Filmul de vineri: Robin Hood

Robin Hood era un băiat tânăr, da’ avea pantalonii scurţi. Trăia prin pădurile Snagovului şi era roşu la păr şi la mustaţă. Din cauza asta i se mai spunea şi Robin Hood cel Roşu.

Trebuie spus că Robin Hood cel Roşu lua de la săraci şi dădea la bogaţi, lucru ce se putea numai în pădurile României. Venea, de exemplu, un ţigan să culeagă ghindă. Haiducul i-o lua şi-o ducea la PSD. Sau la PDL, că-i tot aia şi aşa mai departe.

Până-ntr-o dimineaţă când în pădure apăru, la cules, ţiganca Iulia. Femeie frumoasă foc. Ea cânta şi culegea ghindă: „Robin Hood unde eşti, mie aia să-mi beleşti”. Robin Hood auzea şi-l treceau fiorii dragostei. Coborî din copac şi-i spuse Iuliei: Te iubesc, de acum înainte nu mai luăm de la săraci ca să dăm la bogaţi, ci invers, luăm de la săraci şi dăm la bogaţi. Iuliei îi convenea. Îşi dădu fustele jos şi-i arătă lui Robin Hood nişte ţigări dosite în chiloţi. Simţurile celebrului haiduc se aprinseră şi făcură astfel 80 de copii.

Povestea de dragoste dintre Iulia şi Robin Hood ar mai fi continuat şi astăzi dacă prin pădure n-ar fi trecut în chiar acel moment tatăl lui Robin Hood, Robin Hood cel Bătrân. Care spuse: Bă, las’ s-o fut şi io!!!

Aşa că între Robin Hood cel Bătrân şi Iulia se încinse o frumoasă poveste de dragoste şi aşa mai departe.

Tânărul haiduc, văzând cum stau lucrurile, se înscrise în PSD, sau în PDL căi tot aia, şi-i spuse lui Onţanu: Bă, Onţanule, nu mai sta primar la sectorul 2 al Capitalei, mergi la Primăria Generală la alegerile din 2012.

Şi Onţanu îl ascultă, şi începând din 2010 începu să ducă pensionarii gratis în Bulgaria, ca să le cumpere voturile.

Filmul are un ritm alert, mai rar pentru un film românesc. Este cu pădure multă, nu se înţelege nimic din ce vorbesc actorii, adică e aşa, ca în toate filmele româneşti.

Actorii sunt buni: Musiu Alexandru în rolul lui Robin Hood, Petronia în rolul lui Robin Hood cel Bătrân şi Veta Marx în rolul Iuliei. Restul, adică haiduci, parlamentari, pensionari din sectorul 2 sunt interpetatţi de Mitică Popescu. Regia la fel.

Film de cinci stele.

15 comentarii

  1. Vasile ce faceau cu ghinda?

  2. Vasile, pe Iulia aia care are o necesitate „ardenta” sa i se beleasca ceva nu o cheama de fapt Iuliean ?

  3. De ce sa ne oprim la 5?? De 7, 8, 9 stele de carul mare de stele.

  4. Cum ar veni adică din cauza mea ajunge Onţanu primar general?!

    VreauUltimulLoc, Carul Mare are numai şapte stele aşa că enumeraţia ta ascendentă e preferabilă.

  5. Cum ce faceau cu ghinda, Anaid? Si-o bagau in nas si asa mai departe.

  6. Nu, MuasiuAlexandre, n-o chema Iulieaiaua sau cum zisesi. Ci Iulia. Asa sa stii.

  7. Da, Petronia, din cauza ta!!!

  8. Păi nu vreau aşa. Eu, care nu am opinii politice, să fiu cauza nefastă? Tocmai eu? Sau tocmai de asta? În orice caz, anunţ public că mă simt victimă colaterală. Cam ca pensionarii din poveste.

  9. Vasile, deci trebuie ca acum s-o strig pe Petronia „taaa-tiiiii !” ?

  10. Alexandre, mă fac Darth Vader şi reuşesc ce n-a putut el, adică să-şi omoare fiul. Da?
    În plus, poate-mi eşti nepot. Nepoaaateee!

    Se potriveşte perfect. Vezi c-am enervat-o pe Veta, acum trebuie să te bage în maşina de spălat. Deh.

  11. Oricum, filiatia merita aprofundata. Unchiulet sau tatic, hm. Si tu chiar crezi c-o sa lipezesti dihotomia

  12. asta cu Dero ?

  13. Nu, dar merită încercat măcar ca să facem spume. Zic.
    Bunic. Nu unchi. Ceea ce se potriveşte iar cu filmul. Deci cred că i-am găsit trailerul. Nu mai arată şi cum te dau afară din casă ca vulpea pe iepure, noroc că ne-a povestit Rechinroll faza asta şi se ce întâmplă mai departe. Mda, e un trailer parţial.

  14. Pai Petronia, trailerul merita o relectura, fiindca eu nu sunt Heidi. Adica eu fiind asimilat baba, recte mos (anyway, vârsta a sasea minimum), tu acum ca bunic de baba ce vrei sa spui ? C-ai fost colega de banca cu Hyeronimus Bosch ? Imagineaza-ti daca mi-ai fi fost strabunic, însemna ca poate ai jucat tintar cu Demostene.

  15. Alexandre, când am zis eu mai demult că Augustus era băiat de treabă… Şi Arhimede era. Atât că un pic exhibiţionist, îi cam plăcea să fugă la nudul gol pe străzi. În rest, oameni simpatici, de gaşcă. Cum crezi că a ajuns Diogene să locuiască într-un butoi, doar nu crezi că recipientul fusese gol de la început? Pfff… Bun vin, după ce l-a terminat s-a pus pe umblat prin cetate cu lampa aprinsă în miezul zilei căutând „un om”.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

