Dilema nasoala de tot. de fapt misto

Babelor, babelor, am nevoie de ajutor destul de repede.

Treaba e asa: m-am indragostit, m-am facut varza. Am iesit cu ea (sor-mea stie) o data, moment in care am vrut s-o cer. Poate prea repede, va-ntreb? Sor-mea zice ca da. Ca sa mai stau. Sa mai iesim macar de cateva ori. Voi ce ziceti? E foarte nasol, treaba asta imi da o nervozitate mai mare ca de obicei.

Nu ma puneti sa va dau alte detalii. E o fata haioasa care imi da fluturi in stomac de cate ori o vad. Si cred ca e suficient.

Ziceti careva ceva, ca ma sui pe pereti 🙂

17 comentarii

  1. Tocmai fluturii astia sunt partea misto. Relatia ucide fluturii cu sadism. Vezi ce vrei mai mult dintre astea doua.

  2. Pai io vreau tot, tocma asta e problema. Par sa fiu gresit construita 🙂

    Mama, am ajuns exact ca Train Man, Densha Otoko, cer sfaturi de la useri 🙂

    http://en.wikipedia.org/wiki/Densha_Otoko

    Dar e genial 🙂

  3. Da-ne poza cu ea, va fi mai usor de gasit o solutie :))

  4. Io zic: tot inainte si asa mai departe!!

  5. tocmai i-ai facut invidiosi pe toti fanii blogului. sau macar pe cei care stiu senzatia. so…head on!

  6. Multumesc mult, Decu!!! Exact vorbele de care aveam nevoie ca sa se lumineze ziua 🙂

    V-am zis ca sunt Train Man, Densha Otoko! 🙂

    Un detaliu – suntem colegi de firma… 😦 si asta face lucrurile complicate. Crezi ca ar fi gresit sa-i scriu un mail cu ce simt?

    Cine a vazut Densha ma intelege 🙂

  7. mail anonim Veto?SA NU INDRAZNESTI, MAI BINE VA DUCETI LA UN MECI CU DINAMO,SA AIBA PE UMARUL CUI PLANGE.

  8. Tanti Veta, ai trait pana la varsta asta ca sa dai in mintea copiilor acu?! (nu cu dragostea, ca acolo e de bine, ci cu mailu’). Nimic scris!!! Mai ales in starea asta. ci vorbe spuse in contact direct, care oricum nu conteaza, ca indragosteala are aburi tari si te ameteste oricum, fie ca-i reciti chiar si continutul caloric de pe sticla de cola.

  9. Veta, lucrurile dilematice care sunt nasoale şi mişto în acelaşi timp şi te fac să urci pe pereţi trebuie rezolvate rapid: apucă-te de alpinism.
    În altă ordine de idei, e ceva bun aşa că e simplu. Remarc că în mod ciudat nimeni nu ţi-a recomandat să mai ieşiţi o a doua oară. Ai putea să faci ceva nebunesc de felul ăsta.
    Dacă nu, şi alpinismul să ştii că e foarte mişto şi dă fluturi în stomac.
    Încă un sfat: inspiră, expiră, inspiră, expiră, inspiră, expiră. 🙂

  10. @ decu – deci nu mail scris? 😦 nu mai sunt in stare de nimic altceva, speram sa ma descarc in felul asta…

    @ petronia – ba da, iesitul a doua oara mi s-a recomandat, dar se poate intampla in 2011 sau cine stie, si n-am rabdarea asta… 😦

  11. 2011 e la anu’. Suntem în august. Asta nu e bine. Fură-i biletul pentru Tibet şi ascunde-l undeva.
    Şi fă invitaţia pentru a doua ieşire azi. Voila. Telefonic, nu pe mail. Cum era sloganul ăla, parcă de la Nike? „Just do it.” Cum adică cine ştie când se poate întâmpla? Tu şi ea. Prin urmare, află.

  12. nici sa stai 8 luni si sa nu se intimple nimic….iesi, arunca-te cu capul inainte si vezi tu ce se intimpla dupa aceea…viata e scurta! e bine ca ai fluturi in stomac…e foarte bine…as vrea si io citiva, dar s-au cam terminat…plec sa caut altii

  13. 🙂
    cere-o!

  14. Asta am si facut, dar nu chiar cu cuvintele astea. Ramane de vazut ce primesc – o sticla in cap sau… nu stiu, un DA. Varianta asta n-ar fi rea deloc 🙂

  15. Ai spulberat nodul gordian cu C4, nu că l-ai tăiat. Da. Efectul-surpriză e un pariu bun.

    Rămâne de văzut cum va reacţiona Rhetta după ce i-ai făcut tu lui Kornel Salata. Io zic să blindezi fata. O aşteaptă zile grele. Punem mână de la mână şi-i cumpărăm o cameră de panică.

  16. Ca veni vorba… unde-i Rhetta??

  17. Ă. Hopa. Explicaţia ar putea să fie Veta gândind în perspectivă. Sper că măcar a lăsat geamul debaralei deschis.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

