La bere cu Isus Cristos.

Babelor,

E 3:36, asta aşa, ca fapt divers, şi eu tocmai m-am întors din oraş, unde am băut nişte multe beri cu Isus Cristos. Ne-am întâlnit absolut întâmplător, eu dădeam cu maşina în marşarier, el trecea prin spatele ei. L-am strivit uşor de un perete, mi-am cerut scuze, l-am recunoscut, m-a recunoscut şi el pe mine.
– Aveţi un blog minunat, mi-a zis. Păcat că scrieţi atât de rar. Postarea aia cu taică-meu e delicioasă, era să mor de râs…
– Care?, am zis, că cred că sunt două.
– Aia în care merge cu Dumneavoastră cu maşina, a zis Isus.
Şi da, chiar era o postare bună. Mi-am zis că omul are un gust ales, mi-am mai zis că de fapt nu e chiar om, ci jumate om, jumate Dumnezeu, şi i-am propus să mergem undeva. A acceptat. Drept urmare, am stat de vorbă vreo patru ore, în general despre internet şi despre lipsa de site-uri europene pe net. Adică, a zis Isus şi i-am dat dreptate, are cineva adresă de mail la un provider european? Păi, nu prea. De ce? Păi, pentru că nu prea există. Apoi am discutat puţin despre religie, şi el a fost nevoit să recunoască că e puţin arhaică şi că în general nu prea mai funcţionează cum trebuie în lumea de azi. În cele din urmă, am analizat împreună slaba performanţă a Unirii Urziceni în meciul cu Hajduk Split (scor final 4-1 pentru croaţi), l-am bombănit pe ospătarul care a încercat să ne încarce nota cu un Pepsi pe care nici unul dintre noi nu îşi putea aminti să îl fi băut şi am plecat. Pe drumul către maşină, Isus mi-a povestit cum a fost pe cruce (cald), cum a fost în deşert (şi mai cald), şi cum e chestia cu învierea (greşit înţeleasă). După care l-am dus până acasă, am făcut schimb de numere de telefon, el mi-a dat şi adresa de mail cu rugămintea să nu o dau mai departe, şi cam atât.
Un singur lucru m-a frapat la el: a băut toată seara numai Peroni. De ce oare? Dacă întâmplător citeşte postarea asta, îl rog să-mi răspundă.

Vă pup,

Rhetta

4 comentarii

  1. Un lucru ştim despre el, şi anume că îi plac pildele. Deci o fi încercând să transmită vreun mesaj. Nah, nu ştiu. Nu mă pricep la bere şi nici la Iisus prea tare.
    Da’ tu tot om egoist, Rhetto. Să nu-l întrebi tu cum e şmecheria aia cu transformatul apei în vin… L-ai întristat etern pe Alexandru.

  2. O fi vreo inhibitie ramasa de la ultima moarte petrecuta sub ocupatie romana . Pe mine m-ar fi interesat chestia cu pestii ca am in sat niste pescari baftosi satui de conserve .

  3. Da’ chiar. Eu mor (literalmente, dacă se iveşte ocazia) dacă nu aflu cum se merge pe apă, că chestia cu înotatul nu prea îmi iese, şi voi vorbiţi despre bagatele cum ar fi faza cu învierea.
    Rhetto, pentru viitoarele întâlniri cu vreo treime din Sfânta Treime (ciudat cum „treime” e a treia parte din ceva, numai în cazul ăsta înseamnă ceva compus din trei părţi. În fine. Întreabă şi asta data viitoare) îţi facem listă de întrebări. Urmează Sf. Duh, dacă nu mă înşel. Cu ăsta o să te cam plictiseşti, că porumbeii nu beau bere. Faci şi tu un sacrificiu pentru omenire şi ronţăi grăunţe. Poate ajungeţi la un compromis: popcorn.
    Ce-i drept e mai greu de găsit întrebări pentru treimea asta. Dar ne gândim. Şi oricum, poate consimte, dacă tot e porumbel, să fie unul mesager şi să ducă nişte misive sus.

    Şi Mariean Viorel are mare dreptate: Peroni e bere italiană, nu? Italienii sunt urmaşii romanilor, aşa că s-ar putea să fie vreo traumă explicaţia. N-am gustat-o niciodată, ştie careva dacă are gust de oţet?

  4. Rhetta, uite explicaţia pe care o cauţi tu: e caz clinic de Sindrom Stockholm, pentru că berea e italiană. Nici nu mai contează ce gust are, că tot văd că nu se găseşte picior de muritor care s-o fi încercat.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

