Două probleme

Oamenilor,
Avem nişte probleme. Mai întâi ce se întâmplă cu Veta. Vedeţi voi, e grav. Pentru că ni s-a părut de râs şi între timp a devenit din ce în ce mai serios. Prin urmare cerem idei de soluţii. Că eu am idei, dar unele din ele sunt puţin radicale. S-ar putea ca una din personalităţile Vetei să vă  şteargă sugestiile imediat cum le scrieţi sub formă de comentarii, s-ar putea să facă ceva mai rău. Dar să nu ne facem griji pentru asta acum.

A doua problemă, la fel de gravă, este mai amplă. E mai mare decât blogul nostru şi nu mă refer la refluxul gastric al Piticuluigras, ci la toate blogurile de pe WordPress. Acelaşi Piticgras va exulta că mă plâng, dar îi amintesc că Blogspot-ul lui nu îi dă voie uneori nici să vadă comentariile sau să-şi vadă blogul defel. Ideea e următoarea: adaptarea românească a WordPress-ului e agramată. Dacă vă uitaţi după fiecare postare, o să vedeţi scris „Fi primul căruia să-i placă acest articol”. Dincolo de faptul că şi voi sunteţi puţin vinovaţi de asta, că n-aţi fost primii care să ne declare dragoste eternă, nu putem să nu fim amuzaţi de adaptarea erorii la mediul-destinaţie: e una din plăgile comunicării scrise contemporane româneşti, asta cu penuria sau cu inflaţia de „i”. Nimeni nu mai pare să-şi amintească din şcoală regulile şi nimeni nu mai pare să aibă logica acasă. Deci avem de-a face cu un simptom. Oricum ar fi, e unul destul de neplăcut şi sunt sigură că nu numai pe mine mă deranjează aşa ceva la mine în curte nefiind vina mea, culmea. Deci şi pentru asta cer idei de soluţii. Putem scrie cuiva, putem să-i tăiem cauciucurile de la tastatură, există un responsabil cu platforma WordPress pentru limba română? Dacă da şi se ştie, să-şi dea o palmă după ceafă şi să repare prostia. Dacă-l ştiţi voi, trageţi-l de mânecă sau de păr.

Acu’ mă scuzaţi, trebuie să-mi pun stingătorul de incendiu sub pernă. Noroc că e cilindric şi nu prismatic, o să dorm bine.

16 comentarii

  1. Stingatorul ti-l pui sub perna in caz ca ai vise fierbinti?

  2. Nu, depresie. Deşi nu e rea ideea, e oricum mult mai comodă decât să dorm pe cuburi de gheaţă şi să mă trezesc plină de vânătăi şi degerături.
    E a doua oară când Veta ameninţă că dă foc blogului, ori există o vorbă cu a treia oară: „a treia oară nu mai avertizezi ci faci”. Aşa că.

  3. Asa ca stingatorul trebuie pozitionat sub saltea intr-un loc ceva mai comod decat capul .
    Influenta „limbilor „asupra discursului este definitorie dar , ca taran roman , incerc sa arat ca am inteles ceva despre sinergia creatoare a … cred ca citez din Iliescu ..
    Da ‘ ce am mai nene ?

  4. Stiu ce am ! pretentii de rahat . Cand vrei sa cumperi un fier pe care sa ti-l bagi intr-un lemn si raspunsul este : ” profilul acesta nu este inclus in programul pt Romania ” – iti dai seama cat de retardat te cred nemtii in manuirea unei dalti : in traducere ar insemna ca ti-o bagi in nas in loc sa ti-o bagi in fund . Pardon – cur . Daca firma se numea „indometacin ” intelegeam .

  5. Mariean Viorel, în ceea ce priveşte poziţionarea stingătorului este imposibil să-l plasez undeva unde să nu fie capul meu, pentru că pur şi simplu dorm pe toată salteaua, centimetru cu centrimetru, pe rând.

    Cât despre daltă, eu credeam că te-a enervat vreun pachet de la Ikea care bănuieşte că românii se pot descurca şi fără holzşuruburi, că-s inventivi. Dar e bine că măcar eşti conştient de absurditatea pretenţiilor tale. E primul pas spre terorism, aşteptăm să te vedem cu bomba la fabrica de dălţi germane xenofobe.

  6. Şi Mariean Viorel… Nu mai glumi cu supozitoare băgate în nas. Într-o vreme era chiar la modă. Întreabă la camera de gardă a oricărui spital.

  7. Partea proasta in contract este ca , dupa diploma , sunt expert in explozivi . Tot o parte proasta este ca inca nu mi-am ales cancerul . Oricum mai am de asteptat pana aflu cu cine si cand plec . Ma mananca in masele …..

  8. Bonjur Marieane,
    Sinergia creatoare are o dinamica impulsiva dar logica îi e compulsiva, adica daca-l arde pe om la stomah ce, sa doarma cu stingatorul pe burta ?
    Eu ma bazez pe logica peizana, al nostru chiar daca-l arde o pisare tot cu stingatorul la-ndêmâna doarme. Nu pe vezica.
    D’apai cum ?

  9. Spun eu cum : asa ca taran cu diploma . Ai stingatorul la indemana pentru a argumenta eficient intr-o eventuala discutie cu sotia privind consumul de tuica . Observatie : in momentul in care bei ” apa la caine ” discutiile inceteaza . Sa fie cainele o rezovare ?

  10. Mariean Viorel, aveai la un moment dat un alt avatar şi mă întreb dacă el explică specializarea ta şi plecarea de care zici. Dacă nu, putem spune oricând că m-am lovit la cap de stingătorul ăla. Iar.

  11. Nu e cum sa fie, doar stii ca e capabil de reactii în lant. Ce te faci daca nevasta pune si ea mâna pe stingator ? Mai bine un bun compromis decât o înfrângere rea.

  12. Da … ca om de teatru jucam rolul taranului irakian multumit ca a ” distrat ” opt magari calariti de opt porci . Cat despre plecare ma refeream la bunul Dumnezeu sau la sfantu’dracu , depinde care o da sase sase .

  13. Compromisul ala nu presupune o activitate impreuna cu cei doi tractoristi la umbra nucului batran , nu ?

  14. Toate cele bune .

  15. Mariean Viorel, la plecări din astea nu mă bag pentru că am şi eu micile mele tabieturi de babă şi nu-mi place să mă gândesc la chestii inevitabile cum sunt faptul că trebuie cumpărată hârtie igienică sau că dacă fac un teanc de cărţi mai înalt de 70 de cm lângă pat o să se împrăştie. Adică na, îmi fac griji pentru ele când e nevoie.
    Nu pot însă să fiu de acord cu modul ăsta de partaj al sufletelor. Mai întâi că nu cred că cei doi sunt în relaţiile amicale de a juca table. Din câte ştiu se certaseră destul de rău. Mai degrabă am văzut ceva cu balanţe, deci să trecem cu toţii la dietă. În al doilea rând, pentru că iadul şi raiul şi le cam face omul şi în general începe să le trăiască de pe lumea asta.

    Cât despre compromisul de care zici, la umbra nucului bătrân nu creşte iarba deci nu e nevoie de arat şi discuit sau recoltat deci de ce ar fi nevoie de tractorişti? Cred că nucul e alibi, victimă colaterală. Tractoriştii erau în trecere spre un meci de şah, deci numai la compromisuri nu le stă gândul pentru că în şah compromisul se cheamă „pat”.

  16. Pana aici aproximativ de acord cu doua mici nelamuriri : zarurile merg si la barbut ; Margineanu vorbea ceva despre o basca , varianta ecologica si consumul de hartie este astfel redus la biletul de autobuz si la aberatiile vreunei dive nehormonate corespunzator .


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

