic. Da da da. Urmat de aruncat mâţa în ograda vecinului, chestie la care zic că avem toate şansele să ieşim campioni pe linie: europeni – mondiali – olimpici.

  17. mai am eu unu l”sa omoram capra vecinului”, si cum tu cu babele sunteti experte in manuirea armelor de foc, eu ma inscriu cu lancea. nu vreau sa fiu acuzata de concurenta neloiala.

  18. Anaid, vrei să ne aduci Protecţia Animalelor pe cap? Ăsta poate să fie cel mult sport naţional, dacă-l lăsăm să treacă graniţa imediat ne trezim arestate de instituţii care pe aiurea nu există numai teoretic, ca la noi. Nţ…

  19. Iete o piesa care poate va place…
    http://nic.greenchannel.ro/?p=920


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

