MEA CULPA

Asa este. Am stricat acest blog superb in numai doua trei zile. Nu e decat vina mea. E adevarat ca in felul asta am reusit sa scap de cretina aia, dar voi pareti sa o placeti (???) asa ca bine, fie. Sa revenim la vechiul blog al surorilor marx, sa ne intoarcem la the good old days.

Tratamentul de la spital e bun, imi dau morcovi cu alune si par sa-mi faca bine. Doctorii zic ca imi revin doua-trei saptamani si imi recomanda sa nu mai scriu nimic, nici pe blog, nici nicaieri.

Imi cer scuze spiritelor sensibile care s-au simtit deranjate de fortele care ma controleaza. Le asigur ca mi s-a umplut curul de lacrimi. Imi cer scuze colegilor de blog care au fost pusi in jenanta situatie de a ma vedea cu bale la gura. Ii asigur ca m-am sters cu batiste parfumate.

Scriu acest post din rezerva spitalului, inghesuita intr-un colt de un mos cu mainile amputate si fara cap. Oricum mai bine decat sa o vad pe idioata. Soarele apune frumos printre perdelele jegoase ale rezervei, sau poate ca asta e rasaritul, iar eu va dau binecuvantarea mea:

Faceti din acest blog ce stiti mai bine, copiii mei, am incredere in voi. Si repede, pana nu ies din spital.

15 comentarii

  1. veta: revin : ai baut apa la caine?

  2. Veta, esti doar în convalescenta.
    Sa stii ca nu ne-am simtit deloc jenati (eu, cel putin), ai vazut tu baba sa nu i se clatine placa-n gura si sa nu baloseasca noaptea pernele ? Suntem obisnuiti.
    Am vorbit cu Rhetta. Mi-a zis sa te pup.

  3. sicand esti nebuna esti frumoasa. 🙂

  4. No Veto, acu’ chestia e complicată. Înţelegem că ne urăşti pentru că din cauza noastră ai ajuns să mănânci morcovi şi alune, transformându-te deci într-o veveră. E nasol, aşa că pricepem de ce simţi nevoia să ne dai permisiuni pacifiste. E o capcană, ştim şi asta. O să ne trezim zâmbind cu gâturile până la urechi imediat ce o să ieşi din spital, până şi asta ştim.
    Nu lăsa moşul să te înghesuie. N-are cap, rupe-i picioarele.

  5. asta chiar e mai complicata decat „i”-ul de la „fii”.Petronea , au am auzit ca de la morcov se regenereaza mare parte din celulele neuro distruse. imi pare ca-i pe cararea care trebuie. Astea or fi reactiile puternicelor emotii traite din dragoste acum cateva zile.tu nu stii ca femeile indragostite fac gesturi necugetate?

  6. Anaed, nu ştiu. Adică nu că nu ştiu ce ziseşi despre femeile îndrăgostite, că am văzut unele care au făcut chestii destul de neobişnuite din cauza asta, nu ştiu dacă asta e explicaţia sau nu. Cred că o să trebuiască să vedem ce zic medicii, dacă de la atâţia morcovi Veta n-o să-i ia cu „Mneeeeh… What’s up doc?” când vin la vizită. Că atunci o să zică cu totul altceva.

  7. petronia mi-ai dat senzatia ca vorbesti cu Raed nu cu mine.dar sa revenim la babele noastre ,adica ale voastre 🙂 de unde ai tu atat incredere in medici ha?
    mai bine-o cred pe Veta.

  8. Sfatul medicului spune asa: cartofii te fac amabil. Problema e ca te fac si galben, da, da.
    Indicatia terapeutica e bine aleasa, doar ca orice tratament poa’sa aiba efecte secundare.

    Anaid, tu faci vizita medicala la Plafar sau la vraci ? O cataplasma cu mustar, niste ventuze, ceva lipitori, un deochi ?

  9. Alexandre, sper că nu eşti tu ăla în halat alb care-i completează fişa de tratament Vetei că ea e pe morcovi, nu pe cartofi. Doctore, pacientul cu cartofi e Piticugras. Morcovii te fac să vezi bine, în timp ce gutuile coagulează deci efectul corelat e că pacientul se vede adunat.
    Bine, înţeleg că ai vrut să aibă dreptate Anaid, da’ pe pielea Vetei?!

  10. (Aceasta este o paranteză, a propos de starea Vetei. Sper că vreunul din medici s-a gândit la tratament personalizat şi că i-o fi adus în seara asta un televizor în rezervă. Ar putea avea un efect decisiv.)

  11. Petronia, da. Piticul se trateaza cu tuberculi feliati, asezati elegant pe frunte si strânsi cu stergura, gen Rambo. Aia e când bei bere expirata si te intoxici paradoxal cu apa. I-am spus sa manânce sarat, deh.

    Nu eu sunt ala cu halatul cu pricina. Eu am halat flausat cu puisori si bile de biliard.

    Da, iar Veta suporta bine tratamentul, iar un semn bun de însanatosire e ca a trimis o lopata Linemann în capul neghiobului aluia care i-a adus televizor si a uitat telecomanda.

  12. poate mosu’ e Afrodit din Milo, perioada minimalista tarzie

  13. Candyyshop, la cum zice Veta că n-are nici mâini da’ nici cap pare mai degrabă Victor din Samotrace, perioada decrepită. Oricum, ca opere de artă or mai merge, dar colegi de salon nu au cum să fie prea plăcuţi. Cel puţin ăsta dacă nu are cap nu trăncăne întruna despre boala lui şi slujbele nepoţilor şi politică şi fotbal.

  14. Eu zic ca mosul e o alegorie de vârtute à la „look, no hands” ! În orice caz nu e profesor de pian. Singurul avantaj e ca nu trebuie sa se spele pe mâini înainte de masa.

  15. Ce facushi, Vetoo?! Ai, ai, ai, ai, Vetoo?! Dragostea e boala grea, dar nu inteleg alegoria cu morcovii si alunele! E ca morcovu si sint ca alunele?!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

