GATA

Ba. Ba Zoso ba. Ba mancav-as pulile voastre. Ba ce-i ba idiotenia asta de blog pe care l-am cumparat ba, voi va bateti joc de mine? Cine-s ba idiotii astia care scriu de muzee, de carti postale, de filme, ba, pentru asta am dat io atatia bani??? Ba mancamia-ti pula v-am rugat frumos cu baba aia nebuna sa-i dati afara p-astia si eram sigur ca n-o sa se-ntample. Deci sa-mi bag pula, daca nu dispar astia in doua zile, va fut in gura de n-aveti aer si pe tine si pe Boby, ok?? Ia uite ba la ei agaricii dreacu futu-va mortii-n gura pentru ce mi-am luat io de la gura, bagamias pula sa-mi bag!!!

27 comentarii

  1. veto: ofsaid!
    cabral nu vorbeshte niciodata, DAR ncicodata asha , in scris!

  2. NU si cand e vorba de bani, cruela, nu si cand e vorba de bani. Parol d’onor :))

  3. GATA! e clar ca ziua c-ai innebunit de tot babo! te mananca si-ti arde de-o „greva” MARXista!

  4. deci a venit si ziua in care babele mor de ciuda ;))

  5. Anaid, ce grevă? Am mai fost ameninţate cu exctincţia ce-i drept, dar e prima oară când vedem în direct cum se dă ultimatumul altcuiva decât unuia dintre noi, chestie care ne amuză şi ne pune pe gânduri simultan. Dacă tot suntem pe gânduri, zic, măcar să le clocim.

  6. si daca ies pui?

  7. Daca ies pui, Anaid, te ocupi tu de mujdei. Da ? Aripioara sau picior ?

  8. piept musiu. :))

  9. Uuuu, Anaid, atunci e roste si de niste lapte zburat.

  10. musiu, am auzit d branza zburata, dar lapte zburat…………………..??????

  11. Alexandre, eu aş zice mai bine de lapte de pasăre. Boules de neige cum ar veni, parol.

  12. Nu fara misto si fara conotatii indecente, chiar n-ai auzit ?

  13. Da, Petronia, e si titulatura asta. Ar aduce oleaca si cu Îles flottantes….

  14. n-am intentionat nici o conotatie, si-ti jur ca n-am auzit de lapte zburat, dar pot sa-ti spun reteta la branza zburata.

  15. Zi, Anaid. Ospateaza-ne. Aduc un Côtes du Jura vielles vignes. Chardonnay. Merge ?

  16. Veto, cam subtire strategia. Ma faci, de curiozitate, sa ma reabonez la blogul lui Cabral sa vaz daca reactioneaza.

    Ah, si inca ceva. Cruela are dreptate. Abordarea a fost eronata in cazul lui Cabral. L’am vazut si’n alte ipostaze decit la el pe blog si confirm ca vocabularul umanului nu include expresiile folosite de tine.

    Hai, recunoaste! Daca’mi permiti un silogism…. toti oamenii gresesc uneori, babele sint oameni. Hence… si babele gresesc uneori (la fel cum si baietii pling citeodata, daca ar fi sa’l credem pe Dan Bitman)

  17. se amesteca cantitati egale de lapte dulce fiert, lapte dulce nefiert, si lapte prins(cum se zice prin aste lucuri, pentru necunoscatori se cheama iaurt :)) preferabil de folosit laptele de bivolita sau de capra, au o finete aparte. cam atat despre ingrediente. procesul tehnologic e putin mai complicat, dar mai bine vi-l exemplific decat sa-l descriu . branza asta merge de minune cu un vin (ca sa fiu pe placul lui musiu) de Burgundia, pentru petronia un lichior de anason.

  18. Adică io n-am voie vin?! De ce?

  19. @Anaid: De Burgundia, da. Dar alb, adica Chardonnay. De unde si sugestia de a-ncerca Chardonnay-ul ala de mai sus. O mângâiere, un parfum de mere verzi, o minune.

    @Mr. Bad Dragon: Dragoane, eu am priceput strategia Vetei. Unu: e un protest voalat, asa, un clin d’oeil la adresa cucoanei aleia care visa la un internet pavat numai cu cuvinte alese. Tipa aia care vroia sa rosim ca demuazelele pe dupa batistute brodate si sa vorbim frumos prin comentarii, adica cu pasarica, împreunare, cocosel, eventual coit al decedatilor materni, necum cu… deh. Bref. Deci Veta, vajnica protestatara, ridicatoare de baricade si purtatoare de stindard al anti-conformismului si al anti-corectitudinii politice catalizeaza masele si blogul SM urca, urca.
    Asaaa….
    Pe urma.
    O piatra, doua lovituri: îi pune în gura respectabilului domn din poza grele si apasatoare cuvinte si sintagme, ca si când i-ar strecura un plic cu cocaina în buzunar, ca doar Veta transcrie gândurile presupusilor apropitari de blog SM, nu ?), deci numitul raneste sensibilitatea fanilor si pierde din popularitate. Plus ca mai risca si penal, de la doamna cu legea internetului ingenuu. Deci Veta omoara concurenta si noul patron de trust de bloguri îmbratiseaza soarta acelui domn Vântu.
    Iar SM urca, urca.
    Dupa care bursa, brokeri, licitatie, plus-valoare, paradisuri fiscale si asa mai departe, like the man said.

    Da, Dragoane. Poate ca domnul acela nu vorbeste urât, dar nici nu înjura. Dar babele sunt oameni, dar si în vârsta. Ce vrei, metehnele vârstei a opta.

  20. Ai voie, Petronia. Ba chiar ai open invitation. pacat ca nu esti aici, deseara ma duc la Foire aux vins, prima dintr-o lunga serie.

  21. Alecule, tocmai! D’aia zisai ca’i transparenta strategia. Ma rog, e posibil sa fiu eu si mai sucit si d’aia sa mi se fi parut evidenta. Ah, ar fi fost cu adevarat subtila daca i’ar fi hacuit blogul si ar fi postat acolo maisusul text.

  22. Exact. Si tot fara cratime la „bagamias”. Ba chiar cu „bagameas”, e mai delicios cu e, stii ca am început sa fiu alergic la e-uri.

  23. Esti alergic in sensul in care alergi dupa ele? 🙂

    Eu sint alergic la inlocuirea sau eliminarea completa a vocalelor inchise, mai ales a i-ului. Ca in „baeat de baeat”, „bagameas” sau, mai rau, in „Marus” in loc de „Marius”

  24. Nu alerg dupa ele, Dragoane, e chestie de exorcism.

    De la teneşi mi se trage. Blessures narcissiques, cum ar veni.

  25. Dar si de la bașcheți si treneng.

  26. bașcheți da, dar în dialectul Miltariului era drelingi

  27. La Braila, oras francofil prin excelenta (vezi Panait Istrati), treling spuneau cei ai locului. Treneng era optiunea cosmopolitilor, recte marinari sau cu rude marinari, a celor care voiau sa se desprinda de vulg.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

