Cristian Paduraru, deep house phenomenon

Asta e un post nerecomandat minorilor in ale deep-house-ului. Deci daca nu sunteti fumator/oare si sangele nu va curge prin vene de cel putin 100 de ori mai repede decat al celorlalti oameni, treceti mai departe si prefaceti-va in continuare ca aveti o viziune exhaustiva asupra muzicii.

Dupa Dan Habarnam, surpriza colosala pe care am recomandat-o acum putina vreme, iata ca a venit randul lui Cristian Paduraru. De care, spre rusinea mea, nu auzisem si pe care, iata a fost nevoie de un radio strain si nu romanesc ca sa-mi spuna ca exista. Eu vi-l dau unora dintre voi mai departe.

Aflam din variile biografii de pe net ca si-a facut veacul prin Studio Martin, lucru care l-a inspirat sa-si ia o clapa la care a muncit enorm, care la randul ei l-a propulsat pe scena electronica internationala, si mai nou ca a remixat multe din hiturile actuale. Din ceea ce face Cristi pentru sufletul lui, am ales Electro Caretaker. De pe la 1:57 devine ce trebuie.

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

