Eu

Probabil va asteptati sa public cu numele meu. Probabil va asteptati sa vedeti un avatar cu fata mea. Probabil nu va asteptati sa fiu atat de rafinat in gandire.

Dar sunt. De asta am decis sa postez folosindu-ma de mainile si mintea fetei asteia care semneaza. Si de numele ei. Doar ideile imi apartin. Un trend nou, de ce sa nu-i spun blogger personality substitution.

Poate ca nu v-ati fi asteptat sa spun nici asta (autocritica), dar… fata asta scrie mai bine ca mine si inteleg si ca un blog nu poate fi doar un rahat neinteresant, uneori agramat. Trebuie sa fie mai mult de-atat.

In rest, bine v-am gasit. O sa ne distram, va promit.

11 comentarii

  1. Deci Veto,

    Adica tu azi esti un tunel, asa, o pasarela catre domnul ? Adica daca zic: „Veto !” cui ma adresez: tie sau domnului ? Si cine scrie ? Îi tii pixul, sau cum vine ? Daca zic ca da, într-adevar, scrii mai bine, asta înseamna ca-i spun domnului ca scrie mai bine ca el însusi ? Ca atunci când esti pe google si cauti „google” si google se cauta pe el si explodeaza ? Mi-e frica de scurt-circuite.

    Sau sa zic „Zoso by Veta” ? Nu stiu, ma fâstâcesc.

    În orice caz, que la fête continue, qu’on s’amuse, qu’on s’amuse… Sa nu-ncepem cu autocritica, nu e cazul, oricum terminam cu autopsie si asta e deja de-ajuns.

    Bun venit si sa ne distram.

  2. exact, cam asta e procesul. ne intalnim, el imi spune pe scurt ce idei are, iar eu trebuie sa le rafistolez. e foarte bine gandita toata chestia.

  3. Splendid. Emulatie, la propriu si la figurat. Veto, ce sa mai. Or sa ramâna toti bouche bée, sunt sigur. Brava.

  4. Adică un fel de preoteasă care trebuie să traducă şi să pună în formă coerentă bălmăjelile schizofrenice şi drogate de aere sulfuroase lansate de Pythia, care se uitase prea mult la soare şi insolată se credea în relaţii intime cu el şi inspirată divin? Numai variantă modernă, cu un Pythius de pus în cuvinte şi cu alt fel de aere?

  5. l’air de rien ?

  6. Ou l’air de soi-meme? Mais aussi l’air de soi-meme? 🙂

  7. Si l’air du temps, Petronia.

  8. ma inervatzi!
    sa zica shi piticu’!

  9. Cruela de vila, problema pentru tine şi bucuria pentru noi este că de acum înainte e practic imposibil să ştim cui se adresează reclamaţiile în lipsa precizării nominale. 😀 Deci alegem varianta care ne convine, logic.
    Deci ruşine celor care te enervează! Pentru că n-avem cum să fim noi.

    Iar Piticugras (bănuiesc că despre el e vorba) va zice ca de obicei că suntem moarte şi scriem din mormânt. Din morminte, adică, pentru că suntem îngropate separat că altfel iese cu bătaie post-mortem şi încurcăm socotelile arheologilor viitorului.

  10. Mai îngrijorator e ca de fapt nici nu stim de unde vine reclamatia, Petronia, poate vorbeste domnul Zoso prin Cruela care scrie prin Veta… Si pote si comentariul meu vine de la Maria Mirabela. Rien ne va plus !

  11. Am încurcat-o toţi. Dracu’ ştie cine doarme la mine-n pat la noapte, când eu cred că-s eu dar de fapt nu-s eu şi poate chiar să fie aglomeraţie sau conflict de interese. Şi aşa dormeam aiurea în ultima vreme. Hait!
    Şi naiba ştie cine o să-mi mănânce mâine micul-dejun, da’ dacă mi-l mănâncă Pythius după ce eu m-am chinuit să închid sandwich maker-ul peste feliile de pâine care păzesc cel puţin trei variante de brânză înghesuite acolo şi o măslină, fac crimă de alias.

    Uite aşa ajungem la bătrâneţe să ne întrebăm cine suntem de fapt.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

