UN NU HOTARAT SURORILOR MARX

In special Vetei Marx. Sunt noul mitropolit al comunei Mangalia si reprezint Congregatia Noii Europe si a Felului in Care Va Arata Lumea in Zece Ani. Mi se pare incredibil pana la ce s-a putut ajunge din dorinta de succes a acestei femei. Acestei femei barbat. Mi se pare reprobabil si multumesc traducatorului meu pentru ca poate sa transpuna gandurile mele intocmai.

Voi, cititorii acestui blog, nu vedeti ca vanitatea ei urca pana la cer? Daca voi nu o mai puteti opri, atunci cine? Asa cum o vad, tare mi-e teama ca nu se va opri pana nu-si va infige coltii murdari in absolut toata lumea. Numele onorabile pe care le-a asociat in tactica ei lipsita de discernamant, nu au nicio vina. Iar disparitia surorii ei ar trebui sa va dea de gandit. Deci faceti ceva, sau o voi face eu si membrii congregatiei mele. Faceti ceva, in numele lui Dumnezeu, ca ne e sila si rusine de turnura pe care au luat-o lucrurile. Iar asta se poate numi oricum numai blog nu, sper ca sunteti de acord cu mine.

12 comentarii

  1. Veto, putem spune Halal ?
    Sau e felul tau de a aniversa nain ilevan ?

  2. Deci va rog frumos, cat inca mai sunt eu, urmati sfatul domnului de mai sus. Altfel incep sa ma transform si blogul asta o sa ia foc 🙂

  3. vin si eu sa privesc! o sa arda feeric!

  4. Se cheama autodafeu, piticule.

  5. Pitice, aia e aprinderea pomului de Crăciun din piazza San Pietro şi se joacă în alt teren religios. Sau dacă vrei ceva memorabil poţi să mergi un pic în trecut la aprinderea ăluia de l-au construit acum câţiva ani în piaţa noastră a Unirii, când deşi am avut inteligenţa de a sta taman la marginea puhoiului de oameni tot n-am scăpat de dat primul ajutor.

    Din păcate, acesta este un strigăt de ajutor pe care l-am anticipat de acum câteva zile şi a cărui absenţă nu avea cum să mai dureze mult. Spre ghinionul nostru, vocile din capul Vetei se înmulţesc (Veta, sper că prin diviziune şi nu altfel, că numai de privelişti şi sunete din categoria asta n-ai nevoie în completare pe lângă aglomeraţia deja existentă). Spre ghinionul Rhettei în primul rând, care va trebui recuperată cine ştie de pe unde şi în ce stare. Da, Veta. Ştim că una din voci a fost, nu tu. Tu o iubeai pe Rhetta, în felul tău, aşa mai cu toporul.
    Lucrurile au evoluat pe un teren cum nu se poate mai cinic, pentru că nu exista un comportament de referinţă în cazul nici unuia dintre noi care să fie reperul pentru tragerea semnalului de alarmă. Undeva a existat un punct critic de rupere, după care lucrurile au degenerat cu scindări de personalităţi al căror rezultat l-aţi observat şi voi, cei care aţi protestat că nu aşa vorbeşte Cabral. Sigur că nu aşa vorbeşte. Era filtrat de Veta, mesajele se amestecau ca într-un sindrom Tourette prin care personalităţile se ceartă una cu alta. Ca un Janus multiplicat exponenţial şi încă în expansiune. Veta a încercat de atunci să ne transmită un mesaj, dar cum spuneam mai sus totul a trecut drept glumă. Petrică şi lupul gone really bad.
    Ajungem aşa la avertismentul de mai sus al Vetei, care e strigătul de care vorbeam la început. Ca un adevărat criminal în serie cu personalităţi multiple, Veta are momente de luciditate în care îşi dă seama că atinge punctul critic şi că dincolo de el lucrurile ori fac expozie ori implozie. Ne spune să-l ascultăm pe cel ce temporar îndeplineşte rolul personalităţii cenzurante, care ne somează să facem ceva. Criminalul imploră să fie oprit.
    Bine. Adică rău, pentru că trebuie să găsim o metodă să facem asta fără ca Veta cea originală să păţească nimic. Ne aşteaptă mult studiu al precedentelor. Voi cei care vă uitaţi la filme puteţi veni cu idei folositoare. Avem o misiune. Saving Private Veta.
    … Dacă se poate înainte să treacă la următoarea victimă, cum avertiza mai sus („tare mi-e teama ca nu se va opri pana nu-si va infige coltii murdari in absolut toata lumea”). Nu de alta dar gândiţi-vă ce am făcut eu aici şi ce înseamnă asta. Am mai pus o încuietoare la uşă, dar nu cred să ajute mult.

  6. veta: ai baut apa la caine?

  7. sa vina rhetta , sa-ncepa dezmatzul!

  8. si trei ; io intzeleg ca tzi vrut barbatzi ( fara numar , fara numar) ca altfel nu ne trezeam acilea cu alde zoso, canral si bobby, da p-asta nu l-atzi vazut cum arata?
    n-avetzi shi voi nishte limite?
    nishte dioptrii makar?

  9. Cruela, eşti de ajutor cât berea la refluxul acid al Piticuluigras. Nu e Mister Universe aici. Nu criteriile estetice sunt determinante, ci fantomele Vetei. Următorul punct ar trebui să fie extratereştrii sau fotbaliştii. În funcţie de direcţie o să vedem cum trebuie acţionat.

  10. petronia: e din ce in ce mai mare balamucu p-acilea!
    singuru’ meu motiv de a mai veni in vizita , e alzheimeru’ lu tata! ma antrenez, in masochismu’ meu!

  11. Cruela de vila, va deveni şi mai mare în ritm alarmant. Când am încercat să anihilez una din personalităţi prin confruntare pragmatică cu raţiunea şi realitatea, şocul în loc să aibă rezultatul scontat l-a avut exact pe cel opus: a mai apărut una. E ca un balaur căruia îi tai un cap şi cresc două în loc. No offense Dragoane, era o comparaţie şi atât.

  12. none taken! 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

