Ups!

Asa e. Era tarziu cand am plecat la ghicitoare. Vantul batea viclean, sau poate vartos, amintindu-mi ca, in loc sa fiu langa femeia pe care o iubesc, traiesc in continuare cu o cretina care ma cearta zi de zi.

Trecand pe langa avizierul de la administratie, totusi, am observat ceva neobisnuit. Pe langa cifrele care se adunasera si reprezentau apa neplatita.

In mijloc, mare, infipta cu o pioneza, era o poza si un mesaj scris de mana. Cum dracu ajunsese acolo, n-am idee, ca numai domnu administrator are cheia de la panou. Ceva necurat se desena destul de clar in aer.

Sisters Marx. Came a long way to see you and look, I’m finally here. Truth is your flat smells worse than I imagined. Whatever. I’m here because I want to know what happened to my man. I’m looking for him for three long years now and word has it that  you know more than you say. You best have something for me when I get back, or… or else. The name of my love is Musiu Alexandru.

Musiu Alexandra

Moment in care, normal, am ramas blocata. Pentru ca nu inteleg ce ne ascunde musiu alexandru si de ce.

9 comentarii

  1. Musiu, nu te baga. O sa-ti dai tot salariul pe epilat!

  2. Ai sa afli, Veta, ai sa afli… Da-mi ragaz doar sa-mi trag oleaca sufletul. Pâna am sa viu eu cu amanuntele, pune cartus pe teava si dormi cu Lüger-ul su’perna.

  3. si nu va spusei eu ca-i ceva necurat la mijloc cu „intrusul” musiu?! ha! sa mai ziceti ca nu am nasul bun……..

  4. Nu a spus nimeni ca esti cârna, Anaid.

  5. Nu e necurat nimic la mijloc cu Alexandre. El însuşi e la mijloc şi o să iasă necurat, pentru că sângele şi maţele pătează.

    Alexandre, sper să există şapte lăzi cu sticle goale care să justifice… asta… Asta.

  6. Ups! Alexandre, gura punga e de la un vin nu tocmai bine imbuteliat sau de la atmosfera acra de la babe de pe scara?

    Si inca ceva, daca misc capul am senzatia ca’mi faci cu ochiul din poza aia. E cumva holograma d’aia chinezeasca? (asta ar explica si forma ochilor)

  7. Acea gura ignobila cu buzele tuguiate a pupic se cheama la frantuji „bouche en cul de poule”, substratul având oarecari conexiuni cu VivlaFrans.

  8. Bouche en cul de coq sportif?

  9. sau, cum ar spune un prieten bun, le’o coc sportiv


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

