Fluturi in stomac, episodul 2

Zilele trecute va povesteam despre traznetul care m-a lovit si fata care l-a trimis inspre mine. V-am cerut ajutorul mai ceva ca Densha Otoko si mi l-ati dat, si ati fost extraordinari.

Ca sa va tin la curent, va zic ca intre timp situatia a evoluat. Spre bine? Nu mi-e clar, dar as zice ca da. I-am explicat destul de direct ce simt, ce se intampla, si mi s-a promis ca „vom vorbi”.

Stiu, e un pic ca la clasa a doua, dar pe de alta parte fata e atat de faina ca nu stiu cum sa ma simt altfel. Adica ma pierd in prezenta ei, imi scapa ceasca pe jos, imi clantane dintii.

Brr… abia astept sa va spun deznodamantul 🙂 Intre timp, sigur ca orice sfaturi de la voi sunt binevenite… ba chiar va rog sa mi le dati!!!

14 comentarii

  1. Rezistenţi fluturi, dacă flutură şi prin iadul ăsta.
    Sfaturi? Păi când veţi vorbi (promisiune care în mod normal înseamnă ori că ai speriat-o şi are nevoie de timp de gândire ori că urmează să-ţi dea o veste, dar normalitatea e o chestie relativă) fereşte-te de ceşti şi vorbeşte printre dinţi. De fapt nu vorbi deloc, că acum ar cam fi rândul ei. Stai acolo ca un stâlp totemic. Asta ar trebui să o încurajeze să nu fie rea, pentru că transmite că eşti terorizată.
    Până veţi vorbi, nu-ţi roade unghiile şi nu lovi nimic.

    Ă, Veta, tu ai verificat…busola fetei înainte să faci un pas hotărât?

  2. Multumesc, Petronia.

    In ce sens busola?

  3. În sens de orientare, dar nu turistică.

    Şi încă ceva: am văzut că ziseşi de fulgere aruncate spre tine. 1. cumpără-ţi paratrăsnet. 2. ştim din legende că Zeus are multe înfăţişări. A păcălit şi alte babe la viaţa lui, deghizându-se chiar în chestii mai grele decât o fată faină. Atenţie.

    În încheiere, observ că ai surprins şi valorifici excelent esenţa de săritor cu sfatu’ a tuturor oamenilor, deci ca să dau dreptate regulii îţi mai dau unul, probabil cel mai bun sfat în materie de dragoste: nu urma niciodată sfaturile în domeniul ăsta.

  4. oare fluturii nu trebuie sa lancezeasca pe florile din carpathian garden?
    ce cauta in stomacul tau? ai flori in stomac si nu stim noi?
    avocatii nostri sunt in concediu acum. dar cand se intorc, o sa va caute….

  5. Deh, Pitice, de fapt flora e în intestinul gros dar fluturii nu încap decât până în stomac că-s mari. Sunt din ăia, fluturi-atlas.

    Ceea ce mă face să-mi dau seama c-o să-ţi provoace o frumuseţe de ulcer, Veta.

  6. eu nu sunt pitice, eu sunt echipa coreei de nord.

    si in stomac e flora din belsug. care bea acid gastric. stiu de cand boram in tinerete. scoteam numai buchete de garoafe si gerbera pe gura.

    ach, scuze. sunt PETA. peta, nepeta, tot aia.

  7. mi se pare foarte interesant ce zice PETA. atat de multa dreptate are si simt ca are un suflet bun, apropiat de natura.
    fluturii nu trebuie mancati!
    daca e sa mancam, de ce nu vedem ca avem porc, gaina, ou si chiar un peste care fac gainatzi si murdaresc pe langa casa omului?

  8. Fluturii fac omizi. Omizile mănâncă frunze. Fără frunze copacii mor. Fără copaci murim toţi. Ergo, Veta salvează lumea îngurgitând fluturi.

  9. Pai nu ai ce sa faci decat sa te porti natural… sau sa-i pui ceva de baut pe ascuns si s-o vrajesti asa.

  10. Multumesc, Evergreen… uh, e… nu mi s-a mai intamplat demult asa ceva.

  11. S-a indragostit Veta? La varsta ei? Caldura cred ca e de vina… .
    Eh, pana la urma o sa-i treaca, acum e in faza aia cand nu mai asculta de nimeni, ne pierdem timpul dandu-i sfaturi, pentru ca ea oricum o sa faca ce-i trece prin craniu: prostii, ce sa-i treaca?

  12. adica inca nu ai cerut-o?!?!

  13. Ba da Elza, am cerut-o. Nu folosind cuvintele astea, dar am cerut-o. Tocmai asta e problema in momentul asta 🙂

  14. Veta, ia spune-ne cum ai cerut-o:
    ” – Blondo, te culci cu mine?”
    Trebuia s-o iei mai pe ocolite, sa-i arati busola, apometrul, s-o pui sa-ti citeasca calorimetrele…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

