Update de cacat

Babelor,

Ce s-a mai intamplat: am fost putin la 2 Mai, m-am vazut cu Dragonul si Dragoanca lui, am facut o baie, am citit o carte, n-am facut nimic, am aranjat o treaba, mi-am paradit laptopul definitiv, m-am intors, etc. Acum sunt dependenta de bunavointa unuia, altuia, ca sa scriu niste cuvinte aici. De maine sau poimaine se va schimba insa totul: voi face rost de un stick umts si voi scrie de acasa. Probabil.

In rest, nimic. Ziceam ca e un update de cacat, si se dovedeste ca am dreptate. Ha.

Va pup,

Rhetta

2 comentarii

  1. Rhetto, vezi ca aia de la Vodafone au scos, in sfirsit, pachete cu internet prepay si in Romania. Arunca un ochi, poate e o alternativa buna la umts’u ala, mai ales daca nu vine 😀

    Intre timp am revenit si noi la birlog, mutat comoara in Bizdesti.

  2. Rhetto, e incredibil ce-ai face numai ca să ai dreptate. Nu ai sufla un cuvânt despre cum se omoară un laptop sau ce carte ai citit, ce insolaţie ai făcut pe la mare sau cum ţi-a căzut toată pielea de la soare… Pfff… Să am rău de mare de la legănatul în hamac dacă nu eşti egoistă.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

