La mare, la jale

Oamenilor,

M-am îngrozit. Ştiam eu că am dreptate să nu merg la mare. Ştirile din ultimele zile nu fac decât să-mi dea dreptate. La ştirile PROTV de azi am aflat, şi verbal şi cu ilustraţie grafică demonstrativă, că proiectilul rusesc găsit de un domn pe fundul mării ucigaşe ar fi făcut ravagii pe 30 de km dacă ar fi explodat. 30 de km, dom’le. Scris cu roşu, arătat cu săgeţi în stânga şi în dreapta, pentru că explozia ar fi avut bunul simţ să nu se propage şi spre plajă, ci numai paralel cu ea. Păi bombele atomice au cam 10 km rază de acţiune. Voi vă daţi seama ce înoată în marea aia?

Dacă dădea un peşte dragon peste hiper-bomba asta ieşea o explozie cu flăcări la pătrat. Crăpa Soarele de ciudă că am murit înainte să ne termine el.

Cred că salvamarul care a cărat-o frumuşel, cu dragoste, în braţe până la turnul ăla de lemn a procedat foarte normal. Am cunoscut oameni care cărau bombe în braţe tot timpul. De fapt bombele sunt cele mai docile animale de companie. Dacă se revoltă, o fac o singură dată.

Asta mă aduce la altceva: sper că toţi cei care vă duceţi să verificaţi dacă verdeaţa frunzei Udrea nu se moleşeşte în moartea de pe litoral sunteţi înotători olimpici, nu aveţi nici o problemă de sănătate şi aveţi pregătire de agent secret. Altfel e cam greu să supravieţuiţi în locul unde salvamarii calcă turişti pe cap cu skijet-ul şi plimbă în braţe altfel de bombe decât cele din tabloide.

PS: Că tot am menţionat demonstraţia grafică a razei de acţiune de 30 de km. Foarte rar am (din greşeală) contact cu ştirile, da’ chiar şi aşa observ că sunt la modă chestiile astea. Apar peste tot. Pentru reconstituiri de accidente, pentru cum era întinsă Mădălina Manole în faţa băii sau pentru cum a dărâmat un râu o casă de pe mal. De cele mai multe ori, sunt complet inutile. Nu aduc nimic ştirii, umplu timp şi fac nişte oameni să simtă că au ouat un ou de aur. Pe când o să fie şi 3D?

25 comentarii

  1. 😆

  2. Hai, fata, cum 30 km?! :))

  3. Aşa i-am zis şi io fetei care transmitea ştirea în rochie de plajă, cu picioarele în apa proaspăt dezinfectată de bombe. Jur. Aş fi crezut că gestul meu prezidenţial (acum aflu că aşa a fost, atunci a părut doar imbecil) de a-mi zgâria timpanul cu un băţ din ăla care nu e de băgat în urechi dar toată lumea îl foloseşte aşa are consecinţe întârziate, dacă nu scria cu roşu şi în reprezentarea aia grafică pe ecran.

  4. deciiiiiii, cica in marea neagra exista mult hidrogen sulfurat. pe fundul marii si din cauza asta e cam moarta. dar rusii au mers si au vazut ce e cu gazul ala si cica e posibil sa sara in aer. adica ca sa explodeze marea neagra!!!!!

  5. Nu Piticule, n-ai înteles nimic. Marea Neagra se varsa într-un fluviu care curge pe sub fundul ei. Asa ca înainte sa explodeze, e pericolul sa se scurga toata, asa cam cum e când scoti dopul de la chiuveta. Si plaja noastra o sa se-ntâlneasca cu aia a turcilor. Si asa mai departe, as the fellow says…

  6. Şi au uitat bomba şi un bileţel pe care scria „30 KM” pe fundul apei, împreună cu nişte săgeţi roşii care marcau direcţia pungii de gaz? Ce imprundenţi, să umble cu săgeţile pe lângă baloanele cu gaz.

    O fi, Pitice. Că are hidrogen sulfurat de la o adâncime în jos se învăţa la geografie, dacă nu mă înşel printr-a şasea. Trăiesc numai organisme anaerobe care mănâncă sulf pe pâine. Mai frumos e că dacă nu ne ducem cu lumânarea acolo din chestia aia poate am putea face cumva căldură. Pentru iarna, cât o s-o mai avem şi pe aia.

    Da’ dacă suntem la capitolul catastrofe care ne lasă fără mare io zic că la fel de posibil e să se surpe şi să cadă în râul de sub ea. Vup!

  7. nici vorba, faci o confuzie. fluviul ala a fost construit de ceausescu in anii 70. este sub mare pentru ca pe acolo se pregatea sa fuga daca venea revolutia. in ziua de azi pe acolo se aduc tigarile din moldova.

  8. Alexandre, gând la gând la catastrofă. 😀

    Eh atunci să vezi miracol cu despărţirea apelor şi cum o să ne promenăm cu toţii pe fundul mării, chiar şi io care nu ştiu să înot. De fapt şi dacă ar fi apă în ea cam tot pe-acolo m-aş promena, numai un pic mai moartă.

  9. Care ţigări din Moldova, Pitice, alea pe care tot la ştiri am văzut că le fabricau unii prin Argeş parcă? Nu mai ştiu exact pe unde, dar îmi amintesc că a fost singura ştire care mi-a plăcut: fals în contrabandă. Ăia aduceau tutunul din Moldova, fabricau ţigările undeva pe la noi şi le vindeau pe piaţa neagră ca marfă de contrabandă adusă de la vecinii de peste Prut.
    Şi mai precis cum au acces la râul submarin nenorociţii de contrabandişti dacă nu au acces la mare? Te pomeneşti că au construit metrou secret în Chişinău. Magistrala Moscova – Bucureşti, cu peron pe partea stângă?

  10. sigur ca da. de aia ii si zice albastra. magistrala albastra. simplu.

  11. Sigur nu-i roşie? Nu ştiu, io-s daltonistă selectiv.

  12. Pe fluviul ala au ajuns toate submarinele din Marea Neagra în lacul Snagov, le-a aspirat asa într-o seara. E si unul nuclear cu ucraineni înauntru, îi vezi câteodata periscopul.

    Petronia, o sa fie fain. O sa topaim noaptea pe fundul marii deghizati în Neil Armstrong.

  13. asta imi aduce aminte ca acum 10 ani am fost in tabara la pripiat. atunci mi-au crescut toate mainile si am devenit asa puternic.

    scuze, iar am rupt laptopul. am luat altul. deci e frumos la pripiat. dar ce ziceti de dragonu de mare? eu l-am adus pe primul in marea neagra. eram in armata si am participat la experimentul asta. vroiam sa otravim submarinele rusesti din crimeea. ce vremuri frumoase…

  14. Dragonul de mare e un guvid hranit cu cesiu, eu pescuiam printre stabilopozi o gramada, dadeau mai mult curent ca un dinam de Pegas. Si când se suparau faceau electroliza în apa la Cap Aurora chiar lânga mal.

  15. gresesti. am mers azi dimineata si am verificat. vorbesti de cainele de mare. care e ca guvidu dar nu il mamanca nimeni. dragonu de mare e mai patratzos asa..

  16. Câinele de mare e guvid hranit cu iod 131 si cu putin thoriu.

  17. cica un polonez a vazut pisica de mare in marea neagra. era intzepat peste tot.

    iar gresesti, submarinu atomic delfinu are scurgeri de cesiu 364, nu 211. atentie la calcule grasule..

  18. Pe ce te bazezi când afirmi ca scurgerile proveneau de la submarin ? Plus ca de la delfinu se scurgea 137.

  19. am refacut calculele si submarinu delfinu nu exista. scuze. greseala mea.

  20. Ba exista, mi-a stricat vreo trei pelicule Azomures. Aveam un SMENA – 8 si fara ca sa deschis capacul am submarinul pe 108 poze. S-a fotografiat singur, din toate pozitiile.

  21. ce ciudat. ieri mi-a curs pe tzeava de la cada fix submarinu asta. e inca in baie si naste submarine mici. ii dau cu k2000 dar nu moare.
    insa e simpatic. canta la dus.

  22. daca-l pui în sufragerie face o lumina albastruie noaptea si-ti omoara toti tântarii, mai ca Raid.

  23. dar daca il fumez?

  24. pune filtru din pâsla

  25. ce rost are? oricum sunt imbracat cu completu chimic. am luat si doo pastile de iod cu vodca. hehe! nu ma omoara pe mine submarinele…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

