Poşta redacţiei 17

Babelor,

Să vedeţi şi să nu credeţi: primesc ieri un mail. „De la cine o fi?”, m-am întrebat, dat fiind că nu mai avem decât vreo şapte cititoare, iar adresa (rcm2821@yahoo.com) era inconcludentă. L-am deschis, l-am parcurs, i-am dat copy-paste. Zice aşa:

„Dragă Rhetta,

Am auzit că citeşti nu doar în ceşti de cafea, dar şi în adrese de e-mail. Zi-mi despre mine. Mai întâi despre carieră, că asta mă interesează cel mai mult deocamdată, apoi despre caracter. Cu mulţumiri anticipate, o cititoare.”

Aşa că îi zic:

Dragă cititoare,

Nu pot să citesc cariera în adresa de mail. Faptul că eşti la yahoo arată că eşti cam brambura, adică că nu ai adresă de serviciu. Cam atât pe planul ăsta. Despre tine personal pot să zic însă mult mai multe, dată fiind interesanta combinaţie de cifre:

Simţi o mare nevoie să fii plăcută şi chiar admirată de cei din jurul tău. De asemeni, tinzi să fii foarte critică cu tine însăţi. Ai o grămadă de capacităţi pe care încă nu le-ai folosit în propriul tău avantaj. Deşi ai câteva slăbiciuni, în general ştii foarte bine să le compensezi. Pe dinafară poţi părea disciplinată sau controlată, îţi faci totuşi multe griji şi eşti foarte nesigură pe dinăuntru. uneori, ai dubii serioase dacă ai luat o decizie corectă sau ai făcut lucrul potrivit. Preferi schimbarea şi varietatea, şi devii destul de uşor nesatisfăcută dacă eşti constrânsă de restrângeri şi limitaţii. Te consideri o persoană care gândeşte independent, şi nu accepţi părerile altora dacă aceştia nu oferă şi dovezi cu care să le susţină. Adeseori nu ţi se pare înţelept să te arăţi altora aşa cum eşti de fapt. Uneori eşti extrovertită, prietenoasă şi sociabilă, dar alteori eşti introvertită, speriată şi rezervată. Unele dintre aspiraţiile tale tind să fie mai curând nerealiste. Unul din scopurile tale principale în viaţă este să găseşti siguranţă.

Mda, cam aşa. Şi ca să mă întorc la carieră: sfatul meu este să îţi deschizi o fabrică de clătite şi să mi le dai mie.

Te pup,

Rhetta

8 comentarii

  1. babo ai baut de dimineata Kopi Luwak ?

  2. Frumos sfat: faliment înainte de a intra pe piaţă. Bănuiesc că Rhetta vrea să ne trezim cu musafiri înarmaţi cu furci şi topoare. Eh. Cel puţin ăştia nu mai ard pe rug. Mulţumim Organizaţiei pentru Drepturile Omului.

  3. Anaid, în general cei care trimit Kopi Luwak vor să ştie mai multe despre sănătatea animalelor de companie. Deşi unul odată a pus-o pe Rhetta să-i analizeze toată ferma.

  4. Corect, mailomantia salveaza Romania.
    Am un prieten care avea o adresa gen iamthedaddywhenyoucometomytownsoiamthebestthereis@yahoo.com (nu exact asa, dar la modul asta). Sa-l indrept spre tine, poate afla lucruri noi despre el!

  5. E clar, cand ma simt pregatita o sa te rog sa-mi citesti in adresa de mail.

  6. Evergreen, cum o să ştii că eşti cu adevărat pregătită? Când ştii e deja prea târziu.

    Veutzu, nici măcar nu e nevoie de Rhetta pentru asta. Ce spune despre el amicul tău e suficient să arate că nu e deloc interesat să afle lucruri noi despre el, ci să le comunice altora pe cele pe care le ştie deja. Toate odată.

  7. @petroniamarcs: :)) :))

  8. Ce? Mă învesteşti omidă prin aceste emoticoane? 🙂 Mereu am vrut să ştiu cum or trăi vegetarienii, acum să văd ce frunze să-mi placă. De notat să mă feresc de leandrul de pe casa scării. Nu vreau să mor înainte să las ucenice care să facă averi pe seama numelui meu şi al prostiei umane.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

