Betisoare, urechi, vata – noi piste

Babelor,

Regretabilul accident domestic care a ranit de curând o ureche prezidentiala continua sa lase perplexa o parte a lumii. Pai da, care capat fara vata din moment ce betisoarele (sau batoanele, bastonasele, betigasele, spune-ti-le cum vreti) au vata la ambele capete ?

Va zic eu. Nu toate au vata la ambele capete. Ia-n priviti aicea-n poze, buei. Daca ma-ntrebati la ce foloseste varianta de bat de 15 cm cu ambalaj individual, va spun.

Asa. Acum vedeti ca se poate ?

Alte doua posibilitati:

 

 

 

 

 

 

 

 

În poza de sus, pentru doua urechi. În poza din dreapta , batul mai are avantajul ca intra pe-o ureche si iese pe ailalta.

Aud ?

20 comentarii

  1. Cred ca este ca in cazul unei partide de sex. Daca te afli la capatul nepotrivit al sulii te poti alege cu rani. Deh, depinde acum si de cit de incinsa este lumea.

  2. Cu putina vaselina si multa rabdare (sau invers), pâna si elefantul se poate întelege cu musca.

  3. mare durere , !! ! sa nu stii care-i capatul bun !
    spre deosebire de Q-tip ul vostru, al nostru are tampon la capatul opus :):)
    salutam batrana Doamna !!!cu suita de babe cu tot !!!
    xxx,j

  4. ok, m-am razgandit. facem fabrica de betisoare de ureche.
    deja vad, petronia pune muzica naspa, pe lume o doare in ureche iar noi numaram banii.

    doamne cat de simplu era…

    in poza a doua lipsesc micii de pe gratar. cauta una mai buna.

  5. dupa ce mananci vata, sare si batul 🙂

  6. Adică preşedintele avea otită şi a vrut să-şi facă exudat? Să creştem naţia „do it yourself”? Excelent.

  7. Abia astept un episod nou pe Discovery din seria „How stuff works” dar cu elementele enuntate de voi.

  8. Pai e deja. Uita-te la Bear Grylls, noi l-am antrenat.

  9. furtunaaaa!!!!!!!

  10. DA! 😀

  11. Mă întreb dacă nu putem face provizii de furtună (că se pare că am avea de unde) şi pentru săptămâna care începe mâine, din ce previziuni meteo văd ar fi util să putem scoate câte o pungă de apă şi vânt din când în când.

  12. si beri? nu?

  13. Se poate. Eu tot fac stocuri de apa, vânt, racori si alte cele. Sa va trimit ?

  14. trimite si 5-6 arici. merg la gratar…

  15. Arici la gratar ? J A M A I S ! Cârtite daca vrei, sunt ca ceafa de porc.

  16. Alexandre, înţelegem limite destul de înalte ale sadismului pe aici. Doar ştii. Arme de toate felurile şi utilizările, tortură, maşini transformate în tancuri, voodoo şi chiar scrum în bere.
    Dar omule, să ne faci ciudă cu răcorile tale când noi suntem în asfalt până la gât… E prea.
    Un singur cuvânt am pentru tine: frigănele.

  17. Petronia, de ce vrei sa ma omori cu zile ?
    Pacatele mele…
    Nu mai am decât un fund de pahar de babeasca gri, o coaja de cascaval si o pielita de salam Victoria… si tu ma asomezi cu friganele… oh, agony !!!
    Veniti încoa la douajdoua – douascinci de grade, ce sa va spun ?

  18. Hehe. Am veni, dar vezi tu, s-au topit aripile avioanelor şi dacă era numai atât era remediabil dar au luat foc şi kerosenurile prin rezervoare şi de asta mâine iar o să fie cumplit de cald deşi noaptea asta minte cu vânt, răcoare şi ploaie.
    Ceea ce nu înţeleg io este de ce agonizezi în loc să faci. Pâine, ouă, lapte, zahăr vanilat, ulei şi o tigaie. Jur că dacă era mai complicat de-atât n-aş fi reuşit în vecii vecilor. Şi zahăr pudră, tuşeu final de maestru. Şi poţi să bei şi Băbeasca gri la ele, am senzaţia că s-ar completa frumos. 😀

  19. Just. Am sa fac. Ingrediente se gasesc, ustensile de asemenea, chef este. Doar ca am fost dejurstva o saptamâna însailata, am trait din agoniseli si am dormit iepureste, pe prispa sau sub cires.
    Am sa sarbatoresc dupa-amiaza de mâine cu inconturnabilele friganele. Am ceva si mai subtire pentru ele: un alb neaos, fii atenta: asamblaj de aligoté, feteasca regala, sauvignon blanc si zghihara. Aur curat.

  20. Si sa gasim vitejeste un alt mijloc de transport – drosca, litiera, o ricsa ceva. Ne descurcam.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

