SURORILE MARX, ZOSO, CABRAL, BOBBY VOICU SI MITROPOLITUL DOBROGEI SUSTINE:

Pe foarte bune. Radio de calitate. Dimineata. Via RRC. Iata comunicatul, cat se poate de true. Go radio:

O stare continuă de dimineaţă la Radio România Cultural

De luni, 13 septembrie, Radio România Cultural  propune în grila de toamnă 2010-2011 materiale noi şi dinamice, emisiuni în formate atrăgătoare, care îmbină divertismentul cultural de calitate, muzica şi noutăţile la zi. Accentul cade, în această toamnă, pe emisiunile de dimineaţă, Espresso şi Dimineaţa Crossover, care vă vor aduce veşti bune, muzică, reportaje şi analize culturale de calitate, pentru o stare de normalitate ce se va prelungi în întreaga zi.

Espresso, difuzat de luni până vineri între orele 7.15-9.00, este un matinal cultural cu ingredientele esenţiale ale genului: informaţii de ultimă oră din domeniile artistice, interviuri şi reportaje legate de evenimentele la zi, dar şi informaţii de ordin general devenite repere la anumite intervale orare.

De la ora  9.05 la 10.00, starea de dimineaţă se va prelungi cu Dimineaţa Crossover, o emisiune de cultură urbană dedicată celor pentru care tinereţea este un cuvânt care nu-şi pierde niciodată conţinutul.

Realizatoarea Maria Balabaş crede că, dacă la începutul secolului trecut radioul a schimbat obiceiurile societăţilor care l-au asimilat, la începutul secolului nostru, radioul este în continuare acel mediu liber care, cu dezinvoltură, poate transforma starea de spirit a unui oraş, a unei ţări, a noastră a tuturor…

7 comentarii

  1. asta a ajuns ma blogul asta? ma pish pe el, nu mai vin p-aici…

  2. Azi e cumva ziua mondială a pişatului? Nu a urinei, a micţiunii cum ar veni. E un motiv recurent. Atunci să bem, zic. Ca să putem sărbători această zi cum se cuvine.

    Kaos, blogul ăsta mereu a spus când ceva i s-a părut fain. La fel cum mereu a avut un simţ al umorului aparte. Ciudat mi se pare când constante vechi încep să deranjeze brusc.

  3. Petronia, unii au nevoie de o cura de diureza. Nimic rau, doar ca o fac împotriva vântului. Dupa care îsi dau seama ca nu suporta ceea ce se cheama chaleur humide.

  4. s-au dus vremurile Veto cand erai o demoazele danteleta si ascultai stirile de dimineata la „europa libera”

  5. Pentru fotografia cu BCS-ul pe fundal, mii de multumiri!
    Mi-am propus s-o mai vizitez pana o muta in noua cladire; sala de arta in special, care sper sa mai existe…
    Mi-e tare draga zona respectiva…
    Si nu uitati: cultura este greu digerabila si chiar dauneaza grav sanatatii unora.
    Dar voi stiati deja acest lucru, nu trebuie sa vi-l spun eu! 🙂

  6. hop s clubu femeilor sa zica ca stie cladiri…. auzi green? stii repede ceva impotriva refluxului gastric? un prieten de al meu are si nu ma inteleg cu el.
    am avut si eu azi dimineatza dar am stors un cartof si mi-a luat ca cu mana.

    da stiu mah, dar era ultimu cartof. oaie nu mai are cartof sa stoarca…. imi vine sa rad draq…

  7. Veto, se pare ca ai devenit prea subtila pentru unii cititori (e drept, unii prezenti mai rar pe meleagurile babesti). Si eu care te acuzam ca folosesti strategii prea subtirele… Mea culpa!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

