La vânătoare

Oamenilor,

Că tot fu vorba azi de pericolele Bucureştiului, vreau să vă liniştesc. Pe ăsta l-am eliminat eu. Ia uitaţi-vă la rândurile al doilea şi al patrulea, cum să n-o iau personal?

Totul e în regulă, l-am forţat pe şofer să mănânce toată portiera centimetru cu centimetru şi la final i-am făcut o rezonanţă magnetică, pentru că mă îngrijora faptul că stătea cam strâmb. Alexandre, dacă vrei poţi să le explici tu ce se întâmplă cu un om plin de aşchii de metal băgat în aparatul RMN. Dar cred că n-o să fie nevoie.

63 comentarii

  1. Si mai scrie si CONFORT pe portiera nesabuitului.

    Om cu bucati de caroserie – uniform distribuite în corp, ca sa fie bine preparat – la RMN egal terci la iesire.

    Sau buckshot. Oricum e un alint, Petronia, eu zic sal legi de un balon meteo si sa se ridice gol pusca la 30000 de metri altitudine. Prin martie tot imaginam noi metode de tortura pentru un impostor „histrionic”, remember ?

  2. am mâncat o liniiuta. pardon

  3. tronia? ce fumezi? sa ma ia dracii daca am vazut masina asta azi-noapte. imi pare fake. photoshop.

  4. ce flamand e alexe…. si cum mananca el liniutze… ca un koala certaretz.

  5. bai astia. diseara esiti la riviera cea mica?

  6. Esim pe French Riviera, Pitice. Aia mare, da ?

  7. mai taci mah. uite aici: http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=400

  8. scuze, asta era:
    http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=409

  9. Pitice, normal că n-ai văzut-o, chiar din două motive:
    1. unde vezi tu acolo rând dedicat piticilorgraşi? Eu văd numai poliţişti, babe (personal), biciclişti şi pisici (iar personal, adică na, sunt ale tuturor cumva).
    2. l-am anihilat după-amiază, iar tu ai ieşit în lume seara, ca orice om care se respectă. Ca să vezi câtă grijă am de tine. Să te mai plângi că nu ştiu ce fel de bestie sunt.

    Alexandre, curăţând pereţii îmi zic că păcat că nu ne-am gândit la soluţia asta atunci când zici tu.

    În rest, nu ştiu de ce riviere vorbiţi voi pe deseară, aia cu oameni care sar în apă cu chestii care nici în visele lor nu zboară e mâine.

  10. Da, Piticutzu, stiu, am vazut. Proiect de traditie.
    Da’ noi iesim pe French Riviera, nu pe chiogârli.

  11. ba nu! azi aniversam 551 ani de la kk. `1 ani!? sa ma ia dracii…
    deci :http://pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=407

  12. acu sincer. io ies doar pentru ca insista tampitu asta de oae. ca insista sa dea un rom.

    la flugtag nu cred ca ajung. maine bat covoare. dar cica si azi sar vreo 3 avioane. dracii sa le ia….

  13. Pitice, m-ai ucis. Mi-a crescut tensiunea de râs. Elevii se adună ca să ce? Adică la o paradă nu trebuie să şi faci ceva, să ai o idee? Cum se poate demonstra „forţa, originalitatea, implicarea şi entuziasmul tinerei generaţii” în mod practic?? Au de gând să-şi care profii în spinare, purtând altceva decât Converşi fake şi chestii artsy, încruntaţi şi urlând bucuroşi? În caz că se întreabă cineva, cam aşa îmi imaginez eu punerea în practică a celor patru abstracţiuni pompoase umflătoare de comunicat de presă.

    Io zic aşa: să se adune toţi 10.000 câţi au fost anul trecut. Şi să li se dea extemporal la română. Să vedem câte potârnichi mai rămân. Poate numai alea împuşcate în aripă.

  14. @tronia: 3. da o bere te doare mana sa imi dai…..

  15. nu fata, elevii se aduna la o bauta in centru vechi. adica unde erau si azi-noapte.

  16. Nu mâna Pitice. Picioarele mă dor, că dacă e parada unde zici tu atunci taraba cu bere de lângă Biserica Anglicană e şi mai departe.

  17. cum zice si comunicatu: „bulevardele Capitalei dovedindu-se a fi neîncăpătoare pentru elanul tinerei generaţii în plină acţiune.”

  18. Corect. Şi bulevardele fiind suprasolicitate le-au preluat încărcătura de elevi barurile. Au mai rămas pe bulevarde patru câini urlând la Lună.

  19. a ramas petronia cautand tigari…. pac pac! unu zero pentru mine!

  20. tocmai a fost varu alexe la mine. iar mi-a reprosat ca nu ai mers la anglicani sa iei bere. cu mare greutate se va uita fronda de atunci. frinda repetata cam de 4 ori…. ai grijeeee….

  21. Sper că nu se va uita.
    Interesant în schimb cum apare subit săracul văr Alexe când e nevoie să fie folosit. Chiar nu-i corect faţă de el să-l teleportezi de fiecare dată când îţi aminteşti cu durere că am refuzat să cumpăr bere.
    Pac pac!

  22. pai ai refuzat! ca cand era pentru tine! cand o sa inveti sa respecti barbatii musafiri?

    te-am privit cu indoiala in ziua aia… dar vezi ca eu inca iti mai dau o sansa. asa sunt eu. mai ponei.

  23. Pitice, pe cuvântul meu: când strada Verona o să fie a mea şi Street Delivery la mine în sufragerie, o să mă conformez acestor stranii reguli ale ospitalităţii. Până atunci fii ponei cât vrei.

  24. asta pentru ca esti femee si talamba ca femeea. barbatii au reguli care nu se calca. nu se iarta, nu se discuta, nu seeee…in fine, nu zic din casa. deci barbatii e reguli. asa sa stii.
    asa ne jucam noi. nu degeaba te tragem de par mereu.

    de fapt, ce zic io, io sunt o statue. un jupiterian, si evident, un zeu care primeste ofranda multe beri.

    ai fost ertata. dar data viitoara heineken vrem. reci!

  25. alexe, poate indraznesti sa comentezi un cuvant! tradatorule!

  26. Jupitere, Zeuse, Fulgeraş ce eşti, nici o literă din regulamentul ăla al tău nu zice că e unul pentru femei. Sunt perfect de acord că bărbaţii au reguli care nu se calcă. N-am nimic împotrivă. Sunt înţelegerea în persoană.

  27. petronia, musiu e doctor la radiologie?

  28. Petronia, barbatii au cam tot atâtea camasi câte reguli care nu se calca. Problema e ca le confunda.

  29. Nu, Anaid. Dar am avut încredere că ştie la ce mă refer şi după cum vezi nu m-am înşelat. Ce bine.

    Alexandre, asta e nasol. Pentru că la o regulă nu poţi să pui cravată. Poţi să pui regulă pentru cravată în schimb. Dom’le, permutările astea. Confuză treabă.

  30. Deh, Petronia,

    Unii vor ca femeile sa le calce doar camasile, nu si regulile. Noroc ca stiti sa faceti uneori exact pe dos (si sa le mai si placa).

  31. are dreptate si asta. este evident ca la barbati nu exista reguli. decat alea facute de femei.

    a raspuns bune si il laud. dar nu o laud si pe petronia. ca a sarit ca buretele sa adune frustrarile si sa le sloboade ca un curcubeu.

    nu tzine fata. mai bine iti arati sanii decat sa ne invrajbesti pe noi.

    petronia e hater!

  32. Sunt un detector şi declanşator de frustrări? Cam ca o alarmă de fum şi stropitoare din aia? Adică mă vezi lipită pe tavan?
    Sunt Spiderwoman de fapt.

  33. ma duc iar pe strada franceza. sper sa va gasesc cu beri in mana. bera pentru mine adica…

  34. Speranţa moare ultima, Pitice. Înaintea ei moare însă ăl’ de speră.
    Distracţie plăcută şi ai grijă, din ce am citit pe la tine eşti în pericol – pândesc minorele alcoolizate de peste tot. Cere-le buletinul înainte să orice, chiar şi înainte să le pui să-ţi cumpere bere.

  35. pai da. ca vine si dana duca. care acu e bruneta si langa mine in casa. ca am adormit in cada si iar s-a insinuat aici….
    o sa fie ceva bataie.

  36. Lasă că nouă ni s-a insinuat o cretină în „Despre noi”. Dar bătaie n-o să iasă, că nu prea am cu cine. E ca şi cum m-aş lua la bătaie cu o persoană cu handicap mintal. De fapt ce zic eu „ca şi cum”…
    Iese cu râs în schimb. Adică a ieşit, că deja e expirată. Am senzaţia că tot minoră e. Dacă nu la buletin, la IQ sigur.

  37. e fata aia popescu? nu iulia fireste. celalalta de nu ii stiu numele….

  38. Pitice, nu fi rău. Cu Doina Popescu numai tu ai ce ai şi orice ai avea trebuie măcar să recunoşti că se exprimă omeneşte. Ceea ce nu e cazul unde zic eu, unde însă e caz de mâneci lungi legate la spate. Aşa lipsă de simţ de conservare a stimei de sine n-am văzut de mult.

  39. si ce? e urata doina popescu. nah. dar iulia popescu e frumoasa.

  40. Altă Popescu, altă poveste Pitice. Să nu amestecăm borcanele blogurilor. Dar aşa ca întrebare abstractă, ar fi corect dacă cineva s-ar uita cruciş la Iulia Popescu pentru că e de acord cu tine uneori?

  41. Piticugras Carebeavin e un om seducator, afabil, cult, elegant si tras mereu la patru ace.

    Piticugras Carebeabere e urât.

    Nah.

  42. Şi ăla care bea vodcă şi încearcă să se apere de minorele din centrul vechi ieşite la parada elevilor? (A propos, a văzut cineva minunea asta şi n-a crăpat de râs, să ne poată povesti şi nouă?) Care minore vor să-i fure vodca, evident.

  43. Ala e Piticugras CarebeavoTca si e un soi de Mr. Hyde.

  44. Vodtcă, Alexandre. Sunt conciliantă azi.

  45. Tu, Petronie, concilianta ? Cum e cu putinta ?
    E totul OK ? Ca de nu, acu’ ma sui în avion.

  46. Alexandre, stai liniştit la vinul şi aricii tăi. Trebuie recoltate şi gutuile. Totul e ok, de fapt totul e atât de ok încât sunt paşnică. Voila. Se mai întâmplă, deşi n-ar strica să vă puneţi ceva provizii în camerele de panică. Zic şi io, că pe urmă daţi vina pe buna mea dispoziţie şi se duce dracului ea, buna dispoziţie. Bine, oricum n-o să dureze mult. De fapt estimez că până mâine îmi trece.

  47. Bine, Petronia. Sper însa ca e un bref armistitiu – cât sa mai încarci aruncatorul de grenade – si nu o lingoare autumnala. Deci daca mâine e gata, e OK. Atacam în zori.

    Aricii sunt în turneu imobiliar, cauta camere cu chirii pentru la iarna, iar gutuiului a trebuit sa-i pun ceva proptele la craci, ca ating pamântul de-ncarcate ce sunt. Recolta fe-no-me-na-la anul asta, millésime exceptionnel, daca si vnul o sa fie la fel, uah !

  48. Atunci Alexandre, spor la fabricat peltea. Cât despre armistiţiu, nici o grijă. Nici unul nu durează.

  49. doina popescu e adorabila. dar daca o laud, nu mai pot sa fiu troll. lasa ca intelege ea.

  50. Pitice,

    Daca te-ai lasat de baut, n-are rost sa-ti mai dau berea promisa. Sa-mi spui ce sa fac cu ea, o beau singur sau…

  51. ba imi dai! o pun la flori. ca sa aiba frunzele catifelate. si m-am lasat de baut doar asaa, ca da bine sa scriu asta in blog. am cunoscut o gagica si e bine sa vada ca scriu chestii serioase.

  52. Pitice, e sacrilegiu sa pui asa ceva la flori. Da o prezint. Ai oleaca rabdare.

  53. Pitice, dacă nu se uită la ştiri o să creadă că ea e grasa cu pianu’ şi te-ai ars oricum, deci bagă o bere.

  54. nu se uita la televizor mah. se uita doar in ochii mei. cam tulburi ochii dar ii place ei sa se uite acolo.

  55. Păi cum tulburi? Adică na, am observat şi eu c-ai scris că te laşi începând de azi dar nu şi până când, însă n-am crezut să şi recunoşti.

  56. chiar si doctoru zice ca nu e bine sa te lasi asa dintr-o data. de fapt, cel mai bine te lasi primavara. asta e. la primavara. dar apoi vine vara, e cald… pffh…

  57. Greşit. Doctorul zice că primăvara să te laşi de vodcă şi vin, de care te-ai apucat toamna când te-ai lăsat bere.

  58. zise doctoru bagand in sertar sticla de whisky pe care i-am adus-o.
    de fapt nu exista doctor care sa nu iti certe ficatu si sa faca pe desteptu. asta cand doctoru nu e mahmur.

  59. ma duc sa deschid un merlot.

  60. splendida idee

  61. daaa? atunci dechid doo. si mai taci, fac asta doar pentru ca nu mai am bere.

  62. Ba există. Doctorul care îţi ceartă plămânii băgând în sertar trabucurile cubaneze pe care i le-ai adus.

  63. E bine sa nu mai ai bere. A, Petronia, am niste trabucuri pe-aici, dar alea merg la sfârsit, cu un Armagnac vechi. Cubaneze sunt, H. Upmann.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

