Dragii mei,

Ma numesc Oblomov Nicolaie Crabu, si sunt primarul orasului Mehedinti. Prin puterea ce mi-a fost investita, am luat cunostinta de actele regretabile care se intampla pe acest blog pana de curand onorabil.

Parerea mea este ca toti trebuie sa fim mai retinuti in afirmatii, chiar si domnul Presedinte al Romaniei. Fiecare are temeiurile, motivele sale pentru a actiona intr-un fel sau altul si sunt sigur ca si distinsii autori ai blogului de fata. Desigur ca si eu preferam vechiul blog al Surorilor Marx, felul asezat si poetic in care ni se aduceau la cunostinta actele culturale ale tarii noastre. Vreau totusi sa sper ca ele nu au disparut definitiv si ca se va reveni la ele cat mai degraba.

Iar daca vreti o comparatie, o analogie cu evenimente din lumea larga, cred ca pastrand proportiile ceea ce vedem aici se aseamana cu actiunile politicii americane. Iesita din matca intr-un moment favorabil, ea nu avea alta sansa decat de a urma politica lui „totul sau nimic”, care ea insasi nu este decat o reflectie a legilor fizice ale universului.

In cele din urma eu nu sunt decat primarul orasului Mehedinti, dar daca doamna Veta Marx este antiteza hegeliana a Rhettei Marx, nu pot decat sa sper ca dumneavoastra, cititorii acestui blog, veti da dovada de cumpatare si intelegere si veti actiona sintetizator, daca ma pot exprima asa, coaguland razboiul infinit si devastator din familia Marx.

Va multumesc

Prof. Dr. Oblomov Nicolaie Crabu

12 comentarii

  1. profesore , cu judetzu ce-ai facut?l-ai minimalizat prin antiteza cu un biet orasel? ha?

  2. de ce e domnu’ primar negru de supărare?
    acesta e rezultatul dialectic al devenirii omului nou care a ajuns la conştiinţa istorică?
    şi ce este în neregulă cu noua hermeneutică a blogului dumneavoastră ? mie mi se pare mişto.

  3. Remus,

    Seamana mai mult a propedeutica decât a hermeneutica, deh, şift dă paradigmă dans l’air du temps. E mişto, sigur ca e.

  4. Domnule primar, în comuna asta toate lucrurile decurg cum trebuie şi nu înţelegem de ce credeţi că vorbele aspre ale vreunui preşedinte o să ne deraieze de pe traiectoria culturală strălucitoare care ne caracterizează. Adică, s-o dăm dracului de flotă, pardon de treabă, cui îi pasă? El zice că e preşedintele, deşi nu dă nici o dovadă pentru că nu am văzut nici un SPP-ist nici înainte, nici după postarea lui.
    Deci vom coagula războiul din familia Marx în stilul nostru, rezultanta fiind Unul plotinian, exprimat prin ecuaţia: toţi sunt unu, unu este toţi, toţi şi unu dar şi unu şi toţi deci absolut toţi pentru că mai toţi de atât nu se poate sunt unitate duală a subiectului şi obiectului şi împreună fiind acelaşi lucru nu pot să ajungă decât la sublimul explicat de Kant: ceva de care ţi-e frică şi pe care-l admiri simultan. Dvs. cu ce începeţi?

  5. Pentru raspunsul asta asa misto, aproape ca ma faci sa ridic piciorul de pe pedala de accelaratie 🙂 Ceea ce n-o sa se intample, unless u guys ask me to 🙂

  6. Whaddaya nuts? Prăpastia ne aşteaptă. Şi aşa mor de ciudă că un cunoscut a făcut bungee jumping zilele trecute deşi nu merita. Exact aşa, nu merita, că asta trebuie s-o meriţi nu numai să ţi-o permiţi, zice verde-n faţă şi în spate şi în laterale invidia din mine. Bungee jumping minus coardă plus blog, se compensează. Bungeeee!

    …Unless you want to. Se pare că avem o dilemă. Gen Buridan.

  7. Bah, io nu mai inteleg nimic din comentariile voastre. Hermeneutica, propedeutica, paradigma, maieutica, chiloteutica…. Ce’i aici mah? Blog de intelectuali? Alecule mama, baga’ti mintile in cap ca daca nu o sa ajungi gras si cu par pe fata ca Plesu!

  8. Auileo Dragoane, vrei sa fac cosmaruri cu Daktari ? Bine, ma linistesc. A propos, am pus un vin pe masa.

  9. Dada, am vazut. Din pacate eu nu am ragazul si starea pentru o sticla intreaga iar Andreea e neparticipativa in seara asta. Asa ca mi’am calcat pe suflet si’am desfundat o bere.

  10. Bere ? Tocmai când pâna si piticul s-a lasat de beri si s-a apucat de vin ?
    Mneah. Bine, treaca, va pastrez.

  11. Dragoane, înţelegem că numai amărăciunea de a nu împărţi vinul cu Andreea te-a făcut să cauţi un gust înrudit în bere. Se scuză.

    Şi acum să mă scuzaţi, trebuie să mă apuc să fac o listă cu ce creme şi loţiuni folosesc pentru îngrijirea corpului, ca să corespund filosofişteniei blogiale aşa cum ai identificat-o. A philosopher’s gotta do what a philosopher’s gotta do…

  12. Petronia, auileo, scoate cârmâzurile si sulemenelile.Gingirlie sa te faci !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

