Pe toți dracii.

Babelor,

Aseară veneam beată de la un bărbat. Ies din mașină, îmi prind capul în portieră, înjur, închid de data asta corect, rup o floare dintr-un răsad care ce pizda mă-sii căuta acolo, o miros, o strivesc între degete și dau să intru în bloc. Acolo, trei draci. Negri, cornoși, cozi lungi, ochi roșii. Că să stau puțin, zice unul. Că dacă n-am o țigară. Am, zic și dau să trec printre ei. Unul mă apucă de geantă, altul de pantof. Deci ce era să fac? Am scos macheta din portjartieră, stiletul din sutien și Uzi-ul din chiloți și poc și zbang și flup, și ăia erau morți. Trei draci. I-am aruncat în răsadul ăla cu flori, ca îngrășământ, am intrat în casă, am borât pe un Tonitza cu niște flori și m-am culcat. Azi dimineață am observat că în iureșul luptei mi-am pierdut două țigări. Păi să nu mă enervez?

Hai vă pup, da’ am fiere la gură, nu știu dacă de furie sau de la borâtură.

Rhetta

8 comentarii

  1. Rhetto stiam ca te poti descurca in orice situatie. Da-le dracu de tigari ca s-au scumpit. Vinde tonitza ala si hai in Ibitza

  2. Nț, nț, nț, nț.

  3. Deci azi esti cu dorsalul spre cer ca esti mahmura? Poate se indura sora ta si-ti ofera o fotografie cu o limonada rece sa-ti revii.

  4. Ce-o avea Rhetta de e asa suparata? Sa bata ea cu sadism niste bieti baieti de cartier care ascultau cuminti manele-n scara blocului de la telefoanele mobile – doar pentru ca i-au cerut o tigara? Poate ca au suparat-o iar la serviciu, poate ca au pus-o la munca… acum cand toata lumea este in concediu, au plecat toti din bloc la mare sau la munte cu exceptia pensionarului de la parter, fost activist si actualmente membru al Partidului Romania Mare.
    Tabloul nu poate sa-l vanda pentru ca ii trebuie acordul lu’ sora-sa. Evergreen, daca stai mai bine decat ea cu partea financiara: ia-o cu tine pe litoralul bulgaresc pana nu omoara nebuna asta pe cineva din mahala. Ca legea n-are ce-i face, nu are discernamant. Si-asa mai suntem doar 20 de milioane in tara asta iar natalitatea e in scadere. Mai bine sa moara un bulgar!

  5. :)) asa e a doua zi…

  6. Numa’ pe trei draci.
    Şi n-ai fi luat şi tu unul prizonier. Parcă n-ai şti cât de folositor e un drac la casa omului… Măcar ca brichetă.

  7. Un drac incins… nu-ti ajung caldurile astea? Sau il faci conserva pentru la iarna?

  8. rheta, ma faci sa rad :))))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

